Korektor hamowania GR

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Korektor hamowania GR

Post autor: mdebski » pt lut 16, 2007 10:24 am

Witam
Czy ktos pozbyl sie calkowcie korektora hamowania z Y60 ?
Da sie jezdzic, czy tyl hamuje za bardzo ?
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt lut 16, 2007 10:38 am

semak niema i czuc, ze tyl hamuje mocno ale tylko na szutrowkach w zakretach...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pt lut 16, 2007 11:39 am

Ten element jest dla mnie wielką zagadką. Co bym z nim nie robił, to i tak różnicy nie widać...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pt lut 16, 2007 11:42 am

pyntront pisze:Ten element jest dla mnie wielką zagadką. Co bym z nim nie robił, to i tak różnicy nie widać...
ja na 35'' wogole nie czuje by patrol hamowal...
cos tam tylko spowalniaja.

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Korektor hamowania GR

Post autor: MaciekK » pt lut 16, 2007 1:41 pm

mdebski pisze:Czy ktos pozbyl sie calkowcie korektora hamowania z Y60 ?
Da sie jezdzic, czy tyl hamuje za bardzo ?
k160 od 4-5 lat jeżdże bez korektora,
mam spoa, 33"

nie widze problemu specjalnego


ps. inna sprawa ze k160 ma bebny na tyle bez samoregulatora (bo zdemontowany) i mozna du.pe ustawic na "mniejsze branie", ale nigdy specjalnie nie musialem sie bawic w ustawianie hamulcow
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pt lut 16, 2007 1:59 pm

W Gelendzie tez wywalilem regulator i bylo ok.
To teraz tez wywale ten balagan z tylu i mam nadzieje ze na 35 bedzie ok.
Teraz czym bym tam nie ruszal i jak nie krecil to i tak tyl hamuje slabo
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » ndz lut 18, 2007 2:53 pm

pyntront pisze:Ten element jest dla mnie wielką zagadką. Co bym z nim nie robił, to i tak różnicy nie widać...
Co Ty gadasz. Przeciez u mnie robilismy i bylo widac roznice. Teraz juz tyl nie hamuje jak w Fiatie 126p
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Re: Korektor hamowania GR

Post autor: MANEY 81 » ndz lut 18, 2007 6:37 pm

mdebski pisze:Witam
Czy ktos pozbyl sie calkowcie korektora hamowania z Y60 ?
Da sie jezdzic, czy tyl hamuje za bardzo ?
wywaliłem mój i zamiest niego zastosowałem regulator od samuraia(wszystkie końcówki takie same)i jest naprawdę ok, najpierw blokuje przód, a dopiero później tył.(koła 35/12,5 i + 4cale)
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

Awatar użytkownika
Doktor-Granat
Posty: 733
Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Doktor-Granat » ndz lut 18, 2007 6:46 pm

Wywal go w diabły zawsze odejdzie ci z wagi 0.20 kg. :wink:
Nigdy nie mów Będę , bo Nie Będziesz. Zawsze mów Jestem! "GRANAT"

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » ndz lut 18, 2007 7:46 pm

Doktor-Granat pisze:Wywal go w diabły zawsze odejdzie ci z wagi 0.20 kg. :wink:
No w sumie nie sprawdzałem jak by to działało w ogóle bez regulatora...ale przynajmniej nie musiałem przerabiać przewodów :lol:
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pn lut 19, 2007 1:28 pm

Ja bede teraz robił u siebie cały układ hamulcowy od początku. Stary korektor jest na śmietnik, ale nie przyszło mi do głowy żeby robić nowy bez niego.. jaki jest powód że go wywalacie? W ASO w Nissanie kosztuje 2tysie czy jak? :wink:
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn lut 19, 2007 3:33 pm

To zrobie test u siebie i wywale, przy okazji powymieniam przewody z tylu i uprosci sie uklad.
jaki jest powód że go wywalacie? W ASO w Nissanie kosztuje 2tysie czy jak?
Poprostu mam watpliwosci czy dziala on poprawnie w 16 letnim, podniesionym, jezdzacym w terenie samochodzie. Nie wierze w uklad opierajacy sie na pordzewialy sprezynkach. Reanimowac tego wszystkiego tez nie ma sensu, bo bedzie to tylko na chwile.
Paza tym brak regulatora upraszcza caly uklad.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pn lut 19, 2007 6:50 pm

Tez chetnie bym go ominął bo stary mi kompletnie zardzewiał i na pewno łatwiej by mi było zrobić nowy układ pomijając to badziewie, ale mam pewne obawy, mój Nissan ma prawie 300KM i ma jeździć szybko i obawiam się tego blokowania tylnych kół. :-?
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » pn wrz 24, 2007 10:12 am

Troche odgrzeję temat. Wywaliłes Michał ten korektor ?
Ja też juz "dojżałem" aby usunąć to dziadostwo, i interesuje mnie, jak sie auto zachowuje przy hamowaniu.
Trójnik z "oczywiście" Żuka ?
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » pn wrz 24, 2007 10:17 am

mialem kiedys podobny problem w K-160 ...
bez korektora ciezka sprawa .... jak jeszcze spadl deszcz + gwaltowne hamowanie = w dupie Stara :)

meczylem sie z tym .... az wkoncu wsadzilem na przewod hamulcowy zwykly zawor gazowy!! .... ustawilem sobie ...
i do sprzedazy bydlaczka dzialalo bez zarzutu ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn wrz 24, 2007 10:39 am

u mnie niezależnie czy jest czy nie, tył hamuje mocniej niż przód. Tez sa bębny
:)21

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » pn wrz 24, 2007 11:27 am

Mroczny pisze:u mnie niezależnie czy jest czy nie, tył hamuje mocniej niż przód. Tez sa bębny
:)21
Ale hamuje !!
A u mnie nie :D
Korektorowi mówie bye bye.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » pn wrz 24, 2007 9:40 pm

maxpatrol pisze:mialem kiedys podobny problem w K-160 ...
bez korektora ciezka sprawa .... jak jeszcze spadl deszcz + gwaltowne hamowanie = w dupie Stara :)

meczylem sie z tym .... az wkoncu wsadzilem na przewod hamulcowy zwykly zawor gazowy!! .... ustawilem sobie ...
i do sprzedazy bydlaczka dzialalo bez zarzutu ...
Jaki zawór gazowy - przelotowy, kulowy, fi 1/2 cala ?? ?? ??
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » wt wrz 25, 2007 6:23 am

przelotowy, kulowy ....
najmniejszy jaki dostalem (juz dokladnie nie pamietam) ...

trza bylo tylko przejsciowki dorobic.
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
mike133
 
 
Posty: 167
Rejestracja: sob lis 17, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: mike133 » pt gru 21, 2007 7:59 pm

mdebski pisze:To zrobie test u siebie i wywale, przy okazji powymieniam przewody z tylu i uprosci sie uklad.
I jak, wywaliłeś? Czym zastąpiłeś? Jaki efekt?
GR 4,2d '97

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości