Drążki Skrętne
Moderator: Kosiarz
- KRZYSZTOFEq
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 9:23 am
- Lokalizacja: www.5125.pl
- Kontaktowanie:
Drążki Skrętne
Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!
Re: Drążki Skrętne
Praktycznie rzecz biorąc nieKRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!
poczytaj tutaj co prawda jest o Pajero ale zasada jest tak sama
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 9&start=50
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linkuWiechu pisze:Założyłeś już może komuś ten kit AFN-a ?

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/
Czwarte serce 

a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółtegebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/




robok rzępoli w harapuciu
to jest amortyzator heavy duty wraz ze wspomagającą sprężyną - taki Mc Person
Zaletą jest to że komplet ma dodatkową nośność 110 kg wiec nie ma konieczności wymiany drążków skrętnych. Druga zaletą jest sama sprężyna która nie pozwoli na dobicie wahaczy. Ponadto amortyzatory maja 3 stopniową możliwości regulacji – niestety ze tego co producent piszę regulacji nie można zrobić samemu tylko u nich w firmie
Koszt cirka about 500 ojro plus 22 VAT na terenie całego kraju
to jest amortyzator heavy duty wraz ze wspomagającą sprężyną - taki Mc Person
Zaletą jest to że komplet ma dodatkową nośność 110 kg wiec nie ma konieczności wymiany drążków skrętnych. Druga zaletą jest sama sprężyna która nie pozwoli na dobicie wahaczy. Ponadto amortyzatory maja 3 stopniową możliwości regulacji – niestety ze tego co producent piszę regulacji nie można zrobić samemu tylko u nich w firmie
Opis techniczny z prospektu :
1513 - Shock-absorbing spring kit with link reinforcement to the direction bar for front wheels.
• The shock absorber/spring AFN, it is constituted by a shock absorber and a spring, gradual. Both adjustable ones.
• It allows to compensate the increase of weight with the rank of accessories in the front of the vehicle, (winch , protectors frontals, bumper, etc…), since this system compensates the addition of weight in about 110 kg
• It substitutes the torsion bars.
• Keep the vehicle comfortable.
• The spring is gradual and regulable. The graduality it means that compensates the extra weight, without significantly modifying the rigidity of the set of suspension. It allows adjust the height easily to the ground, for adjustment of the jamb of the spring, which it is adjusted for squeeze in the thread of the shock absorber. With the regulation with it is supplied the vehicle goes up about 30mm in the front.
• The shock absorber is adjustable in 3 positions of damping, 20%, 50% and 100%. It is supplied in the position 50%. This adjustment allows regulate the coefficient of damping of the shock absorber and the comfort of the vehicle.
• It requires that the superior triangles of the suspension previously be sent to AFN, in order to proceed the alteration and reinforcement from these.
• The triangles will be sent together set with the shock absorber

Koszt cirka about 500 ojro plus 22 VAT na terenie całego kraju

to jest amortyzator heavy duty wraz ze wspomagającą sprężyną - taki Mc Person

Opis techniczny z prospektu :
1513 - Shock-absorbing spring kit with link reinforcement to the direction bar for front wheels.
• The shock absorber/spring AFN, it is constituted by a shock absorber and a spring, gradual. Both adjustable ones.
• It allows to compensate the increase of weight with the rank of accessories in the front of the vehicle, (winch , protectors frontals, bumper, etc…), since this system compensates the addition of weight in about 110 kg
• It substitutes the torsion bars.
• Keep the vehicle comfortable.
• The spring is gradual and regulable. The graduality it means that compensates the extra weight, without significantly modifying the rigidity of the set of suspension. It allows adjust the height easily to the ground, for adjustment of the jamb of the spring, which it is adjusted for squeeze in the thread of the shock absorber. With the regulation with it is supplied the vehicle goes up about 30mm in the front.
• The shock absorber is adjustable in 3 positions of damping, 20%, 50% and 100%. It is supplied in the position 50%. This adjustment allows regulate the coefficient of damping of the shock absorber and the comfort of the vehicle.
• It requires that the superior triangles of the suspension previously be sent to AFN, in order to proceed the alteration and reinforcement from these.
• The triangles will be sent together set with the shock absorber
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
sebastian dziurdzik pisze:a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółtegebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/![]()
![]()
![]()
to jest zestaw który obniża mocowanie całęj przedniej zawiechy, od wachaczy, stabilizatorów po most o jakieś 10", skok zawiechy jest standardowy ale można se kółka ileś tam cali zapodać

Czwarte serce 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
sebastian dziurdzik pisze:a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółtegebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/![]()
![]()
![]()
Seb coś ty taki wnikliwy, do dupowozu byś takie cuda zakładał czy tojke na drążki chcesz przerabiać


Czwarte serce 

Re: Drążki Skrętne
Dzien dobryKRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Re: Drążki Skrętne
stare podkrecasz i klapna za chwile. wzmocnione podkrecasz i nie tak szybko klapna.KRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości