Nissan Patrol GR II Elegance 2001
Moderator: Kosiarz
Nissan Patrol GR II Elegance 2001
Witam, czy jest coś na co szczególnie powinnam zwrócić uwagę oglądając przed kupnem ten samochód? Baba pyta więc nie gnębcie; ) pozdr
bylo kilka tematow odnosnie tego trefnego silnika wiec poszukaj w starych postach
w patrolu warto zwrocic uwage na przebieg
bo auta z zachodu maja kosmiczne naloty i naprawde ciezko poszukac zeby bylo prawdziwe 200tys w tym roczniku
w patrolu warto zwrocic uwage na przebieg

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

czy to woziło dzieci, czy kaczki lub kołdry po ok 120 000km padały tłoki, ale 5 tyś zł póżniej będzie jezdził znowu, ale wiecznie zył nie będzie
kochane autko, ale za silniki w GR, czy to Y60, czy Y61 to kazałbym skośnookim popełnić sepuku
!!!!!! a silnikiem 3,0 zmotanym z Renaultem to bym ich zakatował!!!!!!!!!! Z E N U L A
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



znany jako SIWY1313
nie pierd.... poprostu mam swoje zdanie na temat silników diesla w GRach, pomimo to że jestem NOWY, i nikt mi nie powie, że GR czy Terrano ma dobre silniki 3,0 , bo jak po przebiegu 70 000 może dmuchnąć uszczelkę pod głowicą i ją pokrzywić jeżdząc po asfalcie bez katowania. Jak mówisz, że pierd.....to popatrz ile jest GRów 3,0 na mobile z padniętymi silnikamiIgor909 pisze: Co ty pierdo...isz



znany jako SIWY1313
re
mało z tego zrozumiałam: ) wiem, że silniki tego rocznika były felerne ale facet pisze, że ten był wymieniony na gwarancji
- żeby było jasne - mam duże przebiegi nie w terenie i chodzi mi o samochód, który sprawdzi się na trasie i nie pęknie przed byle dziurą i kałużą w terenie (mój ford eksplorer dogorywa w warsztacie - kilka dni temu zapalony rajdziarz wjechał mi w bok, tylko dlatego, ze miałam "czołg" gadam z Wami; )... muszę zdecydować się szybko, bo trasa woła;), wiem, że chcę nissana..
wolałabym takiego http://www.automix.pl/nissan-patrol.html ale w trasie gorszy..:(
- żeby było jasne - mam duże przebiegi nie w terenie i chodzi mi o samochód, który sprawdzi się na trasie i nie pęknie przed byle dziurą i kałużą w terenie (mój ford eksplorer dogorywa w warsztacie - kilka dni temu zapalony rajdziarz wjechał mi w bok, tylko dlatego, ze miałam "czołg" gadam z Wami; )... muszę zdecydować się szybko, bo trasa woła;), wiem, że chcę nissana..
wolałabym takiego http://www.automix.pl/nissan-patrol.html ale w trasie gorszy..:(
danielZ pisze:czy to woziło dzieci, czy kaczki lub kołdry po ok 120 000km padały tłoki, ale 5 tyś zł póżniej będzie jezdził znowu, ale wiecznie zył nie będziekochane autko, ale za silniki w GR, czy to Y60, czy Y61 to kazałbym skośnookim popełnić sepuku
!!!!!! a silnikiem 3,0 zmotanym z Renaultem to bym ich zakatował!!!!!!!!!! Z E N U L A
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Masz rację. Ja akurat się absolutnie nie znam. Znam natomist Piaska i mam paszport Polsatuszary pisze:wy tu dziewczynki wszystkie nie wiecie o czym gadacie

A tak na poważnie to ostatnio właśnie stałem przed wyborem z jakim silnikiem nabyć Patrola. Mam takiego serdecznego przyjaciela który moim zdaniem jeżeli chodzi o silniki niewielu ma równych sobie. Zresztą między innymi z jego powodu Eaton wybudował kolejną fabrykę w Polsce. Ręcyma i nogima kazał mi się bronić przed silnikiem 3,0 i w ciemno brać 2,8. I miał rację. Po zchipowaniu mój 2,8 śmiga lepiej niż 3,0 a na pewno jest trwalszy i bardziej bezawaryjny. W razie niemca naprawi go nawet przysłowiowy wujek dobra rada.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 9:53 am przez hexe, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli czegoś nie wolno a się bardzo chce... to można 

skończyła się era prostych silników, starszych generacji. Owszem nowsze silniki aż puchną od wiązek elektroniki, czujników, sterowników, etc. za wyścigiem osiągów i norm spalin, lecz jest przepaść w parametrach technicznych porównując do starszych. Następują nowsze generacje olejów, materiałów i nowoczesne silniki tez potrafią wytrzymywać duże przebiegi przy znacznie wyższych parametrach. Awarie sie zdarzają ale nie każdemudanielZ pisze:a era NOWYCH Nissanów sie konczy, i nie oszukujmy się!!!

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Re: re
te silniki nie padaly od jazdy w terenie tylko od dlugich szybkich tras przy zlym traktowaniu gazureo pisze:mało z tego zrozumiałam: )
- żeby było jasne - mam duże przebiegi nie w terenie i chodzi mi o samochód, który sprawdzi się na trasie...
...muszę zdecydować się szybko, bo trasa woła;), wiem, że chcę nissana..
(

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

to akurat wiem:) żaden z tych silników nie lubi cięzkiej nogi na trasie, zwłaszcza jeśli skrzynia manualna,......... wiem też, że przy automatycznej awarii było mniej, nie dało się go tak przegazować;)... ale jak wspomniałam silnik w tym samochodzie był wymieniany... z całej tej dyskusji zrozumiałam, że tylko silnika bać się powinnam, przyzwoicie traktowany długo pojeździ tak?:) dzięki:)
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 7:15 pm przez reo, łącznie zmieniany 1 raz.
ale każdy może mieć swoje zdanie prawda??? jeden woli czerwone, drugi czarne, dlatego mam w Parcholu Omegę 2,6 który lepiej znosi katowanie i za 800zł to mogę nawet 3 silniki w roku wymieniać.Bartas pisze:kolego nie dla ciebie jest widocznie Patrol GR i to w żadnej wersji, sprzedaj, odpuść sobie i nie pitol głupot
każdy kto chcę więcej wiedzieć o ZD30 znajdzie w starych postach, warunek aby je doczytać do końca

znany jako SIWY1313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości