Nissan Patrol GR II Elegance 2001

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

reo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 09, 2007 1:06 pm

Nissan Patrol GR II Elegance 2001

Post autor: reo » sob wrz 29, 2007 4:12 pm

Witam, czy jest coś na co szczególnie powinnam zwrócić uwagę oglądając przed kupnem ten samochód? Baba pyta więc nie gnębcie; ) pozdr

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob wrz 29, 2007 4:50 pm

Silnik i tylko silnik ........
W tym roku wychodziły z wadą fabryczna , sprawdź czy był wymieniany na gwarancji
Patrol sie nie psuje 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 29, 2007 6:02 pm

bylo kilka tematow odnosnie tego trefnego silnika wiec poszukaj w starych postach

w patrolu warto zwrocic uwage na przebieg :wink: bo auta z zachodu maja kosmiczne naloty i naprawde ciezko poszukac zeby bylo prawdziwe 200tys w tym roczniku
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

reo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 09, 2007 1:06 pm

Post autor: reo » sob wrz 29, 2007 6:54 pm

to polskie auto, silnik wymieniony po 60 tys a przebieg ok 112 tys

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 29, 2007 7:15 pm

pewnie ten z mosiny pod poznaniem
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

reo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 09, 2007 1:06 pm

Post autor: reo » sob wrz 29, 2007 9:33 pm

ano o nim myślałam - wiesz coś więcej na temat tego samochodu? bo już któryś raz widzę w opisie, że żona dzieci woziła - to bardzo chwytliwe

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 29, 2007 10:11 pm

moze i wozila ale mnie takie bzdury nie ruszaja :wink:

nic wiecej nie wiem
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » ndz wrz 30, 2007 12:17 am

Popytaj , obadaj ......
Cuda się zdarzają :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 12:50 am

czy to woziło dzieci, czy kaczki lub kołdry po ok 120 000km padały tłoki, ale 5 tyś zł póżniej będzie jezdził znowu, ale wiecznie zył nie będzie :lol: kochane autko, ale za silniki w GR, czy to Y60, czy Y61 to kazałbym skośnookim popełnić sepuku !!!!!!!! a silnikiem 3,0 zmotanym z Renaultem to bym ich zakatował!!!!!!!!!! Z E N U L A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
znany jako SIWY1313

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » ndz wrz 30, 2007 12:55 am

danielZ pisze: !!!!!!!!
Przyszedłeś tu żeby krzyczeć ??
danielZ pisze: a silnikiem 3,0 zmotanym z Renaultem to bym ich zakatował!!!!!!!!!! Z E N U L A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Co ty pierdo...isz ??
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 1:32 am

Igor909 pisze: Co ty pierdo...isz ??
nie pierd.... poprostu mam swoje zdanie na temat silników diesla w GRach, pomimo to że jestem NOWY, i nikt mi nie powie, że GR czy Terrano ma dobre silniki 3,0 , bo jak po przebiegu 70 000 może dmuchnąć uszczelkę pod głowicą i ją pokrzywić jeżdząc po asfalcie bez katowania. Jak mówisz, że pierd.....to popatrz ile jest GRów 3,0 na mobile z padniętymi silnikami :lol: :lol: :lol:
znany jako SIWY1313

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 1:37 am

Igor909 pisze: Przyszedłeś tu żeby krzyczeć ??
a tak wogóle to porównaj silnik 3,0 w Nissanie i 3,0 w Masterze, żabojad jak nic po paru modyfikacjach
znany jako SIWY1313

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 1:38 am

a era NOWYCH Nissanów sie konczy, i nie oszukujmy się!!!
znany jako SIWY1313

reo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 09, 2007 1:06 pm

re

Post autor: reo » ndz wrz 30, 2007 2:00 am

mało z tego zrozumiałam: ) wiem, że silniki tego rocznika były felerne ale facet pisze, że ten był wymieniony na gwarancji

- żeby było jasne - mam duże przebiegi nie w terenie i chodzi mi o samochód, który sprawdzi się na trasie i nie pęknie przed byle dziurą i kałużą w terenie (mój ford eksplorer dogorywa w warsztacie - kilka dni temu zapalony rajdziarz wjechał mi w bok, tylko dlatego, ze miałam "czołg" gadam z Wami; )... muszę zdecydować się szybko, bo trasa woła;), wiem, że chcę nissana..
wolałabym takiego http://www.automix.pl/nissan-patrol.html ale w trasie gorszy..:(

Awatar użytkownika
hexe
Posty: 433
Rejestracja: pn mar 27, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk

Post autor: hexe » ndz wrz 30, 2007 9:28 am

danielZ pisze:czy to Y60, czy Y61 to kazałbym skośnookim popełnić sepuku
Takie samo zdanie masz na temat silnika 2,8? Bo jeżeli tak to skłaniałbym się ku zdaniu że nie bardzo wiesz o czym piszesz.
Jeśli czegoś nie wolno a się bardzo chce... to można :roll:

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz wrz 30, 2007 9:29 am

wy tu dziewczynki wszystkie nie wiecie o czym gadacie :roll:
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » ndz wrz 30, 2007 9:37 am

danielZ pisze:czy to woziło dzieci, czy kaczki lub kołdry po ok 120 000km padały tłoki, ale 5 tyś zł póżniej będzie jezdził znowu, ale wiecznie zył nie będzie :lol: kochane autko, ale za silniki w GR, czy to Y60, czy Y61 to kazałbym skośnookim popełnić sepuku !!!!!!!! a silnikiem 3,0 zmotanym z Renaultem to bym ich zakatował!!!!!!!!!! Z E N U L A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o kolego nie dla ciebie jest widocznie Patrol GR i to w żadnej wersji, sprzedaj, odpuść sobie i nie pitol głupot :)3 każdy kto chcę więcej wiedzieć o ZD30 znajdzie w starych postach, warunek aby je doczytać do końca !!
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
hexe
Posty: 433
Rejestracja: pn mar 27, 2006 9:04 pm
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk

Post autor: hexe » ndz wrz 30, 2007 9:41 am

szary pisze:wy tu dziewczynki wszystkie nie wiecie o czym gadacie :roll:
Masz rację. Ja akurat się absolutnie nie znam. Znam natomist Piaska i mam paszport Polsatu :lol:
A tak na poważnie to ostatnio właśnie stałem przed wyborem z jakim silnikiem nabyć Patrola. Mam takiego serdecznego przyjaciela który moim zdaniem jeżeli chodzi o silniki niewielu ma równych sobie. Zresztą między innymi z jego powodu Eaton wybudował kolejną fabrykę w Polsce. Ręcyma i nogima kazał mi się bronić przed silnikiem 3,0 i w ciemno brać 2,8. I miał rację. Po zchipowaniu mój 2,8 śmiga lepiej niż 3,0 a na pewno jest trwalszy i bardziej bezawaryjny. W razie niemca naprawi go nawet przysłowiowy wujek dobra rada.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2007 9:53 am przez hexe, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli czegoś nie wolno a się bardzo chce... to można :roll:

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » ndz wrz 30, 2007 9:46 am

danielZ pisze:a era NOWYCH Nissanów sie konczy, i nie oszukujmy się!!!
skończyła się era prostych silników, starszych generacji. Owszem nowsze silniki aż puchną od wiązek elektroniki, czujników, sterowników, etc. za wyścigiem osiągów i norm spalin, lecz jest przepaść w parametrach technicznych porównując do starszych. Następują nowsze generacje olejów, materiałów i nowoczesne silniki tez potrafią wytrzymywać duże przebiegi przy znacznie wyższych parametrach. Awarie sie zdarzają ale nie każdemu 8)
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Re: re

Post autor: danielpoz » ndz wrz 30, 2007 9:49 am

reo pisze:mało z tego zrozumiałam: )

- żeby było jasne - mam duże przebiegi nie w terenie i chodzi mi o samochód, który sprawdzi się na trasie...

...muszę zdecydować się szybko, bo trasa woła;), wiem, że chcę nissana..
(
te silniki nie padaly od jazdy w terenie tylko od dlugich szybkich tras przy zlym traktowaniu gazu :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

reo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr maja 09, 2007 1:06 pm

Post autor: reo » ndz wrz 30, 2007 11:02 am

to akurat wiem:) żaden z tych silników nie lubi cięzkiej nogi na trasie, zwłaszcza jeśli skrzynia manualna,......... wiem też, że przy automatycznej awarii było mniej, nie dało się go tak przegazować;)... ale jak wspomniałam silnik w tym samochodzie był wymieniany... z całej tej dyskusji zrozumiałam, że tylko silnika bać się powinnam, przyzwoicie traktowany długo pojeździ tak?:) dzięki:)
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 7:15 pm przez reo, łącznie zmieniany 1 raz.

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 12:06 pm

Bartas pisze: :o kolego nie dla ciebie jest widocznie Patrol GR i to w żadnej wersji, sprzedaj, odpuść sobie i nie pitol głupot :)3 każdy kto chcę więcej wiedzieć o ZD30 znajdzie w starych postach, warunek aby je doczytać do końca !!
ale każdy może mieć swoje zdanie prawda??? jeden woli czerwone, drugi czarne, dlatego mam w Parcholu Omegę 2,6 który lepiej znosi katowanie i za 800zł to mogę nawet 3 silniki w roku wymieniać. :D a odnośnie Y61 to lepszy wybór 2,8
znany jako SIWY1313

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » ndz wrz 30, 2007 12:22 pm

GR+Omega 2,6+37x13,5=MASAKRATOR
nie masakrator tylko poprostu wielka pyta i nie dorabiaj ideologii :)21
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » ndz wrz 30, 2007 12:32 pm

Ciekawe czy Pani coś kupila po Waszych występach ?? :lol:
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

danielZ
 
 
Posty: 160
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 2:24 pm
Lokalizacja: DG

Post autor: danielZ » ndz wrz 30, 2007 12:33 pm

pavvel pisze:
GR+Omega 2,6+37x13,5=MASAKRATOR
nie masakrator tylko poprostu wielka pyta i nie dorabiaj ideologii :)21
no przeciez tak jest :D
znany jako SIWY1313

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości