Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Adamur4,2

- Posty: 311
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Adamur4,2 » sob sty 26, 2008 3:10 pm
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » sob sty 26, 2008 3:16 pm
jakie wyniki, bo kiepsko widac ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
Adamur4,2

- Posty: 311
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Adamur4,2 » sob sty 26, 2008 3:22 pm
Albert_N pisze:jakie wyniki, bo kiepsko widac ?
89 kW
250 Nm

Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
-
_Karol_
-

- Posty: 173
- Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: _Karol_ » sob sty 26, 2008 3:43 pm
a żeby uzyskać konie mechaniczne to trzeba 89kW podzielić przez co? 0,7...

Bo każdy dzień jest 4x4.
-
mephi

- Posty: 1663
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
- Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk
Post
autor: mephi » sob sty 26, 2008 3:52 pm
_Karol_ pisze:a żeby uzyskać konie mechaniczne to trzeba 89kW podzielić przez co? 0,7...

Nie, przez 1,36
@Adamur4,2 Ładny wynik z RD28T

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob sty 26, 2008 3:53 pm
wystarczy pomnożyć przez 1,36

-
mephi

- Posty: 1663
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
- Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk
Post
autor: mephi » sob sty 26, 2008 3:54 pm
Ciekawe jaki był by wynik z reduktorem i odpiętym przednim wałem

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » sob sty 26, 2008 4:09 pm
mephi pisze:Ciekawe jaki był by wynik z reduktorem i odpiętym przednim wałem

taki sam
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 26, 2008 4:27 pm
mephi pisze:Ciekawe jaki był by wynik z reduktorem i odpiętym przednim wałem

teoretycznie taki sam
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » sob sty 26, 2008 6:41 pm
pomiar robi sie na 4tym biegu
to jak moze byc taki sam wynik na 0,5 biegu?

ل يشل على تايرين
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » sob sty 26, 2008 6:51 pm
Te 250NM to jest wartość wyliczona na podstawie wartości pomiarowych z hamowni i wszystkich przełożeń pod drodze (skrzyni, reduktora, mostów).
Jakby było 250NM na kołach to by Parch miał problemy z ruszeniem z miejsca

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » sob sty 26, 2008 6:57 pm
Jezeli masz staly dostep do hamowni to zbadaj prosze to samo auto ale z dolozonym intercoolerem, nawet na sznurki.
Zakonczy to wieloletnia walke teoretykow na tym forum.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » sob sty 26, 2008 7:03 pm
Co trzeba zrobić żeby tam sobie podjechać i sprawdzić samochód ?
-
Adamur4,2

- Posty: 311
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 8:59 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Adamur4,2 » sob sty 26, 2008 7:09 pm
maruda pisze:Co trzeba zrobić żeby tam sobie podjechać i sprawdzić samochód ?
Nie używamy tej hamowni w celach komercyjnych ale jeśli by Ci bardzo zależało to nie ma problemu, możemy się umówić w jakąś sobotę.
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn sty 28, 2008 12:46 pm
JONY B pisze:pomiar robi sie na 4tym biegu
to jak moze byc taki sam wynik na 0,5 biegu?

uwazasz ze moc wzrosnie albo zmaleje? haha
mozesz nawet hamowac na 1 biegu z tym ze pomiar bedzie dosc krotki a co za tym idzie obarczony wiekszym bledem(dokladnosc hamowni,uslizg kol na rolkach itp)
inna sprawa jest silnik doladowany, bo krotki czas rozpedzania rolek nie pozwoli rozkrecic sie sprezarce a co za tym idze nie napompuje tyle co powinna ale to juz inny temat

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn sty 28, 2008 12:52 pm
Discotheque pisze:Jezeli masz staly dostep do hamowni to zbadaj prosze to samo auto ale z dolozonym intercoolerem, nawet na sznurki.
Zakonczy to wieloletnia walke teoretykow na tym forum.
Jesli pomieszczenie bedzie z dobra wentylacja i nawiewami na IC to wynik bedzie odzwierciedlal ewentualny przyrost jesli nie to z pomiaru na pomiar bedzie coraz gorzej i o kant dupy takie wyniki
pomijam dolozenie IC bez zmian nastaw w pompie lub zmian oprogramowania bo wtedy to napewno bedzie tylko gorzej haha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » pn sty 28, 2008 5:06 pm
Kurcze , DANIEL robisz doktorat z hamowni ?

:D
I na jeep'ach się wypowiadasz i na nissanach i nawet w Octaviach

! Człowiek orkiestra

Pozdrowienia dla koziołków

Michał Bartosiak
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn sty 28, 2008 5:35 pm
to nie moja wina ze bylem kiedys fanem sprintu

a tym samym ciagle poszukiwania mocy na hamowni
Pozdrawiam

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » pn sty 28, 2008 5:50 pm
a chciałem jeszcze zapytać ile poszło mocy na pokonanie oporów

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn sty 28, 2008 6:09 pm
piotr oskwarek pisze:a chciałem jeszcze zapytać ile poszło mocy na pokonanie oporów

oporow czego?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » pn sty 28, 2008 7:08 pm
piotr oskwarek pisze:a chciałem jeszcze zapytać ile poszło mocy na pokonanie oporów

Producent silnikow podaje moc jaka silnik uzyskuje na kole zamachowym (sprzegle),zaleznie od normy (PN, SAE,DIN, CUNA i inne) wskazania moga sie różnic nawet do 20%.
Na ww hamowni zmierzono moment i moc na kołach i "naniesiono" poprawki
(skrzynia ,przekładnia głowna) i tak wyliczono moc jaka ma silnik na wale.
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » pn sty 28, 2008 10:27 pm
sorry chodziło mi o straty mocy ile ich było??
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn sty 28, 2008 10:32 pm
danielpoz pisze:
pomijam dolozenie IC bez zmian nastaw w pompie lub zmian oprogramowania bo wtedy to napewno bedzie tylko gorzej haha
No wlasnie jednak praktyka bekonozercow wskazuje co innego. Samo dolozenie wiekszego IC w LRach daje do 20PS wiecej bez dodatkowych dawek i zwiekszenia cisnienia.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
grzegorzh
-

- Posty: 1140
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: grzegorzh » pn sty 28, 2008 10:44 pm
Discotheque pisze:
No wlasnie jednak praktyka bekonozercow wskazuje co innego. Samo dolozenie wiekszego IC w LRach daje do 20PS wiecej bez dodatkowych dawek i zwiekszenia cisnienia.
No podobnież, że tak, też jestem ciekawy, tylko z chłodnicą klimy to trudniej włożyć, cośtam trzeba przerabiać więcej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość