Witam wszystkich,
pewnie już gdzieś o tym było - ale gdzie? nie znalazłem.
Chciałby przenieść chłodnicę w K260 do tyłu .
Mam pytanie od czego by podebrać chłodnicę z wentylatorem(ami) żeby
robiła w R2,8TD?
Ta, co ją mam z przodu to chyba już ma dość błota i innego syfu,
dlatego też chciałbym zamontować świeższą, tylko pytanie od czego?
Prośba o jakies pomysły. Chyba dobrze by było od takiego autka co ma
2 wentylatory?
Przeniesienie chłodnicy do tyłu
Moderator: Kosiarz
- Don Corleone
- Posty: 491
- Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
- Lokalizacja: Gdzieś w górach
- Kontaktowanie:
Re: Przeniesienie chłodnicy do tyłu
Sprinterhobotnica pisze:Witam wszystkich,
pewnie już gdzieś o tym było - ale gdzie? nie znalazłem.
Chciałby przenieść chłodnicę w K260 do tyłu .
Mam pytanie od czego by podebrać chłodnicę z wentylatorem(ami) żeby
robiła w R2,8TD?
Ta, co ją mam z przodu to chyba już ma dość błota i innego syfu,
dlatego też chciałbym zamontować świeższą, tylko pytanie od czego?
Prośba o jakies pomysły. Chyba dobrze by było od takiego autka co ma
2 wentylatory?

Defender 110 

Re: Przeniesienie chłodnicy do tyłu
vw t4. chłodnica w miare przyzwoitej cenie i ma dwa wentylatory. Sprinter wieksz chłodnica jeden wentylator ale tez daje rade mozre i nawet lepiej niz z t4.
-
- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: Przeniesienie chłodnicy do tyłu
Mam w gr'ce 2.8 chłodnice z tyłu.
I powiem ci tak miałem chłodnice od t4 i nie robiła, to pomyślałem że za mała i wsadziłęm wielką od jelcza chyba i byłą dodatkowa pompa wody i tak dupa była..
teraz mam oryginalną od gr'ki tylko z tym wiekszym wkładem, dwia wiatraki od jakiejs osobówki i lata bez pompy dodatkowej.
Daj do zregenerowania tą chłodnice co masz i powiedz żeby ci grubszy wkład włożył i załóż jakies dwa wentylatroy które dobrze kręcą albo jeden ale taki co ma dwustopniowa regulacje, ja polecam wersje na dwa bo jak jeden padnie to zawsze jest drugi a jak jest za duzo to jeden mozna odłączyc.
Weże puszczone wewnatrz kabiny przy nogach pilota i tyle, śmiga.
Tylko z doświadczenia ci powiem że zadbaj o dobre odpowietrzenie przy takim pojemnym układzie, ja zrobiłem sobie drugi odpowietrznik kawałek dalej przy chłodnicy i jak odpowietrze na dwa i jeden wentylator chodzi to nie ma z niczym problemu.
Mozesz też włożyc oryginalną chłodnice w dobrym stanie tez daje rade na rajdy spoko wystarcza a jak za mało to rugi wentylator ale na przelotówkach po asfalcie przy stałej predkości około 90 na godzinie podchodziło do połowy skali ale w pożrządku na rajdy spoko daje rade bez najmniejszego problemu. Jezdziłem tak ponad półroku a teraz mam z grubszym wkąłdem tylko dlatego że miałem okazje tanio a mi zdewastowali moja na rajdzie..
bedziesz miał pytania to wal na PW, temat długo wałkowałem wiece moge pomóc.
I powiem ci tak miałem chłodnice od t4 i nie robiła, to pomyślałem że za mała i wsadziłęm wielką od jelcza chyba i byłą dodatkowa pompa wody i tak dupa była..
teraz mam oryginalną od gr'ki tylko z tym wiekszym wkładem, dwia wiatraki od jakiejs osobówki i lata bez pompy dodatkowej.
Daj do zregenerowania tą chłodnice co masz i powiedz żeby ci grubszy wkład włożył i załóż jakies dwa wentylatroy które dobrze kręcą albo jeden ale taki co ma dwustopniowa regulacje, ja polecam wersje na dwa bo jak jeden padnie to zawsze jest drugi a jak jest za duzo to jeden mozna odłączyc.
Weże puszczone wewnatrz kabiny przy nogach pilota i tyle, śmiga.
Tylko z doświadczenia ci powiem że zadbaj o dobre odpowietrzenie przy takim pojemnym układzie, ja zrobiłem sobie drugi odpowietrznik kawałek dalej przy chłodnicy i jak odpowietrze na dwa i jeden wentylator chodzi to nie ma z niczym problemu.
Mozesz też włożyc oryginalną chłodnice w dobrym stanie tez daje rade na rajdy spoko wystarcza a jak za mało to rugi wentylator ale na przelotówkach po asfalcie przy stałej predkości około 90 na godzinie podchodziło do połowy skali ale w pożrządku na rajdy spoko daje rade bez najmniejszego problemu. Jezdziłem tak ponad półroku a teraz mam z grubszym wkąłdem tylko dlatego że miałem okazje tanio a mi zdewastowali moja na rajdzie..
bedziesz miał pytania to wal na PW, temat długo wałkowałem wiece moge pomóc.
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka

Czyli moje potwory i spółka


Re: Przeniesienie chłodnicy do tyłu
Od T4 w terenie daje radę ,ale na przelotówkach,dłuższych dojazdach max 8o km/h .Jak by miała chwytak powietrza to by było ok.Ale i tak ją zmieniam 

ZMOTA SCORPION Y60
-
- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontaktowanie:
Re: Przeniesienie chłodnicy do tyłu
mi potrafił złapac temperature przy ostrzejszym terenie na dwóch wiatrakach co na oryginalnej jest trudne wiec t4 bym nie pchał, nie wiem moze ty masz nówke ja miałem założona dobra urzywke moze dlatego az tak źle było, mówie wam od gr'ki z grubym wkładem jest super, a jak ktos nie ma tyle kasy to nie pamietam od jakiej ale od jakiejs starszej bemki benzynowej jest chłodnica wymiarowo odrobione mniejsza od patrolowskiej ale za to sporo grubsza i jak miałem jeszcze k260 to w nim tez bardzo dzielnie dawała sobie rade, duzo lepiej od orygianłu, zbliżona bardzo do tego wkłąd co teraz mam (kosztuje chyba okkoło 800 stó dla jasnosci)
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka

Czyli moje potwory i spółka


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości