problem z Patrolem - baba na Ukrainie
Moderator: Kosiarz
problem z Patrolem - baba na Ukrainie
Witajcie,
Potrzebuje Waszej rady odnosnie Nissana PAtrola , ktory byl pozostaloscia z 2005 rocznika sciagana z Czech.
Mam nadzieje, ze zechcecie mi pomoc, nie rozwodzac sie za bardzo nad moimi brakami dotyczacymi tego co nissan ma pod maska;):)
Przede wszystkim - jestem na UKRAINIE
Mam przejechane 27,5tys km, od jakichs 5tys zauwazylam ze, przy zapalaniu silnika kontrolka cisnienia oleju swieci ciut za dlugo. Zazwyczaj bylo to przy pierwszym z rana odpaleniu, potem normalnie.
Jakis czas temu, po 200km trasy, zostawilam samochod na 20 min - po zapaleniu lampka nie zgasla. Sprawdzilam poziom oleju - ok. Poprobowalam odpalic kilka razy, po 15 minutach po kolejnym odpaleniu bylo ok.
Konsultowalam sie z assistance w PL (tu servisow nissana prawie nie ma ), powiedzieli, ze jesli gasnie to moge jezdzic poki sie nie pali. Mialam kilka takich przypadkow, az wreszcie zapalila sie rano i nie zgasla.
Assistance odstawilo Nissana do autoryzowanego servisu, bagatela -120km. Ponoc sprawdzili, przeczyscili kable , styki etc, stwierdzili,
ze wszystko w porzadku.
Odbierajac i odpalajac samochod wiedzialam, ze guzik zrobili - lampka cisnienia oleju przy zaplonie palila sie nadal o pol sekundy za dlugo ..ale gasla.
Przejechalam od wizyty u nich ok 800 km. I historia sie powtorzyla. Znow mialam przymusowe postoje z kilkukrotnym uruchamianiem silnika, az lampka zgasnie.
Lampka zazwyczaj zapala sie na stale po dlugiej trasie, albo jak jest b. cieplo, przy ktoryms kolejnym odpaleniu silnika.
Czy jezdzenie kiedy sie nie swieci jest bezpieczne?
I co to moze byc!!!!!!?
Za tydzien przyjezdzaja do mnie na wakacje moje dzieciaki, mamy w planie dluga trase. W Pl bede mogla byc dopiero w polowie sierpnia zeby zrobic przeglad w miejscu gdzie maja o tych samochodach pojecie- w tym cholernym autoryzowanym serwisie na Ukrainie nie maja komputera, bo dzialaja dopiero od 4 tyg:/ - inny najblizszy servis jest 700 km stad.
Moze poradzicie co to moze byc - przypuszczam, ze cos prostego, co moglby sprawdzic inny dobry mechanik?
Bede bardzo wdzieczna za pomoc i wszelkie konstruktywne uwagi:).
Potrzebuje Waszej rady odnosnie Nissana PAtrola , ktory byl pozostaloscia z 2005 rocznika sciagana z Czech.
Mam nadzieje, ze zechcecie mi pomoc, nie rozwodzac sie za bardzo nad moimi brakami dotyczacymi tego co nissan ma pod maska;):)
Przede wszystkim - jestem na UKRAINIE
Mam przejechane 27,5tys km, od jakichs 5tys zauwazylam ze, przy zapalaniu silnika kontrolka cisnienia oleju swieci ciut za dlugo. Zazwyczaj bylo to przy pierwszym z rana odpaleniu, potem normalnie.
Jakis czas temu, po 200km trasy, zostawilam samochod na 20 min - po zapaleniu lampka nie zgasla. Sprawdzilam poziom oleju - ok. Poprobowalam odpalic kilka razy, po 15 minutach po kolejnym odpaleniu bylo ok.
Konsultowalam sie z assistance w PL (tu servisow nissana prawie nie ma ), powiedzieli, ze jesli gasnie to moge jezdzic poki sie nie pali. Mialam kilka takich przypadkow, az wreszcie zapalila sie rano i nie zgasla.
Assistance odstawilo Nissana do autoryzowanego servisu, bagatela -120km. Ponoc sprawdzili, przeczyscili kable , styki etc, stwierdzili,
ze wszystko w porzadku.
Odbierajac i odpalajac samochod wiedzialam, ze guzik zrobili - lampka cisnienia oleju przy zaplonie palila sie nadal o pol sekundy za dlugo ..ale gasla.
Przejechalam od wizyty u nich ok 800 km. I historia sie powtorzyla. Znow mialam przymusowe postoje z kilkukrotnym uruchamianiem silnika, az lampka zgasnie.
Lampka zazwyczaj zapala sie na stale po dlugiej trasie, albo jak jest b. cieplo, przy ktoryms kolejnym odpaleniu silnika.
Czy jezdzenie kiedy sie nie swieci jest bezpieczne?
I co to moze byc!!!!!!?
Za tydzien przyjezdzaja do mnie na wakacje moje dzieciaki, mamy w planie dluga trase. W Pl bede mogla byc dopiero w polowie sierpnia zeby zrobic przeglad w miejscu gdzie maja o tych samochodach pojecie- w tym cholernym autoryzowanym serwisie na Ukrainie nie maja komputera, bo dzialaja dopiero od 4 tyg:/ - inny najblizszy servis jest 700 km stad.
Moze poradzicie co to moze byc - przypuszczam, ze cos prostego, co moglby sprawdzic inny dobry mechanik?
Bede bardzo wdzieczna za pomoc i wszelkie konstruktywne uwagi:).
czujnik cisnienia oleju walnięty
Miałem ten sam problem, autko 2005r ściągane z rynku czeskiego czy Ukraińskiego.
w zwykłym warsztacie w miare cykniety mechanik jest w stanie zmierzyć ciśnienie oleju czy jest prawidłowe. jak jest ok to pewnikiem czujnik.
kwestia co zrobili ze "troche" ciśnienie sie poprawiło?
albo poczyscili czujnik i jakieś styki
albo dali jakiegoś zagęszczacza do motoru i chwile było dobrze.
kwestia co zrobili ze "troche" ciśnienie sie poprawiło?
albo poczyscili czujnik i jakieś styki
albo dali jakiegoś zagęszczacza do motoru i chwile było dobrze.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
Waz - silnik zostal dotarty: )
maristez - nie mam zielonego co zrobili, struchlalam jak kazali zaparkowac w okreslonym miejscu, a kiedy go zobaczyli padl komentarz "o, to taki duzy?" i pokazali drugie... to jest Ukraina, a servis dziala od jakichs 3 -4 tyg, przypuszczam, ze poza szyldem Nissana ich autoryzacja daleko nie siega. dzieki wszystkim za podpowiedzi:)
maristez - nie mam zielonego co zrobili, struchlalam jak kazali zaparkowac w okreslonym miejscu, a kiedy go zobaczyli padl komentarz "o, to taki duzy?" i pokazali drugie... to jest Ukraina, a servis dziala od jakichs 3 -4 tyg, przypuszczam, ze poza szyldem Nissana ich autoryzacja daleko nie siega. dzieki wszystkim za podpowiedzi:)
OPS
To są dwa różne czujniki. Przełączające przy różnych ciśnieniach. Nie można ich zamieniać miejscami.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
reo
Co było przyczyną olejowych problemów ?
Co było przyczyną olejowych problemów ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
Reo ....
Nic się nie łam ....
Pada Ci czujnik oleju ... nie pamiętam ale któryś pada
Miałem identyczny objaw przy podobnym przebiegu
Zadzwoń do serwisu w Polsce ... niech Ci wyślą obie sztuki
Kosztują coś ok 130 zł
Ps.
Spokojnie możesz na tym jeździć
Upsss
Dopiero teraz zobaczyłem że temat z tamtego roku
Nic się nie łam ....

Pada Ci czujnik oleju ... nie pamiętam ale któryś pada
Miałem identyczny objaw przy podobnym przebiegu
Zadzwoń do serwisu w Polsce ... niech Ci wyślą obie sztuki
Kosztują coś ok 130 zł

Ps.
Spokojnie możesz na tym jeździć

Upsss

Dopiero teraz zobaczyłem że temat z tamtego roku
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
super ale to temat z zeszlego roku, tym patrolem juz sie pewnie ktos goli 

Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
Reakcja była natychmiastowachiquito83 pisze:super ale to temat z zeszlego roku, tym patrolem juz sie pewnie ktos goli


Nissan Patrol
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
Swoją drogą ciekawe co mu było
może ma już drugi motorek

może ma już drugi motorek

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: problem z Patrolem - baba na Ukrainie
yyy- to chyba jej tłoka wysyłałem kiedyś...
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości