Patrol Y61 3.0 + automat
Moderator: Kosiarz
Patrol Y61 3.0 + automat
Witam!
Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną?
Pytam bo mam na oku wooz z ASB...
Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną?
Pytam bo mam na oku wooz z ASB...
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Archaiczne...volvo144 pisze:Witam!
Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną?
Pytam bo mam na oku wooz z ASB...

Nissan niestety nie oferuje do silnika ZD30 nowej skrzyni z TB48...

Automat w 3.0 jest lekko toporny, czujesz wyrażnie zmiany biegów. W moim szczególnie wk...jące jest szarpanie i przeciąganie obrotów na zimnym silniku.
Po wizycie w serwsie i pozostawieniu auta na noc, aby znawca z ASO przejechał sie zimnym po nocy zadzwonili i powiedzieli, że to normalne....

Więc sie przyzwyczaiłem, podobnie jak do niewielkiego wycieku płynu na połączeniu z silnikiem ( dolewka 0,5 l na pół roku.)
Genealnie automaty w Patrolu nie przepadają za przyczepami , ale są zdrowsze dla genialnego ZD30 na autostradach ( niższe obroty przy tej samej prędkości co manual)
Nie lubią wody a katowane w terenie lubią sie przegrzewać.
Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Ti

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Witam!chera pisze: Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Tiplanuje zmiane mojego GU na nowszy, gdyż uważam GU4 zajedyna obudowę godną tego SuperSilnikaSuper ale zastanawiam się poważnie nad pozostaniem przy automacie.... Dużo jeżdże w ruchu miejskim a w korkach jednak automat wygrywa.....
Dziękuję za info

Mam jeszcze pytanka odnośnie silnika i skrzyni...
1. Jaki olej leje się do silnika?
2. Jak realizowany jest rozrząd - pasek/łańcuch i jak często tam należy zaglądać?
3. Co jaki czas wymienia się olej w skrzyni automatycznej i jaki się do niej leje?
Na razie tyle

Pozdrawiam MM
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Hmmm.
To dziwne co piszesz o tym automacie.
Ja mam też automat tylko w Y60 i nie zauważyłem, żeby na zimnym był "bardziej agresywny". Poza tym z doświadczenia wiem, że to właśnie automat w Y60 lepiej znosi ciaganie przyczep. W manualu szybko siada łożysko wałka sprzęgłowego (szczególnie w 4,2D).
Czy automat w Y61 nie jest tylko trochę zmodyfikowaną skrzynią z Y60?
To dziwne co piszesz o tym automacie.
Ja mam też automat tylko w Y60 i nie zauważyłem, żeby na zimnym był "bardziej agresywny". Poza tym z doświadczenia wiem, że to właśnie automat w Y60 lepiej znosi ciaganie przyczep. W manualu szybko siada łożysko wałka sprzęgłowego (szczególnie w 4,2D).
Czy automat w Y61 nie jest tylko trochę zmodyfikowaną skrzynią z Y60?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Podłączę się pod ten wątek. Mam Y61 3.0 z automatem i jestem w trakcie wymiany oleju w skrzyni (a dokładnie mechanik, który robi przegląd).
Pytanie: czy w skrzyni jest jakiś filtr oleju? Czy można go jakoś wymyć, czy trzeba kupić zamiennik (jeśli tak to jaki model i gdzie dostać, bo mechanik jakoś nie mógł znaleźć w tych hurtowniach, w których zwykle kupuje)?
A wrażenia z korzystania z automatu (od 2 miesięcy) pozytywne - noga nie boli od topornego sprzęgła w poprzedniej terenówce, a w ruchu miejskim duży komfort, gdy nie trzeba co chwile wajchą machać. W typowym off-roadzie pewno automat mógłby sprawiać więcej problemów. Podobnie jak ruszanie na bardzo śliskiej nawierzchni (nie da się ruszyć z dwójki
).
To tak na szybko, bo na razie sam się oswajam z automatem.
Jeszcze jedno: mechanik powiedział, że olej w skrzyni Patrola powinno się wymieniać co 40tys. km, ale może ktoś z forumowiczy zweryfikuje tę liczbę na bazie własnych doświadczeń?
Pytanie: czy w skrzyni jest jakiś filtr oleju? Czy można go jakoś wymyć, czy trzeba kupić zamiennik (jeśli tak to jaki model i gdzie dostać, bo mechanik jakoś nie mógł znaleźć w tych hurtowniach, w których zwykle kupuje)?
A wrażenia z korzystania z automatu (od 2 miesięcy) pozytywne - noga nie boli od topornego sprzęgła w poprzedniej terenówce, a w ruchu miejskim duży komfort, gdy nie trzeba co chwile wajchą machać. W typowym off-roadzie pewno automat mógłby sprawiać więcej problemów. Podobnie jak ruszanie na bardzo śliskiej nawierzchni (nie da się ruszyć z dwójki

To tak na szybko, bo na razie sam się oswajam z automatem.
Jeszcze jedno: mechanik powiedział, że olej w skrzyni Patrola powinno się wymieniać co 40tys. km, ale może ktoś z forumowiczy zweryfikuje tę liczbę na bazie własnych doświadczeń?
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
To tylko subiektywne odczucia.....LSD pisze:Hmmm.
To dziwne co piszesz o tym automacie.
Ja mam też automat tylko w Y60 i nie zauważyłem, żeby na zimnym był "bardziej agresywny". Poza tym z doświadczenia wiem, że to właśnie automat w Y60 lepiej znosi ciaganie przyczep. W manualu szybko siada łożysko wałka sprzęgłowego (szczególnie w 4,2D).
Czy automat w Y61 nie jest tylko trochę zmodyfikowaną skrzynią z Y60?
Możliwe, że jestem troche przewrawliżliwiony i przyzwyczajony do plaskacza, gdzie gdyby nie obrotomierz to nie zmiany biegu by się nie odczuwało....
Serwis twierdzi, że nic nie znalazl i doszukują sie przyczyny rozmiarze kół ....(pitolenie)
Co do przyczep to opieram sie na opinii kolegi, który często ciągał duże ładunki, (często ponad dopuszczalne 2,5t) . Przy 180 kkm rozsypał sie overdrive i podobno spec od automatów stwierdził, że to od przyczepy.
Momo wszystko automat uważam za lepszą opcję w Patrolu....

- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Hmmm. Ja nie dał bym grzebać przy automacie mechanikowi, który nawet nie wie czy i gdzie jest filtr oleju. Zbyt wiele można tam zepsuć...Remixxx pisze:Podłączę się pod ten wątek. Mam Y61 3.0 z automatem i jestem w trakcie wymiany oleju w skrzyni (a dokładnie mechanik, który robi przegląd).
Pytanie: czy w skrzyni jest jakiś filtr oleju? Czy można go jakoś wymyć, czy trzeba kupić zamiennik (jeśli tak to jaki model i gdzie dostać, bo mechanik jakoś nie mógł znaleźć w tych hurtowniach, w których zwykle kupuje)?
Co do filtra, to jest dostęny po zdjęciu miski olejowej skrzyni. Dostać go można tylko w ASO (Y60), podejrzewam, że do Y61 też.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Łatwo powiedzieć, ale jak się mieszka w niedużym mieście to nie ma za bardzo w czym/kim wybierać. A do tego majstra mam zaufanie, choć może i w patrolu w życiu nie grzebał. Jak się nie ma co się lubi ....LSD pisze:Hmmm. Ja nie dał bym grzebać przy automacie mechanikowi, który nawet nie wie czy i gdzie jest filtr oleju. Zbyt wiele można tam zepsuć...
Co do filtra, to jest dostęny po zdjęciu miski olejowej skrzyni. Dostać go można tylko w ASO (Y60), podejrzewam, że do Y61 też.

Zresztą na usprawiedliwienie: lepiej że najpierw zapytał niż porozkręcał wszystko i spuścił olej a potem zostawiłby zafajdany filtr - to tak na logikę dyletanta.

Ale do rzeczy. Dzwoniłem do najbliższego dealera (ok. 75km!) i niestety nie mają na miejscu (a potrzebuję możliwie szybko). Poza tym cena dość zaporowa - 269zł


Stąd pytanie: nie wiecie gdzie to można kupić w necie i za rozsądne pieniądze? A jak już to jakiego modelu szukać? Taki http://moto.allegro.pl/item531790655_fi ... _0dci.html będzie pasował?
No i ponawiam wcześniejsze pytanie kolegi: jaki olej lać do skrzyni i ile mniej więcej wchodzi?
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
proszevolvo144 pisze:Witam!chera pisze: Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Tiplanuje zmiane mojego GU na nowszy, gdyż uważam GU4 zajedyna obudowę godną tego SuperSilnikaSuper ale zastanawiam się poważnie nad pozostaniem przy automacie.... Dużo jeżdże w ruchu miejskim a w korkach jednak automat wygrywa.....
Dziękuję za info
Mam jeszcze pytanka odnośnie silnika i skrzyni...
1. Jaki olej leje się do silnika?
2. Jak realizowany jest rozrząd - pasek/łańcuch i jak często tam należy zaglądać?
3. Co jaki czas wymienia się olej w skrzyni automatycznej i jaki się do niej leje?
Na razie tyle
Pozdrawiam MM

Producent NISSAN
Model Patrol GR 3.0 Di (Y61) (ZD30DDTi)
Silnik DT
Rok 2000-
Zastoswanie Zalecenia Pojemność (ltr)
Silnik (DT) HAVOLINE EXTRA 10W-40 (i,p) 5.7
Przekładnia ręczna MULTIGEAR 75W-90 R (aa) (d)
Przekładnia automatyczna TEXAMATIC 7045/E (k) 11.8
Mechanizm różnicowy MULTIGEAR 80W-90 (d)
Płyn chłodniczy (30%) HAVOLINE EXTENDED LIFE ANTIFREEZE/COOLANT 12 - 14
Kierowanie (układ kierowniczy) ze wspomaganiem TEXAMATIC 4291
Skrzynka rozdzielcza biegów TEXAMATIC 7045/E
Mechaniczny układ kierowniczy MULTIGEAR 80W-90
Płyn hamulcowy i do sprzęgła BRAKE FLUID DOT 4
Piasty nie napędzane z automatyczną blokadą (modele wyposażone) Contact your supplier
Smar ogólnego zastosowania MULTIFAK EP 2
Smar do połączenia przedniej osi i tylnej piasty MOLYTEX EP 2
Ukryj uwagi Częstotliwość wymian oleju
Środek smarowy/ Pojemność uwagi
i. Nie używać CG-4
p. Dotatkowe zalecenia dot. jakości olejów silnikowych: G4 może zastępować SG; D4 może zastepować CD i CE; Modele począwszy od 1999/2000: benzynowe - również stosowny jest SH/SJ/GF-1/GF-2; wysokoprężne, również stosowny jest CF-4/B1/B3 (nie wolno używać CG-4)
aa. Zalecenia alternatywne, Koła zębate (olej): <-30°C do 10°C, 75W; <-30°C do 30°C, 80W; <-30°C do 40°C, 75W-90; <-30°C do 40°C, 80W-90; -10°C do 30°C, 85W; 0°C do 40°C, 90; 10°C do >40°C, 140
d. Nie podano pojemności
k. Z automatyczną skrzynią biegów: do modeli wyposażonych w przekładnie CVT można stosować odmienne płyny CVT. Tam gdzie wymieniane są konwencjonalne płyny ATF dla określonego modelu należy koniecznie sprawdzić, czy późniejsze wersje nie zostały wyposażone w przekładnie CVT. Nie wolno mieszać różnych płynów CVT i/lub konwencjonalnych płynów ATF.
Uwagi ogólne
Nie ma uwag do wyświetlenia dla tego modelu
Czwarte serce 

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Witam!gebels pisze:
prosze![]()
Producent NISSAN
Model Patrol GR 3.0 Di (Y61) (ZD30DDTi)
Silnik DT
Rok 2000-
....
Skąd te dane?
Pzdr MM
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Dzięki!
Ktoś podpowie gdzie dostanę w necie filtr oleju i jaki to dokładnie model?
Podobno w hurtowni też kosztuje ok. 175zł, ale jest i tak niedostępny.
Ktoś podpowie gdzie dostanę w necie filtr oleju i jaki to dokładnie model?
Podobno w hurtowni też kosztuje ok. 175zł, ale jest i tak niedostępny.

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Jeżdze troche na pomocy drogowej i ludzie z takim podejściem z regóły pózniej mówią "panie żebym ja wiedział że tak będzie to bym 200 km pojechał z tym a teraz 4000 pln naprawa " Puki Ci tego nie rozgrzebał, zaprowadz do serwisu który zajmuje się automatami, co z tego że ten majster spuści olej z miski, jak w samej misce nie stoi go nawet połowa, wjększosc oleju "trzyma" konwenter, wymienia się go rotacyjnie czy jakoś tak. Zastanów się dobrze bo potem remont skrzyni to 4000 w góre czas, i holowanie na lawecie. Polecam też lekture tej stronki, może zrozumiesz o czym pisze.Remixxx pisze:
Łatwo powiedzieć, ale jak się mieszka w niedużym mieście to nie ma za bardzo w czym/kim wybierać. A do tego majstra mam zaufanie, choć może i w patrolu w życiu nie grzebał. Jak się nie ma co się lubi ....![]()
-> http://olczak.home.pl/vademecum/index.html
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Moje odczucia są takie:
do lekkiego terenu, tyrystyki, miasta skrzynia A/T jest ok, do ciężkiego terenu i przyczep w górach niespecjalnie - chyba że na reduktorze z manualnymi sprzęgiełkami, faktycznie trochę się przeciąga na zimnym silniku dlatego zanim odjadę pare minut klekocze, wycieki w automacie to nezbyt są pożądane bo jak wjedziesz w wodę to co?, w moim po 250kkm na razie sucho
ogólnie jeździ mi się bardzo dobrze, jak wyczujesz sposób sterowania skrzynią to jedzie się dość płynnie ( patrol to ok 2,5 -3 tony, sprawny musi być cały układ napędowy) , elektronika sterująca "stara" się dopasować do sposobu jazdy i czasami daje to dziwne efekty np przetrzymanie obrotów poniżej zadziałania turbiny ale da się to ogarnąć, wg producenta olej wymienia się raz w roku w przypadku jazdy terenowej, przy szosowej nie jest wymagana (?), produkt japoński w razie konieczności serwisowania tylko sprawdzeni mechanicy, zrąbać można szybko koszty monstrualne
na forach australijskich widziałem trochę pozytywnych opinii o tych skrzyniach (trwałość) u nas niewielu na tym jeździ a mój następny też będzie z automatem
do lekkiego terenu, tyrystyki, miasta skrzynia A/T jest ok, do ciężkiego terenu i przyczep w górach niespecjalnie - chyba że na reduktorze z manualnymi sprzęgiełkami, faktycznie trochę się przeciąga na zimnym silniku dlatego zanim odjadę pare minut klekocze, wycieki w automacie to nezbyt są pożądane bo jak wjedziesz w wodę to co?, w moim po 250kkm na razie sucho
ogólnie jeździ mi się bardzo dobrze, jak wyczujesz sposób sterowania skrzynią to jedzie się dość płynnie ( patrol to ok 2,5 -3 tony, sprawny musi być cały układ napędowy) , elektronika sterująca "stara" się dopasować do sposobu jazdy i czasami daje to dziwne efekty np przetrzymanie obrotów poniżej zadziałania turbiny ale da się to ogarnąć, wg producenta olej wymienia się raz w roku w przypadku jazdy terenowej, przy szosowej nie jest wymagana (?), produkt japoński w razie konieczności serwisowania tylko sprawdzeni mechanicy, zrąbać można szybko koszty monstrualne
na forach australijskich widziałem trochę pozytywnych opinii o tych skrzyniach (trwałość) u nas niewielu na tym jeździ a mój następny też będzie z automatem
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Zaporowa???Remixxx pisze:[ Poza tym cena dość zaporowa - 269złAle to jeszcze nic: uszczelka pod miskę - 258zł. Hmmm, to chyba nie jest normalne...
Uważam, że bardzo rozsądna, jak na ASO Nissana

Spróbuj zapytać o jakieś większe części. Hihi, to się zdziwisz.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
A ten filtr oleju z linku, to do silnika, a nie do skrzyni biegów.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Hmm, ciekawą odpowiedź dostałem w ASO w Poznaniu (Przezimierowie) - filtru oleju do automatycznej skrzyni biegów w Patrolu się nie wymienia (dlatego też żaden serwis tego nie trzyma u siebie). Co o tym sądzicie? Pan powiedział to bez wahania i zastanowienia.
W ASO w Bydgoszczy (gdzie dzwoniłem wcześniej) nic takiego nie powiedzieli, tylko że nie mają tej części ale mogą ściągnąć. Bądź tu mądry.
W ASO w Bydgoszczy (gdzie dzwoniłem wcześniej) nic takiego nie powiedzieli, tylko że nie mają tej części ale mogą ściągnąć. Bądź tu mądry.

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
serwisówka nie przewiduje takiej potrzeby
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Hmmm, może głupio zapytam: czy to jest równoznaczne z tym że wymiana nic nie da, nie wpłynie na poprawę funkcjonowania motoru, czy wreszcie filtr wcale nie "zatyka się" (w końcu coś filtruje, jak sama nazwa wskazuje)? A może po prostu zakładają że można zrobić z milion km a dopiero wtedy się zatka na tyle by wpływało to na pracę mechanizmu? Rozumiem że w manualu o tym nie napisali ale czy ktoś w praktyce wymieniał i widział jakieś efekty lub ich brak?malutki pisze:serwisówka nie przewiduje takiej potrzeby
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Pamiętajcie, że "nie wymienia się" najczęściej oznacza 10 lat lub około 250tyś km 

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
nie popadaj w przesadę, jak eksploatujesz dużo w ciężkich warunkach to może i tak, przy normalnej eksploatacji powinno styknąć na okres życia auta, serwisowanie 20 (za 10 lat) latka Y61 na pewno będzie kiepską inwestycją bo ceny części małe nie są
raz w roku można olej w A/T wymienić (oryginał to chyba z 700 szelestów) jeżeli wszysko jest ok, skrzynia szczelna to wystarczy
problem też jest taki że fachowców od skrzyń potrafiących ocenić stan i ew. potrzebne regulacjie czy naprawy mało, mój ulubiony ASO chciał mi skrzynię rozbierać bo hamulec ręczny się blokował
ciekawe czy serwis wymienia olej cały czy tylko z miski
?
(chyba wiem: z miski)
raz w roku można olej w A/T wymienić (oryginał to chyba z 700 szelestów) jeżeli wszysko jest ok, skrzynia szczelna to wystarczy
problem też jest taki że fachowców od skrzyń potrafiących ocenić stan i ew. potrzebne regulacjie czy naprawy mało, mój ulubiony ASO chciał mi skrzynię rozbierać bo hamulec ręczny się blokował

ciekawe czy serwis wymienia olej cały czy tylko z miski


k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Z automatem lepiej rusza się na śliskim niż z manualem, ruszanie na podjazdach też jest łatwiejsze. Co do ruszania z "dwójki" jedynka w automacie jest jak dwójka w manualu - pod względem przełożeń. Jest jeszcze taki cudowny przycisk POWER/HOLD - który w sumie niewiele daje, ale podobno wciśnięcie HOLD sprawia, że ruszamy z dwójki.Remixxx pisze:Podobnie jak ruszanie na bardzo śliskiej nawierzchni (nie da się ruszyć z dwójki).
Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo. Sprawdza się świetnie również w ciężkim terenie. Oczywiście o ile działa. W razie "W" pewnie może sprawić więcej problemów niż manual. No i w dziczy warto mieć zapasowy rozrusznik. U mnie wycieków nie ma. (106kkm)
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Tak ....lukels pisze: Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo.
W siódemce V8

W Patrolu do stówki rozpędzasz się 5 min

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Po pierwsze to nie wyścigówka, po drugie mój bez zmienionych przełożeń rozpędza się w jakieś 18 s. Mnie wystarcza. Jak chcę poszaleć na drodze biorę sobie osobówkę. W terenie wciskanie sprzęgła z częstotliwością 5 Hz doprowadza mnie do szału, nie mówiąc o bolącej nodzeIgor909 pisze:Tak ....lukels pisze: Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo.
W siódemce V8![]()
W Patrolu do stówki rozpędzasz się 5 min

Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: Patrol Y61 3.0 + automat
Racja jak dupa .... każdy ma swojąlukels pisze:W terenie wciskanie sprzęgła z częstotliwością 5 Hz doprowadza mnie do szału, nie mówiąc o bolącej nodze

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości