Patrol Y61 3.0 + automat

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

volvo144
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 28, 2007 7:29 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: volvo144 » pn lut 09, 2009 9:15 pm

Witam!
Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną?
Pytam bo mam na oku wooz z ASB...
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: chera » pn lut 09, 2009 9:46 pm

volvo144 pisze:Witam!
Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną?
Pytam bo mam na oku wooz z ASB...
Archaiczne... :)21

Nissan niestety nie oferuje do silnika ZD30 nowej skrzyni z TB48... :(

Automat w 3.0 jest lekko toporny, czujesz wyrażnie zmiany biegów. W moim szczególnie wk...jące jest szarpanie i przeciąganie obrotów na zimnym silniku.
Po wizycie w serwsie i pozostawieniu auta na noc, aby znawca z ASO przejechał sie zimnym po nocy zadzwonili i powiedzieli, że to normalne.... :o
Więc sie przyzwyczaiłem, podobnie jak do niewielkiego wycieku płynu na połączeniu z silnikiem ( dolewka 0,5 l na pół roku.)
Genealnie automaty w Patrolu nie przepadają za przyczepami , ale są zdrowsze dla genialnego ZD30 na autostradach ( niższe obroty przy tej samej prędkości co manual)
Nie lubią wody a katowane w terenie lubią sie przegrzewać.

Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Ti :)21 planuje zmiane mojego GU na nowszy, gdyż uważam GU4 zajedyna obudowę godną tego SuperSilnikaSuper ale zastanawiam się poważnie nad pozostaniem przy automacie.... Dużo jeżdże w ruchu miejskim a w korkach jednak automat wygrywa.....

volvo144
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 28, 2007 7:29 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: volvo144 » wt lut 10, 2009 3:55 pm

chera pisze: Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Ti :)21 planuje zmiane mojego GU na nowszy, gdyż uważam GU4 zajedyna obudowę godną tego SuperSilnikaSuper ale zastanawiam się poważnie nad pozostaniem przy automacie.... Dużo jeżdże w ruchu miejskim a w korkach jednak automat wygrywa.....
Witam!

Dziękuję za info :-)
Mam jeszcze pytanka odnośnie silnika i skrzyni...
1. Jaki olej leje się do silnika?
2. Jak realizowany jest rozrząd - pasek/łańcuch i jak często tam należy zaglądać?
3. Co jaki czas wymienia się olej w skrzyni automatycznej i jaki się do niej leje?

Na razie tyle ;-)

Pozdrawiam MM
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: LSD » wt lut 10, 2009 11:28 pm

Hmmm.

To dziwne co piszesz o tym automacie.
Ja mam też automat tylko w Y60 i nie zauważyłem, żeby na zimnym był "bardziej agresywny". Poza tym z doświadczenia wiem, że to właśnie automat w Y60 lepiej znosi ciaganie przyczep. W manualu szybko siada łożysko wałka sprzęgłowego (szczególnie w 4,2D).
Czy automat w Y61 nie jest tylko trochę zmodyfikowaną skrzynią z Y60?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Remixxx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:43 am
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Remixxx » śr lut 11, 2009 5:49 pm

Podłączę się pod ten wątek. Mam Y61 3.0 z automatem i jestem w trakcie wymiany oleju w skrzyni (a dokładnie mechanik, który robi przegląd).
Pytanie: czy w skrzyni jest jakiś filtr oleju? Czy można go jakoś wymyć, czy trzeba kupić zamiennik (jeśli tak to jaki model i gdzie dostać, bo mechanik jakoś nie mógł znaleźć w tych hurtowniach, w których zwykle kupuje)?

A wrażenia z korzystania z automatu (od 2 miesięcy) pozytywne - noga nie boli od topornego sprzęgła w poprzedniej terenówce, a w ruchu miejskim duży komfort, gdy nie trzeba co chwile wajchą machać. W typowym off-roadzie pewno automat mógłby sprawiać więcej problemów. Podobnie jak ruszanie na bardzo śliskiej nawierzchni (nie da się ruszyć z dwójki :) ).
To tak na szybko, bo na razie sam się oswajam z automatem.

Jeszcze jedno: mechanik powiedział, że olej w skrzyni Patrola powinno się wymieniać co 40tys. km, ale może ktoś z forumowiczy zweryfikuje tę liczbę na bazie własnych doświadczeń?

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: chera » śr lut 11, 2009 6:39 pm

LSD pisze:Hmmm.

To dziwne co piszesz o tym automacie.
Ja mam też automat tylko w Y60 i nie zauważyłem, żeby na zimnym był "bardziej agresywny". Poza tym z doświadczenia wiem, że to właśnie automat w Y60 lepiej znosi ciaganie przyczep. W manualu szybko siada łożysko wałka sprzęgłowego (szczególnie w 4,2D).
Czy automat w Y61 nie jest tylko trochę zmodyfikowaną skrzynią z Y60?
To tylko subiektywne odczucia.....
Możliwe, że jestem troche przewrawliżliwiony i przyzwyczajony do plaskacza, gdzie gdyby nie obrotomierz to nie zmiany biegu by się nie odczuwało....
Serwis twierdzi, że nic nie znalazl i doszukują sie przyczyny rozmiarze kół ....(pitolenie)
Co do przyczep to opieram sie na opinii kolegi, który często ciągał duże ładunki, (często ponad dopuszczalne 2,5t) . Przy 180 kkm rozsypał sie overdrive i podobno spec od automatów stwierdził, że to od przyczepy.

Momo wszystko automat uważam za lepszą opcję w Patrolu.... :)2

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: LSD » czw lut 12, 2009 12:25 am

Remixxx pisze:Podłączę się pod ten wątek. Mam Y61 3.0 z automatem i jestem w trakcie wymiany oleju w skrzyni (a dokładnie mechanik, który robi przegląd).
Pytanie: czy w skrzyni jest jakiś filtr oleju? Czy można go jakoś wymyć, czy trzeba kupić zamiennik (jeśli tak to jaki model i gdzie dostać, bo mechanik jakoś nie mógł znaleźć w tych hurtowniach, w których zwykle kupuje)?
Hmmm. Ja nie dał bym grzebać przy automacie mechanikowi, który nawet nie wie czy i gdzie jest filtr oleju. Zbyt wiele można tam zepsuć...
Co do filtra, to jest dostęny po zdjęciu miski olejowej skrzyni. Dostać go można tylko w ASO (Y60), podejrzewam, że do Y61 też.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Remixxx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:43 am
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Remixxx » czw lut 12, 2009 12:57 pm

LSD pisze:Hmmm. Ja nie dał bym grzebać przy automacie mechanikowi, który nawet nie wie czy i gdzie jest filtr oleju. Zbyt wiele można tam zepsuć...
Co do filtra, to jest dostęny po zdjęciu miski olejowej skrzyni. Dostać go można tylko w ASO (Y60), podejrzewam, że do Y61 też.
Łatwo powiedzieć, ale jak się mieszka w niedużym mieście to nie ma za bardzo w czym/kim wybierać. A do tego majstra mam zaufanie, choć może i w patrolu w życiu nie grzebał. Jak się nie ma co się lubi .... :)
Zresztą na usprawiedliwienie: lepiej że najpierw zapytał niż porozkręcał wszystko i spuścił olej a potem zostawiłby zafajdany filtr - to tak na logikę dyletanta. :) Zresztą samo to, że się przyznał a nie wciska jak to on się na wszystkim zna to dla mnie plus.

Ale do rzeczy. Dzwoniłem do najbliższego dealera (ok. 75km!) i niestety nie mają na miejscu (a potrzebuję możliwie szybko). Poza tym cena dość zaporowa - 269zł :o Ale to jeszcze nic: uszczelka pod miskę - 258zł. Hmmm, to chyba nie jest normalne... :(

Stąd pytanie: nie wiecie gdzie to można kupić w necie i za rozsądne pieniądze? A jak już to jakiego modelu szukać? Taki http://moto.allegro.pl/item531790655_fi ... _0dci.html będzie pasował?

No i ponawiam wcześniejsze pytanie kolegi: jaki olej lać do skrzyni i ile mniej więcej wchodzi?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: gebels » czw lut 12, 2009 1:05 pm

volvo144 pisze:
chera pisze: Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia. W związku z Klubem TD42Ti :)21 planuje zmiane mojego GU na nowszy, gdyż uważam GU4 zajedyna obudowę godną tego SuperSilnikaSuper ale zastanawiam się poważnie nad pozostaniem przy automacie.... Dużo jeżdże w ruchu miejskim a w korkach jednak automat wygrywa.....
Witam!

Dziękuję za info :-)
Mam jeszcze pytanka odnośnie silnika i skrzyni...
1. Jaki olej leje się do silnika?
2. Jak realizowany jest rozrząd - pasek/łańcuch i jak często tam należy zaglądać?
3. Co jaki czas wymienia się olej w skrzyni automatycznej i jaki się do niej leje?

Na razie tyle ;-)

Pozdrawiam MM
prosze :)21


Producent NISSAN
Model Patrol GR 3.0 Di (Y61) (ZD30DDTi)
Silnik DT
Rok 2000-

Zastoswanie Zalecenia Pojemność (ltr)
Silnik (DT) HAVOLINE EXTRA 10W-40 (i,p) 5.7
Przekładnia ręczna MULTIGEAR 75W-90 R (aa) (d)
Przekładnia automatyczna TEXAMATIC 7045/E (k) 11.8
Mechanizm różnicowy MULTIGEAR 80W-90 (d)
Płyn chłodniczy (30%) HAVOLINE EXTENDED LIFE ANTIFREEZE/COOLANT 12 - 14
Kierowanie (układ kierowniczy) ze wspomaganiem TEXAMATIC 4291
Skrzynka rozdzielcza biegów TEXAMATIC 7045/E
Mechaniczny układ kierowniczy MULTIGEAR 80W-90
Płyn hamulcowy i do sprzęgła BRAKE FLUID DOT 4
Piasty nie napędzane z automatyczną blokadą (modele wyposażone) Contact your supplier
Smar ogólnego zastosowania MULTIFAK EP 2
Smar do połączenia przedniej osi i tylnej piasty MOLYTEX EP 2
Ukryj uwagi Częstotliwość wymian oleju

Środek smarowy/ Pojemność uwagi
i. Nie używać CG-4
p. Dotatkowe zalecenia dot. jakości olejów silnikowych: G4 może zastępować SG; D4 może zastepować CD i CE; Modele począwszy od 1999/2000: benzynowe - również stosowny jest SH/SJ/GF-1/GF-2; wysokoprężne, również stosowny jest CF-4/B1/B3 (nie wolno używać CG-4)
aa. Zalecenia alternatywne, Koła zębate (olej): <-30°C do 10°C, 75W; <-30°C do 30°C, 80W; <-30°C do 40°C, 75W-90; <-30°C do 40°C, 80W-90; -10°C do 30°C, 85W; 0°C do 40°C, 90; 10°C do >40°C, 140
d. Nie podano pojemności
k. Z automatyczną skrzynią biegów: do modeli wyposażonych w przekładnie CVT można stosować odmienne płyny CVT. Tam gdzie wymieniane są konwencjonalne płyny ATF dla określonego modelu należy koniecznie sprawdzić, czy późniejsze wersje nie zostały wyposażone w przekładnie CVT. Nie wolno mieszać różnych płynów CVT i/lub konwencjonalnych płynów ATF.


Uwagi ogólne
Nie ma uwag do wyświetlenia dla tego modelu
Czwarte serce :cry:

volvo144
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: śr lis 28, 2007 7:29 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: volvo144 » czw lut 12, 2009 1:46 pm

gebels pisze:
prosze :)21


Producent NISSAN
Model Patrol GR 3.0 Di (Y61) (ZD30DDTi)
Silnik DT
Rok 2000-

....
Witam!

Skąd te dane?

Pzdr MM
Marcin Mierzejewski, Gdańsk
Nissan Patrol Y61 SE 2.8 TDI 1999

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: gebels » czw lut 12, 2009 2:02 pm

z tabeli zaleceń
Czwarte serce :cry:

Remixxx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:43 am
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Remixxx » czw lut 12, 2009 2:56 pm

Dzięki!
Ktoś podpowie gdzie dostanę w necie filtr oleju i jaki to dokładnie model?
Podobno w hurtowni też kosztuje ok. 175zł, ale jest i tak niedostępny. :(

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: KJarosław » czw lut 12, 2009 6:44 pm

Remixxx pisze:
Łatwo powiedzieć, ale jak się mieszka w niedużym mieście to nie ma za bardzo w czym/kim wybierać. A do tego majstra mam zaufanie, choć może i w patrolu w życiu nie grzebał. Jak się nie ma co się lubi .... :)
Jeżdze troche na pomocy drogowej i ludzie z takim podejściem z regóły pózniej mówią "panie żebym ja wiedział że tak będzie to bym 200 km pojechał z tym a teraz 4000 pln naprawa " Puki Ci tego nie rozgrzebał, zaprowadz do serwisu który zajmuje się automatami, co z tego że ten majster spuści olej z miski, jak w samej misce nie stoi go nawet połowa, wjększosc oleju "trzyma" konwenter, wymienia się go rotacyjnie czy jakoś tak. Zastanów się dobrze bo potem remont skrzyni to 4000 w góre czas, i holowanie na lawecie. Polecam też lekture tej stronki, może zrozumiesz o czym pisze.
-> http://olczak.home.pl/vademecum/index.html
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

malutki
Posty: 516
Rejestracja: pn sty 26, 2004 11:23 am
Lokalizacja: Opole

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: malutki » czw lut 12, 2009 8:58 pm

Moje odczucia są takie:
do lekkiego terenu, tyrystyki, miasta skrzynia A/T jest ok, do ciężkiego terenu i przyczep w górach niespecjalnie - chyba że na reduktorze z manualnymi sprzęgiełkami, faktycznie trochę się przeciąga na zimnym silniku dlatego zanim odjadę pare minut klekocze, wycieki w automacie to nezbyt są pożądane bo jak wjedziesz w wodę to co?, w moim po 250kkm na razie sucho
ogólnie jeździ mi się bardzo dobrze, jak wyczujesz sposób sterowania skrzynią to jedzie się dość płynnie ( patrol to ok 2,5 -3 tony, sprawny musi być cały układ napędowy) , elektronika sterująca "stara" się dopasować do sposobu jazdy i czasami daje to dziwne efekty np przetrzymanie obrotów poniżej zadziałania turbiny ale da się to ogarnąć, wg producenta olej wymienia się raz w roku w przypadku jazdy terenowej, przy szosowej nie jest wymagana (?), produkt japoński w razie konieczności serwisowania tylko sprawdzeni mechanicy, zrąbać można szybko koszty monstrualne
na forach australijskich widziałem trochę pozytywnych opinii o tych skrzyniach (trwałość) u nas niewielu na tym jeździ a mój następny też będzie z automatem
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: LSD » pt lut 13, 2009 1:31 am

Remixxx pisze:[ Poza tym cena dość zaporowa - 269zł :o Ale to jeszcze nic: uszczelka pod miskę - 258zł. Hmmm, to chyba nie jest normalne... :(
Zaporowa???
Uważam, że bardzo rozsądna, jak na ASO Nissana :)21
Spróbuj zapytać o jakieś większe części. Hihi, to się zdziwisz.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: LSD » pt lut 13, 2009 1:32 am

A ten filtr oleju z linku, to do silnika, a nie do skrzyni biegów.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Remixxx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:43 am
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Remixxx » pt lut 13, 2009 10:05 am

Hmm, ciekawą odpowiedź dostałem w ASO w Poznaniu (Przezimierowie) - filtru oleju do automatycznej skrzyni biegów w Patrolu się nie wymienia (dlatego też żaden serwis tego nie trzyma u siebie). Co o tym sądzicie? Pan powiedział to bez wahania i zastanowienia.
W ASO w Bydgoszczy (gdzie dzwoniłem wcześniej) nic takiego nie powiedzieli, tylko że nie mają tej części ale mogą ściągnąć. Bądź tu mądry. :roll:

malutki
Posty: 516
Rejestracja: pn sty 26, 2004 11:23 am
Lokalizacja: Opole

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: malutki » pt lut 13, 2009 1:47 pm

serwisówka nie przewiduje takiej potrzeby
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe

Remixxx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:43 am
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Remixxx » pt lut 13, 2009 1:59 pm

malutki pisze:serwisówka nie przewiduje takiej potrzeby
Hmmm, może głupio zapytam: czy to jest równoznaczne z tym że wymiana nic nie da, nie wpłynie na poprawę funkcjonowania motoru, czy wreszcie filtr wcale nie "zatyka się" (w końcu coś filtruje, jak sama nazwa wskazuje)? A może po prostu zakładają że można zrobić z milion km a dopiero wtedy się zatka na tyle by wpływało to na pracę mechanizmu? Rozumiem że w manualu o tym nie napisali ale czy ktoś w praktyce wymieniał i widział jakieś efekty lub ich brak?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: N2O » pt lut 13, 2009 2:16 pm

Pamiętajcie, że "nie wymienia się" najczęściej oznacza 10 lat lub około 250tyś km :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

malutki
Posty: 516
Rejestracja: pn sty 26, 2004 11:23 am
Lokalizacja: Opole

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: malutki » pt lut 13, 2009 2:29 pm

nie popadaj w przesadę, jak eksploatujesz dużo w ciężkich warunkach to może i tak, przy normalnej eksploatacji powinno styknąć na okres życia auta, serwisowanie 20 (za 10 lat) latka Y61 na pewno będzie kiepską inwestycją bo ceny części małe nie są
raz w roku można olej w A/T wymienić (oryginał to chyba z 700 szelestów) jeżeli wszysko jest ok, skrzynia szczelna to wystarczy
problem też jest taki że fachowców od skrzyń potrafiących ocenić stan i ew. potrzebne regulacjie czy naprawy mało, mój ulubiony ASO chciał mi skrzynię rozbierać bo hamulec ręczny się blokował :)3
ciekawe czy serwis wymienia olej cały czy tylko z miski ??? :D (chyba wiem: z miski)
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: lukels » ndz lut 15, 2009 1:40 am

Remixxx pisze:Podobnie jak ruszanie na bardzo śliskiej nawierzchni (nie da się ruszyć z dwójki :) ).
Z automatem lepiej rusza się na śliskim niż z manualem, ruszanie na podjazdach też jest łatwiejsze. Co do ruszania z "dwójki" jedynka w automacie jest jak dwójka w manualu - pod względem przełożeń. Jest jeszcze taki cudowny przycisk POWER/HOLD - który w sumie niewiele daje, ale podobno wciśnięcie HOLD sprawia, że ruszamy z dwójki.

Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo. Sprawdza się świetnie również w ciężkim terenie. Oczywiście o ile działa. W razie "W" pewnie może sprawić więcej problemów niż manual. No i w dziczy warto mieć zapasowy rozrusznik. U mnie wycieków nie ma. (106kkm)
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Igor V8 » ndz lut 15, 2009 10:28 am

lukels pisze: Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo.
Tak ....
W siódemce V8 :)21

W Patrolu do stówki rozpędzasz się 5 min :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: lukels » ndz lut 15, 2009 11:06 am

Igor909 pisze:
lukels pisze: Jeśli o mnie chodzi, uważam że automat to błogosławieństwo.
Tak ....
W siódemce V8 :)21

W Patrolu do stówki rozpędzasz się 5 min :)21
Po pierwsze to nie wyścigówka, po drugie mój bez zmienionych przełożeń rozpędza się w jakieś 18 s. Mnie wystarcza. Jak chcę poszaleć na drodze biorę sobie osobówkę. W terenie wciskanie sprzęgła z częstotliwością 5 Hz doprowadza mnie do szału, nie mówiąc o bolącej nodze :-D
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Patrol Y61 3.0 + automat

Post autor: Igor V8 » ndz lut 15, 2009 11:56 am

lukels pisze:W terenie wciskanie sprzęgła z częstotliwością 5 Hz doprowadza mnie do szału, nie mówiąc o bolącej nodze :-D
Racja jak dupa .... każdy ma swoją :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości