Parch K160 i telepanie budą

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

miki669
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lip 14, 2008 4:17 pm
Lokalizacja: Wawa

Parch K160 i telepanie budą

Post autor: miki669 » sob kwie 25, 2009 2:10 pm

Witam

Po długim sezonie zimowym niedawno odpaliłem swoją maszynkę i sie troszkę przejechałęm. Ogólnie wszystko ok tylko zauważyłem że mam luz na piastach z przodu. Postanowiłem zlikwidować luzik , odkręciłem koła itd. Po skręceniu zadowolony :D pojechałem się przejechać troszkę terenu i kawałek asfaltu. Na asfalcie przy około 80 zaczęło tak trząść całym samochodem że lusterko z przodu odpadło.

I tu nasuwa się pytanie: czy powinienem zostawić ten luz na piastach czy poprzedni właściciel mi o czymś nie powiedział ?
Wydaje mi się że wywarzenie kół to raczej nie pomoże obstawiał bym bardzie krzywe felgi, opony ? lub coś innego.

Może komuś przydarzyło się coś podobnego lub to normalne zachowanie.
Jak znależć przyczynę ?


Thanx
K-160

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: ramzes » sob kwie 25, 2009 2:29 pm

krzywy wał ...
flansza ....
krzyżaki ??

wybieraj :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3674
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: lysy76 » sob kwie 25, 2009 4:25 pm

A błoto z felg zwaliłeś ?
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: Marek » sob kwie 25, 2009 6:33 pm

IMO klasyczne objawy padaczki. Sprawdź zbieżność, miałem podobne problemy, jak jej nie pilnowałem (i stanu końcówek drążków).
pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: N2O » sob kwie 25, 2009 7:41 pm

Jak dokręciłeś stare łożyska to mogły się kwadratowe zrobić :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

malutki
Posty: 516
Rejestracja: pn sty 26, 2004 11:23 am
Lokalizacja: Opole

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: malutki » sob maja 02, 2009 11:51 pm

jak stał całą zimę to możesz mieć opony kwadratowe :)21 , powaznie całkiem piszę :wink:
przejdzie z czasem, lub wyważone błotem, wał raczej czuć w większym zakresie prędkości i wraz z nią narasta (odczuwanie), zbieżność moim zdaniem nic tu do rzeczy nie ma za to luzy jak najbardziej
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Parch K160 i telepanie budą

Post autor: Mroczny » ndz maja 03, 2009 7:00 am

luzy w tulejach resorów
luzy na zwrotnicach
do tego luzy na układzie kierowniczym
zdechłe amortyzatory

suma czynników

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość