help help help
Moderator: Kosiarz
help help help
wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki
Re: help help help
drazek kierowniczy
i koncowki drazka kierowniczego
jest tam tez jeszcze panhard
ale chyba nie o niego ci chodzilo
i koncowki drazka kierowniczego
jest tam tez jeszcze panhard
ale chyba nie o niego ci chodzilo
biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Re: help help help
Najlepiej to szukać u specjalistów czyli w nissanie ASO..... 

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: help help help
Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest okkamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki

Nissan Patrol
Re: help help help
Sknerasebson pisze:Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest okkamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: help help help
Już od razu skneraiskra69 pisze:Sknerasebson pisze:Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest okkamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki

Oszczędny, powiedziałbym

Bo z Aso, to najbardziej lubie ceny przez telefon słuchać

Nissan Patrol
- rabarbar_pn
- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
Re: help help help
nie wiem skąd jesteś kolego, ale pod Poznaniem jest firma, która wymienia końcówki i gniazda, ja mam to od 2 lat i robią
cena za końcówkę to 80 złotych, chyba ze się coś zmieniło

bo Patrol wysoki i szeroki musi być 

Re: help help help
czyli końcówki są wymienne?ja jeszcze nie wymontowałem tego drążka ale wydawało mi się że jest to całość, ale może się mylę, może nikt tego jeszcze nie wymieniał i dlatego tak to wygląda 

Re: help help help
Nie sa wymienne,kamalos pisze:czyli końcówki są wymienne?ja jeszcze nie wymontowałem tego drążka ale wydawało mi się że jest to całość, ale może się mylę, może nikt tego jeszcze nie wymieniał i dlatego tak to wygląda
zaklad ktory regeneruje gwintuje gniazda, wsadza nowe swoznie itd.
We wsi obok za regeneracje koncowki biora okolo 50pln.
Pozdr.
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.
Re: help help help
a mogę wiedzieć gdzie regenerują te końcówki jakiś namiar:)
Re: help help help
"sporol" na ulicy hynka w Gdańsku 40-50zł od końcówki
Napisz kolego skąd jesteś będzie łatwiej..

Napisz kolego skąd jesteś będzie łatwiej..

Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
tel: 502-358-221
Re: help help help
No no,
okresl polozenie to ktos Ci pomoze konkretniej.
Niedaleko jak dla mnie to w Kobylce, ul Poniatowskiego (chyba, glowna na Wolomin).
no.
Pozdr.
Andrzej
okresl polozenie to ktos Ci pomoze konkretniej.
Niedaleko jak dla mnie to w Kobylce, ul Poniatowskiego (chyba, glowna na Wolomin).
no.
Pozdr.
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.
Re: help help help
elbląg także myślę że gdańsk bedzie ok
Re: help help help
Możesz też dorobić sobie z wymienialnymi końcówkami, my w autku na zawody mamy taki przerobiony na przegłuby od stara, tanio i solidnie.
CHARIOT Rally Team 4x4
Re: help help help
Możesz zdjęcia pokazać i opisać dokładnie co i jak.aduko pisze:Możesz też dorobić sobie z wymienialnymi końcówkami, my w autku na zawody mamy taki przerobiony na przegłuby od stara, tanio i solidnie.

Ciekawe rozwiązanie.
Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
tel: 502-358-221
Re: help help help
Dopiero w poniedziałek najprędzej, teraz weekend nad jeziorkiem 

CHARIOT Rally Team 4x4
Re: help help help
Rozumiem poniedziałek, trzeba dojść do siebieaduko pisze:Dopiero w poniedziałek najprędzej, teraz weekend nad jeziorkiem

To może dzisiaj jakieś konkretne info+foto

Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
tel: 502-358-221
Re: help help help
Co tu dużo pisać, trzeba jechać do sklepu z częściami to dużych, poprosić pana o końcówki drążka (prędzej drąga
) kierowniczego od stara szt. 4, dwie rury, hmm i tu mam dylemat po nie pamiętam jakiej grubości, to było rok temu
A jak wiadomo im ścianka większa tym lepsza, waga raczej nie jest istotna. Gwintujemy tylny przedni, przedni drążek składamy dokładnie z wymiarami z oryginału, i w naszym przypadku przyspawaliśmy końcówki do drążka (tak jak w oryginale
) Tylny już regulowany, do zaciskania posłużyły nam jak pamiętam opaski z drążków kierowniczych od dużego autobusu (chyba bova).
A i najważniejsze, końcówki mają trochę większą średnicę śruby mocującej do piasty, ale wystarczy kupić dobre duże wiertło i lekko rozwiercić.
Koszty nie są duże, a naprawdę jest to trwałe i zawsze można sobie dorobić drugi zapasowy, ale dając mocną rurę, ciężko będzie popsuć
Fotek mi sie póki co takich jakich nie udało zrobić, jedna fotka przedniego drążka

Z ustawieniem zbieżności nie ma problemu
Wychodzi na to, że czarnej magi nie ma, zwykła zamiana drążków
Aaa i bym zapomniał, ale raczej każdy by to zauważył podczas remontów, trzeba jeszcze przespawać mocowanie amora skrętu, oryginał ładnie się odcina



A i najważniejsze, końcówki mają trochę większą średnicę śruby mocującej do piasty, ale wystarczy kupić dobre duże wiertło i lekko rozwiercić.
Koszty nie są duże, a naprawdę jest to trwałe i zawsze można sobie dorobić drugi zapasowy, ale dając mocną rurę, ciężko będzie popsuć

Fotek mi sie póki co takich jakich nie udało zrobić, jedna fotka przedniego drążka


Z ustawieniem zbieżności nie ma problemu

Wychodzi na to, że czarnej magi nie ma, zwykła zamiana drążków
Aaa i bym zapomniał, ale raczej każdy by to zauważył podczas remontów, trzeba jeszcze przespawać mocowanie amora skrętu, oryginał ładnie się odcina

CHARIOT Rally Team 4x4
Re: help help help
Wygląda godnie,
Średnice rury jeszcze i będzie dobrze.
W patrolu orginalne drągi u kogo nie popatrzeć wygięte w banan. To może być słuszna alternatywa.

Średnice rury jeszcze i będzie dobrze.

W patrolu orginalne drągi u kogo nie popatrzeć wygięte w banan. To może być słuszna alternatywa.
Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
tel: 502-358-221
Re: help help help
Parę rajdów, ostre treningi i robi nie pogięty
Tylny też wymieniony na grubszy i tylko blokada nie podołała i zmiażdżona 


CHARIOT Rally Team 4x4
Re: help help help
a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem
idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek
idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek

Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
- rabarbar_pn
- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
Re: help help help
a z głowicą też da się tak zrobić???????????Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem
idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek

bo Patrol wysoki i szeroki musi być 

Re: help help help
No to se kupiłem drążek od "30", obciąłem mocowania do rury i przespawałem je do innej, odpowiednio przyciętej. Zrobiłem mocowanie na amor skrętu i na koniec pomalowałem.Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem
idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek
W poniedziałek wymiana i kufa nie pasuje - stożek w końcówkach ciągnika nie pasuje do stożka w zwrotnicy parcha :/ Się qfa narobiłem i muszę kupić oryginalny z podróby, bo nie dobrałem żadnej końcówki, która by pasowała zamiast ciągnikowej

GR long 
Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

Re: help help help
Drążek ze sklepiku zakładowego za czysta coś zł. po pół roku rozleciał się.
tel: 600298546
Re: help help help
RX01 pisze:No to se kupiłem drążek od "30", obciąłem mocowania do rury i przespawałem je do innej, odpowiednio przyciętej. Zrobiłem mocowanie na amor skrętu i na koniec pomalowałem.Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem
idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek
W poniedziałek wymiana i kufa nie pasuje - stożek w końcówkach ciągnika nie pasuje do stożka w zwrotnicy parcha :/ Się qfa narobiłem i muszę kupić oryginalny z podróby, bo nie dobrałem żadnej końcówki, która by pasowała zamiast ciągnikowej
u mnie pasował

ale jezeli Ci nie pasuje stożek, to mozna troche zeszlifować płaszczezne do której przylega nakrętka końcówki żeby bardziej wystawał- bo rozumiem ze za mało wchodzi co daje z drugiej strony za mało gwintu ?
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość