help help help

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

kamalos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 1:22 pm

help help help

Post autor: kamalos » śr lip 15, 2009 3:07 pm

wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: help help help

Post autor: poreb » śr lip 15, 2009 3:08 pm

drazek kierowniczy
i koncowki drazka kierowniczego

jest tam tez jeszcze panhard
ale chyba nie o niego ci chodzilo
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: help help help

Post autor: iskra69 » śr lip 15, 2009 7:04 pm

Najlepiej to szukać u specjalistów czyli w nissanie ASO..... 8)
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: help help help

Post autor: sebson » śr lip 15, 2009 7:13 pm

kamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki
Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest ok :)2
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: help help help

Post autor: iskra69 » śr lip 15, 2009 7:17 pm

sebson pisze:
kamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki
Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest ok :)2
Sknera !!
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: help help help

Post autor: sebson » śr lip 15, 2009 7:21 pm

iskra69 pisze:
sebson pisze:
kamalos pisze:wiem że to może być banalne pytanie ale cóz i takie muszą być, potrzebuję informacji na temat przedniego zawieszenia w Nissanie Patrolu r prod.95 jest tam taki drążek poprzeczny po obu stronach zakończony końcówkami i wydaje mi się iż te końcówki są niewymienialne a mam jedną walnietą i chciałbym to wymienić może ktoś mi poda fachową nazwę i gdzie tego szukać????dzieki
Ten drażek możesz nabyc w sklepiku forumowym. Nabyłem go tam i jest ok :)2
Sknera !!
Już od razu sknera :)21
Oszczędny, powiedziałbym :wink:
Bo z Aso, to najbardziej lubie ceny przez telefon słuchać :)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Re: help help help

Post autor: rabarbar_pn » czw lip 16, 2009 6:15 am

nie wiem skąd jesteś kolego, ale pod Poznaniem jest firma, która wymienia końcówki i gniazda, ja mam to od 2 lat i robią :)2 cena za końcówkę to 80 złotych, chyba ze się coś zmieniło
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

kamalos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 1:22 pm

Re: help help help

Post autor: kamalos » czw lip 16, 2009 8:00 am

czyli końcówki są wymienne?ja jeszcze nie wymontowałem tego drążka ale wydawało mi się że jest to całość, ale może się mylę, może nikt tego jeszcze nie wymieniał i dlatego tak to wygląda :D

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: help help help

Post autor: Grzywacki » czw lip 16, 2009 6:11 pm

kamalos pisze:czyli końcówki są wymienne?ja jeszcze nie wymontowałem tego drążka ale wydawało mi się że jest to całość, ale może się mylę, może nikt tego jeszcze nie wymieniał i dlatego tak to wygląda :D
Nie sa wymienne,
zaklad ktory regeneruje gwintuje gniazda, wsadza nowe swoznie itd.
We wsi obok za regeneracje koncowki biora okolo 50pln.

Pozdr.
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

kamalos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 1:22 pm

Re: help help help

Post autor: kamalos » czw lip 16, 2009 7:24 pm

a mogę wiedzieć gdzie regenerują te końcówki jakiś namiar:)

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: help help help

Post autor: Katun » czw lip 16, 2009 8:41 pm

"sporol" na ulicy hynka w Gdańsku 40-50zł od końcówki :)21
Napisz kolego skąd jesteś będzie łatwiej.. 8)
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: help help help

Post autor: Grzywacki » czw lip 16, 2009 11:49 pm

No no,
okresl polozenie to ktos Ci pomoze konkretniej.
Niedaleko jak dla mnie to w Kobylce, ul Poniatowskiego (chyba, glowna na Wolomin).

no.

Pozdr.
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

kamalos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 1:22 pm

Re: help help help

Post autor: kamalos » pt lip 17, 2009 7:14 am

elbląg także myślę że gdańsk bedzie ok

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Re: help help help

Post autor: aduko » pt lip 17, 2009 8:43 am

Możesz też dorobić sobie z wymienialnymi końcówkami, my w autku na zawody mamy taki przerobiony na przegłuby od stara, tanio i solidnie.
CHARIOT Rally Team 4x4

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: help help help

Post autor: Katun » pt lip 17, 2009 5:28 pm

aduko pisze:Możesz też dorobić sobie z wymienialnymi końcówkami, my w autku na zawody mamy taki przerobiony na przegłuby od stara, tanio i solidnie.
Możesz zdjęcia pokazać i opisać dokładnie co i jak. :D
Ciekawe rozwiązanie.
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Re: help help help

Post autor: aduko » sob lip 18, 2009 11:16 am

Dopiero w poniedziałek najprędzej, teraz weekend nad jeziorkiem 8)
CHARIOT Rally Team 4x4

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: help help help

Post autor: Katun » wt lip 21, 2009 1:46 am

aduko pisze:Dopiero w poniedziałek najprędzej, teraz weekend nad jeziorkiem 8)
Rozumiem poniedziałek, trzeba dojść do siebie :wink:
To może dzisiaj jakieś konkretne info+foto ??
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Re: help help help

Post autor: aduko » wt lip 21, 2009 7:55 am

Co tu dużo pisać, trzeba jechać do sklepu z częściami to dużych, poprosić pana o końcówki drążka (prędzej drąga :)23 ) kierowniczego od stara szt. 4, dwie rury, hmm i tu mam dylemat po nie pamiętam jakiej grubości, to było rok temu 8) A jak wiadomo im ścianka większa tym lepsza, waga raczej nie jest istotna. Gwintujemy tylny przedni, przedni drążek składamy dokładnie z wymiarami z oryginału, i w naszym przypadku przyspawaliśmy końcówki do drążka (tak jak w oryginale :)23 ) Tylny już regulowany, do zaciskania posłużyły nam jak pamiętam opaski z drążków kierowniczych od dużego autobusu (chyba bova).

A i najważniejsze, końcówki mają trochę większą średnicę śruby mocującej do piasty, ale wystarczy kupić dobre duże wiertło i lekko rozwiercić.

Koszty nie są duże, a naprawdę jest to trwałe i zawsze można sobie dorobić drugi zapasowy, ale dając mocną rurę, ciężko będzie popsuć :)2

Fotek mi sie póki co takich jakich nie udało zrobić, jedna fotka przedniego drążka :)

Obrazek



Z ustawieniem zbieżności nie ma problemu :)

Wychodzi na to, że czarnej magi nie ma, zwykła zamiana drążków

Aaa i bym zapomniał, ale raczej każdy by to zauważył podczas remontów, trzeba jeszcze przespawać mocowanie amora skrętu, oryginał ładnie się odcina :)23
CHARIOT Rally Team 4x4

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: help help help

Post autor: Katun » wt lip 21, 2009 9:50 am

Wygląda godnie, :)2
Średnice rury jeszcze i będzie dobrze. :)
W patrolu orginalne drągi u kogo nie popatrzeć wygięte w banan. To może być słuszna alternatywa.
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Re: help help help

Post autor: aduko » wt lip 21, 2009 10:01 am

Parę rajdów, ostre treningi i robi nie pogięty :)2 Tylny też wymieniony na grubszy i tylko blokada nie podołała i zmiażdżona :)11
CHARIOT Rally Team 4x4

Zengal
Posty: 609
Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze

Re: help help help

Post autor: Zengal » sob sie 15, 2009 1:10 pm

a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem

idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek :)2
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Re: help help help

Post autor: rabarbar_pn » sob sie 15, 2009 4:05 pm

Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem

idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek :)2
a z głowicą też da się tak zrobić??????????? :)21
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

RX01
 
 
Posty: 263
Rejestracja: sob lip 28, 2007 7:08 am
Lokalizacja: Laskowice

Re: help help help

Post autor: RX01 » wt lut 16, 2010 3:03 pm

Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem

idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek :)2
No to se kupiłem drążek od "30", obciąłem mocowania do rury i przespawałem je do innej, odpowiednio przyciętej. Zrobiłem mocowanie na amor skrętu i na koniec pomalowałem.
W poniedziałek wymiana i kufa nie pasuje - stożek w końcówkach ciągnika nie pasuje do stożka w zwrotnicy parcha :/ Się qfa narobiłem i muszę kupić oryginalny z podróby, bo nie dobrałem żadnej końcówki, która by pasowała zamiast ciągnikowej :)16
GR long :)
Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów :D

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: help help help

Post autor: Ba » wt lut 16, 2010 5:31 pm

Drążek ze sklepiku zakładowego za czysta coś zł. po pół roku rozleciał się.
tel: 600298546

Zengal
Posty: 609
Rejestracja: śr cze 22, 2005 8:38 am
Lokalizacja: Biłgoraj-Roztocze

Re: help help help

Post autor: Zengal » wt lut 16, 2010 6:16 pm

RX01 pisze:
Zengal pisze:a ja to jeszcze inaczej wykombinowałem

idzie się do sklepu z częsciami do ciagników rolniczych i zakupuje sie tam drążek kierwoniczy i koncówki szt 2 od "30" ,koszt całości to 51 zł. Drążek przecina sie na pół ,do srodka trzeba zapakowc pręta metalowego którego kupiłem na złomie za 8 zł . W drążku oryginalnym ze traktora wierci sie kilka otworów coby przspawac preta jak bedzie w srodku spawa sie to wszystko do kupy i jest drazek mocniejszy od oryginalnego z wymiennymi końcówkami po 11 zł za sztuke które pasuja idealnie bez zadnych przeróbek :)2
No to se kupiłem drążek od "30", obciąłem mocowania do rury i przespawałem je do innej, odpowiednio przyciętej. Zrobiłem mocowanie na amor skrętu i na koniec pomalowałem.
W poniedziałek wymiana i kufa nie pasuje - stożek w końcówkach ciągnika nie pasuje do stożka w zwrotnicy parcha :/ Się qfa narobiłem i muszę kupić oryginalny z podróby, bo nie dobrałem żadnej końcówki, która by pasowała zamiast ciągnikowej :)16

u mnie pasował :o
ale jezeli Ci nie pasuje stożek, to mozna troche zeszlifować płaszczezne do której przylega nakrętka końcówki żeby bardziej wystawał- bo rozumiem ze za mało wchodzi co daje z drugiej strony za mało gwintu ?
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość