Strona 1 z 1

padnięty nawiew, patrol GR 2,8TD 98r.

: pn lis 30, 2009 10:50 pm
autor: _Karol_
pomóżcie Pany, bo mi dzisiaj padł 1, 2, 3 bieg od nawiewu.
4 najmocniejszy bieg działa ale irytuje mnie bardzo!!! w momencie wyłączenia nawiewu (przełączenia choćby na 3), szybki w aucie momentalnie parują, co jest mocno niefajne :(
próbowałem dobrać się do tych pokręteł ale po pierwsze nie mogłem ich wydostać a po drugie nie wiem czy idę dobrym tropem
ktoś wie i pomoże,
co się zepsuło i czy amator może sobie z tym poradzić?

Re: padnięty nawiew, patrol GR 2,8TD 98r.

: pn lis 30, 2009 10:54 pm
autor: Fazi
Bo 4 bieg to 12V podane wprost na silnik nawiewu. Biegi pośrednie idą przez mostek oporników. Jak padły wszystkie 3 naraz to raczej bezpiecznik termiczny zadziałał - też jest na mostku - taki lut . Koło silnika nadmuchu szukaj - taka kostka na 2 wkręty - koło nóg pasażera.

Re: padnięty nawiew, patrol GR 2,8TD 98r.

: wt gru 01, 2009 12:02 am
autor: _Karol_
normalnie poleciałem i poszukałem :)
wykręciłem taką małą płytkę ze ścieżkami i jest ewidentne upalenie widoczne na tej płytce.
to chyba to?
taki opornik czy co to jest (ta płytka) -
to tylko do dostania w ASO?

Re: padnięty nawiew, patrol GR 2,8TD 98r.

: wt gru 01, 2009 12:09 am
autor: klucz13
_Karol_ pisze:normalnie poleciałem i poszukałem :)
wykręciłem taką małą płytkę ze ścieżkami i jest ewidentne upalenie widoczne na tej płytce.
to chyba to?
taki opornik czy co to jest (ta płytka) -
to tylko do dostania w ASO?
Pierwszy kumaty majster od telewizorów powinien to zrobić
:)21