Navara Hołka
: czw lut 11, 2010 12:15 am
Jest produkowana w RPA a Overdrive przygotowuje ja tylko pod konkretnego klienta. Co ciekawe pilot Hołka Jean-Marc FORTIN jest dyrektorem Overdrivu (5 razy w "Dakarze" bral udzial).
Co do samochodu to ja wiem, ze wszyscy tu wiedza ale napisze, ze buda i ramka sa ze starszego modelu D22 a tylko maska błotniki i zderzak nawiązują do D40.
Klatka jest dosc rozbudowana ale oparta na ramie pick-upa

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Na kratownice nakladana jest kabina bez podlogi

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Widac, ze skrzynia jest za fotelami pod zbiornikiem paliwa. Pewnie polepsza to wywazenie i na pewno upraszcza serwis. Przedni wal napedowy ma wtedy dlugosc 1377mm
Tylne amory maja dlugosc nieco ponad 80cm. Widac tyle trzeba do skoku mostu 30cm.
Zaraz za mostem rama jest ucieta i z tylu jest tylko lekki stelaz na kola zapasowe.

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Amory maja zacne tloczyska. Z przodu zawias jest raczej zwyczajny.

Shot at 2010-02-10
Widze tam tylko jakąś custom zwrotnice i koncowke drazka kierowniczego na unibolu. Wydech poza ramą co ma podobno chlodzic kabine i paliwo.
Pierwsza Navarka Hołka byla bardziej protruckowa z silnikiem cofnietym prawie do kabiny i wielkimi wahaczami z przodu.

Hołek nazekal, ze byla strasznie ciasna o on do niskich nie nalezy.
Silniczek o dosc nieskomplikowanym dolocie.

Shot at 2010-02-10
Overwiew na workschop:

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Nowa bryka kosztuje 275 000 jewro.
Uzywka po regeneracji - 205 000 jewro
Pare danych:
Silnior VQ40 (taki jak w 350Z tylko o wiekszym skoku) 300HP
Sucha miska frezowana z puca.
Skrzynia Sadev sekwencyjna 6 biegowa
Dwie chlodnice (pewnie reduktor ma oddzielna) z kanalami na dachu.
Tylny dyfer z LSD 233mm - 9.17" (zdaje sie podobnie do GRa - 9.25" ale moge sie mylic)
Przedni dyfer tez z LSD 200mm - 7.87", polosie "dakarowe" 30mm.
Amory Donerre po dwa na korner
2 obroty kierą od oporu do oporu.
AP Brakes z regulacja przod/tyl tarcze 320mm, zaciski 6/4 tloczkowe.
Zbiornik 500L z podwojną pompą i systemem antypulsacyjnym, chlodnica paliwa z kanalem na dachu.
Waga 1825kg, rozklad masy przod/tyl 53%47%
Podnosnik hydrauliczny
Poszycie kewlarowe.
Gantz nóweczka
http://www.youtube.com/watch?v=l_an_mB8 ... r_embedded
Kielbasa dla Hołka
http://www.youtube.com/watch?v=Qgmju3-c ... r_embedded
Co do samochodu to ja wiem, ze wszyscy tu wiedza ale napisze, ze buda i ramka sa ze starszego modelu D22 a tylko maska błotniki i zderzak nawiązują do D40.
Klatka jest dosc rozbudowana ale oparta na ramie pick-upa

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Na kratownice nakladana jest kabina bez podlogi

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Widac, ze skrzynia jest za fotelami pod zbiornikiem paliwa. Pewnie polepsza to wywazenie i na pewno upraszcza serwis. Przedni wal napedowy ma wtedy dlugosc 1377mm

Tylne amory maja dlugosc nieco ponad 80cm. Widac tyle trzeba do skoku mostu 30cm.
Zaraz za mostem rama jest ucieta i z tylu jest tylko lekki stelaz na kola zapasowe.

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Amory maja zacne tloczyska. Z przodu zawias jest raczej zwyczajny.

Shot at 2010-02-10
Widze tam tylko jakąś custom zwrotnice i koncowke drazka kierowniczego na unibolu. Wydech poza ramą co ma podobno chlodzic kabine i paliwo.
Pierwsza Navarka Hołka byla bardziej protruckowa z silnikiem cofnietym prawie do kabiny i wielkimi wahaczami z przodu.



Hołek nazekal, ze byla strasznie ciasna o on do niskich nie nalezy.
Silniczek o dosc nieskomplikowanym dolocie.

Shot at 2010-02-10
Overwiew na workschop:

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10

Shot at 2010-02-10
Nowa bryka kosztuje 275 000 jewro.
Uzywka po regeneracji - 205 000 jewro
Pare danych:
Silnior VQ40 (taki jak w 350Z tylko o wiekszym skoku) 300HP
Sucha miska frezowana z puca.
Skrzynia Sadev sekwencyjna 6 biegowa
Dwie chlodnice (pewnie reduktor ma oddzielna) z kanalami na dachu.
Tylny dyfer z LSD 233mm - 9.17" (zdaje sie podobnie do GRa - 9.25" ale moge sie mylic)
Przedni dyfer tez z LSD 200mm - 7.87", polosie "dakarowe" 30mm.
Amory Donerre po dwa na korner

2 obroty kierą od oporu do oporu.
AP Brakes z regulacja przod/tyl tarcze 320mm, zaciski 6/4 tloczkowe.
Zbiornik 500L z podwojną pompą i systemem antypulsacyjnym, chlodnica paliwa z kanalem na dachu.
Waga 1825kg, rozklad masy przod/tyl 53%47%
Podnosnik hydrauliczny
Poszycie kewlarowe.
Gantz nóweczka
http://www.youtube.com/watch?v=l_an_mB8 ... r_embedded
Kielbasa dla Hołka
http://www.youtube.com/watch?v=Qgmju3-c ... r_embedded