Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Moderator: Kosiarz
Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Witam, posiadam Patrola k260 i chciałby dziada przerobić na sprężyny i skrócić, jeśli ktoś już to robił to potrzebuje podpowiedzi:
1. Czy zostawić mosty od k260 czy wymienić na mosty od GRa
2. Jakiej wielkości dać sprężyny i w którym miejscu najlepiej dorobić do nich mocowania
3. Co z wahaczami wzdłużnymi, czy od czegoś pasują, czy trzeba robić od podstaw
4. Czy trzeba przerobić mocowania amorków czy można wykorzystać stare
5. Czy ktoś poleciłby jakiś warsztat w którym to może robił
6. WIELE INNYCH PYTAŃ KTÓRE KŁĘBIĄ SIĘ PO MEJ GŁOWIE
Z góry dzięki za podpowiedzi, zdjęcia i wszelką pomoc!!!
1. Czy zostawić mosty od k260 czy wymienić na mosty od GRa
2. Jakiej wielkości dać sprężyny i w którym miejscu najlepiej dorobić do nich mocowania
3. Co z wahaczami wzdłużnymi, czy od czegoś pasują, czy trzeba robić od podstaw
4. Czy trzeba przerobić mocowania amorków czy można wykorzystać stare
5. Czy ktoś poleciłby jakiś warsztat w którym to może robił
6. WIELE INNYCH PYTAŃ KTÓRE KŁĘBIĄ SIĘ PO MEJ GŁOWIE
Z góry dzięki za podpowiedzi, zdjęcia i wszelką pomoc!!!
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Sprzedać K260, kupić GR'a.


Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Jeżeli tego wszystkiego nie wiesz to nie myśl poważnie o przeróbce - szkoda życia innych użytkowników dróg 
Serio - Podtlenek dobrze radzi - sprzedaj to co masz i kup GRa albo doprowadź posiadany wóz do stanu fabrycznego i ciesz się jazdą.

Serio - Podtlenek dobrze radzi - sprzedaj to co masz i kup GRa albo doprowadź posiadany wóz do stanu fabrycznego i ciesz się jazdą.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Nie chcę żadnego GRa, chcę przerobić i potem pociąć (skrócić) 260tkę, bo to auto na starcie jest z 400 kg lżejsze od GRa. Poza tym to bardzo kultowe, wdzięczne i często nie doceniane auto.
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
wszystko o 260tce mozna powiedziec ,ale nie ze odrazu kultowe 

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
yyy już nie stosześćdziesiątka,
a jeszcze nie gieer...

a jeszcze nie gieer...

Wujek Dobra Rada 

- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Jak dla mnie 260ka to zebranie do kupy wszystkich wad patrola. Zawias na resorze i motor lelawy.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Czadthor997 pisze:(...) kultowe (...)

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
auto dobre.. nie marudźcie. Tylko szkoda go psuć.. Jak kolega chce lekko i obrzyna to niech nie tnie parcha ale rurkę buduje. Bo jak do parcha wsadzi mechanika, klatkę i przydaśki to waga sponiewiera
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Kto ci tych głupot naopowiadał że 260-ka jest lżejsza?thor997 pisze:Nie chcę żadnego GRa, chcę przerobić i potem pociąć (skrócić) 260tkę, bo to auto na starcie jest z 400 kg lżejsze od GRa. Poza tym to bardzo kultowe, wdzięczne i często nie doceniane auto.

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Panowie, dla mnie 260tka jest najlepsza i kultowa i od GRa lżejsza, a jeśli macie pisać jakieś pierdoły to sobie darujcie, bo ja tu pytam o konkrety. Jakbym chciał posłuchać pier.....a to bym sobie "Klan" w TV obejrzał. Więc albo coś wiecie i pomagacie albo nie zaśmiecać posta.
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
to dlaczego sprzedajesz?
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Bo jest kultowa więc można wziąć czapkę kasiury 
Poza tym Mariusz - nie zaśmiecaj koledze posta

Poza tym Mariusz - nie zaśmiecaj koledze posta

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Sprzedaję, bo jest za ciężkie w ostry teren, poza tym nie wiem czy będzie mnie stać na przeróbkę i odchudzenie, więc myślę o przerzuceniu się na coś mniejszego. Ale bardzo mi żal tego auta bo jest naprawdę fajne.
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Ja do tego ręki nie przyłożę 

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
ja moge przerobic
juz to robilem daje wszystkie graty i robote ty dajesz super parcha i 15 tys i masz sprezyny 


-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
ale sprężyny do ręki w worku czy w rzeczonym aucie ?
bo jak on ma Ci dać superpatrola i 15 koła to ja przelecę się po trawinku nazbieram ze 2 taczki sprężyn
i wezmę patrola i 10 koła


bo jak on ma Ci dać superpatrola i 15 koła to ja przelecę się po trawinku nazbieram ze 2 taczki sprężyn
i wezmę patrola i 10 koła

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Tylko focha z dąsem nie walnij... Dobrze Ci ludzie radzą a się miotasz. W warsztacie taka przeróbka sporo ecie-pecie wyniesie. Chyba, że sam dłubisz. Jak sam dłubisz to se pooglądaj jak zawiecho w GRaciarni wygląda i końbinuj. Lekko nie ma bo po czemuś Nissan mosty w GRaciarni poszerzył. Końbinuj. Ale na Twoim miejscu dałbym se siana..thor997 pisze:A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
jeepa kup. lzejszy, motor se zagazujesz, moc bedziesz mial i wejdziesz do elitarnego srodowiska kultowych samochodowthor997 pisze:A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Albo poprostu wsadź dobry zawias na resorze + rewolwery też to bedzie fajnie robić.
Masz przykład http://blackflag4x4.com/ wszystkie auta na resorach przód i tył + niektóre rewolwery i też robią
A jak nie chcesz resorów i nie chcesz Graciarni to wsadź na ramę GRa budę od 260tki masz i springi i wygląd "kultowego"
Masz przykład http://blackflag4x4.com/ wszystkie auta na resorach przód i tył + niektóre rewolwery i też robią

A jak nie chcesz resorów i nie chcesz Graciarni to wsadź na ramę GRa budę od 260tki masz i springi i wygląd "kultowego"

Galloper LWB - turysta
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Chyba jednak foch z dąsem... 

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
Żaden foch czy dąs, po prostu w końcu Panowie bardziej konkretne propozycje zaczęli podawać i jest się nad czym zastanawiać.
Dobrym pomysłem (Mroczny) na odchudzenie auta jest wywalenie karoserii i wyspawanie konstrukcji z rurek. Generalnie to planowałem i wstępnie mam to załatwione i pójdzie po kosztach, bo będę kleił to razem z kolegą.
Przy okazji chciałem dziada jednak obciąć i tu potrzebne byłyby sprężyny. Tego nie jestem w całości sam ogarnąć, bo to trochę wyższa szkoła jazdy i podejrzewam, że przy okazji wylezie wiele innych kwestii.
Pocieszeniem jest ten link, który wrzucił Jogi4x4, bo są tam auta duże, ale powycinane i na resorach, więc może warto byłoby to podpatrzeć.
Na pewno 260tki nie zamienię na GRa czy Wranglera, bo to jest KULTOWE AUTO, a dowodem na to jest moja płacząca od 3 dni żona, abym tego klamota nie sprzedawał.
Aha, sprawdziłem wagę Gra i 260tki, przyznaję trochę przesadziłem z tymi 400 kg. W rzeczywistości jest 260tka lżejsza ale o 100 kg z groszami.
Dobrym pomysłem (Mroczny) na odchudzenie auta jest wywalenie karoserii i wyspawanie konstrukcji z rurek. Generalnie to planowałem i wstępnie mam to załatwione i pójdzie po kosztach, bo będę kleił to razem z kolegą.
Przy okazji chciałem dziada jednak obciąć i tu potrzebne byłyby sprężyny. Tego nie jestem w całości sam ogarnąć, bo to trochę wyższa szkoła jazdy i podejrzewam, że przy okazji wylezie wiele innych kwestii.
Pocieszeniem jest ten link, który wrzucił Jogi4x4, bo są tam auta duże, ale powycinane i na resorach, więc może warto byłoby to podpatrzeć.
Na pewno 260tki nie zamienię na GRa czy Wranglera, bo to jest KULTOWE AUTO, a dowodem na to jest moja płacząca od 3 dni żona, abym tego klamota nie sprzedawał.
Aha, sprawdziłem wagę Gra i 260tki, przyznaję trochę przesadziłem z tymi 400 kg. W rzeczywistości jest 260tka lżejsza ale o 100 kg z groszami.
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
A tak w ogóle, to może warto by było i na pewno łatwiej tylko tył dziabnąć na sprężyny i obciąć. Przodu i tak raczej nie chciałem ruszać i nie bawić się w przenoszenie chłodnicy. A kilogramów znowu trochę by odpadło + wrzucić blokadę na tył.
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!
A wie już co Ty chcesz z tym "kultowym" wozem zrobić? Jak dla mnie to dziwnie podchodzisz do tematu. Chcesz pożnąć i obrurzyć kultowy wóz.. . Ja bym tam kultowy wóz dopieszcał i cieszył sie jego kultowością a nie flexem traktował... ale. Nie mój cyrk, nie moje małpy.thor997 pisze:Na pewno 260tki nie zamienię na GRa czy Wranglera, bo to jest KULTOWE AUTO, a dowodem na to jest moja płacząca od 3 dni żona, abym tego klamota nie sprzedawał.
.
Jak juz będziesz motał te springi to pomyśl o kłopocikach w tylniej części wozu. Kolizja bak/gniazda sprężyn/obcięcie zadu. 260ki ludziska coś tam motali na springi (choć nie czesto, chyba wiecej 160ek zmotano) ale pamietam, że kłopoty były z rozkładem wagi.. Trza było jakies sprężyny z du.py motać..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość