Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » ndz paź 24, 2010 7:26 am

Witam, posiadam Patrola k260 i chciałby dziada przerobić na sprężyny i skrócić, jeśli ktoś już to robił to potrzebuje podpowiedzi:
1. Czy zostawić mosty od k260 czy wymienić na mosty od GRa
2. Jakiej wielkości dać sprężyny i w którym miejscu najlepiej dorobić do nich mocowania
3. Co z wahaczami wzdłużnymi, czy od czegoś pasują, czy trzeba robić od podstaw
4. Czy trzeba przerobić mocowania amorków czy można wykorzystać stare
5. Czy ktoś poleciłby jakiś warsztat w którym to może robił
6. WIELE INNYCH PYTAŃ KTÓRE KŁĘBIĄ SIĘ PO MEJ GŁOWIE

Z góry dzięki za podpowiedzi, zdjęcia i wszelką pomoc!!!

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: N2O » ndz paź 24, 2010 10:59 am

Sprzedać K260, kupić GR'a.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: ernil » ndz paź 24, 2010 11:31 am

Jeżeli tego wszystkiego nie wiesz to nie myśl poważnie o przeróbce - szkoda życia innych użytkowników dróg :)21
Serio - Podtlenek dobrze radzi - sprzedaj to co masz i kup GRa albo doprowadź posiadany wóz do stanu fabrycznego i ciesz się jazdą.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » ndz paź 24, 2010 5:47 pm

Nie chcę żadnego GRa, chcę przerobić i potem pociąć (skrócić) 260tkę, bo to auto na starcie jest z 400 kg lżejsze od GRa. Poza tym to bardzo kultowe, wdzięczne i często nie doceniane auto.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: tomek 79 » ndz paź 24, 2010 5:49 pm

wszystko o 260tce mozna powiedziec ,ale nie ze odrazu kultowe :)21

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3681
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: lysy76 » ndz paź 24, 2010 5:56 pm

yyy już nie stosześćdziesiątka,
a jeszcze nie gieer...
:)21
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Peepuck! » ndz paź 24, 2010 6:00 pm

Jak dla mnie 260ka to zebranie do kupy wszystkich wad patrola. Zawias na resorze i motor lelawy.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: ernil » ndz paź 24, 2010 6:01 pm

thor997 pisze:(...) kultowe (...)
Czad :)20
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40607
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Mroczny » ndz paź 24, 2010 6:10 pm

auto dobre.. nie marudźcie. Tylko szkoda go psuć.. Jak kolega chce lekko i obrzyna to niech nie tnie parcha ale rurkę buduje. Bo jak do parcha wsadzi mechanika, klatkę i przydaśki to waga sponiewiera

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: N2O » ndz paź 24, 2010 7:31 pm

thor997 pisze:Nie chcę żadnego GRa, chcę przerobić i potem pociąć (skrócić) 260tkę, bo to auto na starcie jest z 400 kg lżejsze od GRa. Poza tym to bardzo kultowe, wdzięczne i często nie doceniane auto.
Kto ci tych głupot naopowiadał że 260-ka jest lżejsza?
:lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » ndz paź 24, 2010 8:16 pm

Panowie, dla mnie 260tka jest najlepsza i kultowa i od GRa lżejsza, a jeśli macie pisać jakieś pierdoły to sobie darujcie, bo ja tu pytam o konkrety. Jakbym chciał posłuchać pier.....a to bym sobie "Klan" w TV obejrzał. Więc albo coś wiecie i pomagacie albo nie zaśmiecać posta.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40607
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Mroczny » ndz paź 24, 2010 8:21 pm

to dlaczego sprzedajesz?

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: ernil » ndz paź 24, 2010 8:27 pm

Bo jest kultowa więc można wziąć czapkę kasiury :)21
Poza tym Mariusz - nie zaśmiecaj koledze posta :)20
XTZ 750
Outback EJ25 MT

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » ndz paź 24, 2010 8:31 pm

Sprzedaję, bo jest za ciężkie w ostry teren, poza tym nie wiem czy będzie mnie stać na przeróbkę i odchudzenie, więc myślę o przerzuceniu się na coś mniejszego. Ale bardzo mi żal tego auta bo jest naprawdę fajne.

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » ndz paź 24, 2010 8:33 pm

A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: ernil » ndz paź 24, 2010 8:34 pm

Ja do tego ręki nie przyłożę :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

kogut1970

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: kogut1970 » ndz paź 24, 2010 9:11 pm

ja moge przerobic :D juz to robilem daje wszystkie graty i robote ty dajesz super parcha i 15 tys i masz sprezyny :D

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Patryk 160 » ndz paź 24, 2010 9:54 pm

ale sprężyny do ręki w worku czy w rzeczonym aucie ? :)21

bo jak on ma Ci dać superpatrola i 15 koła to ja przelecę się po trawinku nazbieram ze 2 taczki sprężyn
i wezmę patrola i 10 koła
:)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Peepuck! » ndz paź 24, 2010 10:34 pm

thor997 pisze:A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.
Tylko focha z dąsem nie walnij... Dobrze Ci ludzie radzą a się miotasz. W warsztacie taka przeróbka sporo ecie-pecie wyniesie. Chyba, że sam dłubisz. Jak sam dłubisz to se pooglądaj jak zawiecho w GRaciarni wygląda i końbinuj. Lekko nie ma bo po czemuś Nissan mosty w GRaciarni poszerzył. Końbinuj. Ale na Twoim miejscu dałbym se siana.. :)21
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: gruszkin » pn paź 25, 2010 7:57 am

thor997 pisze:A skoro kombinuję jak je przerobić tzn, że chyba mi na nim zależy. Więc powtarzam: albo pomóżcie albo sobie darujcie złośliwości.
jeepa kup. lzejszy, motor se zagazujesz, moc bedziesz mial i wejdziesz do elitarnego srodowiska kultowych samochodow :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Jogi4x4 » pn paź 25, 2010 11:37 am

Albo poprostu wsadź dobry zawias na resorze + rewolwery też to bedzie fajnie robić.
Masz przykład http://blackflag4x4.com/ wszystkie auta na resorach przód i tył + niektóre rewolwery i też robią :)21
A jak nie chcesz resorów i nie chcesz Graciarni to wsadź na ramę GRa budę od 260tki masz i springi i wygląd "kultowego" :)21
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Peepuck! » pn paź 25, 2010 11:48 am

Chyba jednak foch z dąsem... :)21
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » pn paź 25, 2010 4:03 pm

Żaden foch czy dąs, po prostu w końcu Panowie bardziej konkretne propozycje zaczęli podawać i jest się nad czym zastanawiać.
Dobrym pomysłem (Mroczny) na odchudzenie auta jest wywalenie karoserii i wyspawanie konstrukcji z rurek. Generalnie to planowałem i wstępnie mam to załatwione i pójdzie po kosztach, bo będę kleił to razem z kolegą.
Przy okazji chciałem dziada jednak obciąć i tu potrzebne byłyby sprężyny. Tego nie jestem w całości sam ogarnąć, bo to trochę wyższa szkoła jazdy i podejrzewam, że przy okazji wylezie wiele innych kwestii.
Pocieszeniem jest ten link, który wrzucił Jogi4x4, bo są tam auta duże, ale powycinane i na resorach, więc może warto byłoby to podpatrzeć.
Na pewno 260tki nie zamienię na GRa czy Wranglera, bo to jest KULTOWE AUTO, a dowodem na to jest moja płacząca od 3 dni żona, abym tego klamota nie sprzedawał.

Aha, sprawdziłem wagę Gra i 260tki, przyznaję trochę przesadziłem z tymi 400 kg. W rzeczywistości jest 260tka lżejsza ale o 100 kg z groszami.

thor997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:22 pm

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: thor997 » pn paź 25, 2010 4:08 pm

A tak w ogóle, to może warto by było i na pewno łatwiej tylko tył dziabnąć na sprężyny i obciąć. Przodu i tak raczej nie chciałem ruszać i nie bawić się w przenoszenie chłodnicy. A kilogramów znowu trochę by odpadło + wrzucić blokadę na tył.

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka K260 lub K160 na sprężyny - potrzebuję informacji!

Post autor: Peepuck! » pn paź 25, 2010 4:24 pm

thor997 pisze:Na pewno 260tki nie zamienię na GRa czy Wranglera, bo to jest KULTOWE AUTO, a dowodem na to jest moja płacząca od 3 dni żona, abym tego klamota nie sprzedawał.

.
A wie już co Ty chcesz z tym "kultowym" wozem zrobić? Jak dla mnie to dziwnie podchodzisz do tematu. Chcesz pożnąć i obrurzyć kultowy wóz.. . Ja bym tam kultowy wóz dopieszcał i cieszył sie jego kultowością a nie flexem traktował... ale. Nie mój cyrk, nie moje małpy.
Jak juz będziesz motał te springi to pomyśl o kłopocikach w tylniej części wozu. Kolizja bak/gniazda sprężyn/obcięcie zadu. 260ki ludziska coś tam motali na springi (choć nie czesto, chyba wiecej 160ek zmotano) ale pamietam, że kłopoty były z rozkładem wagi.. Trza było jakies sprężyny z du.py motać..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość