
Kto jakie PTO ma pozakładane chwalcie się i jak działa
Jakie koszta ,czy tylko robią PTO na południu kraju czy jeszcze gdzieś
Jak coś to dajcie namiary

Moderator: Kosiarz
nawet się nie zastanawiaj tylko zakładaj chłodnice jak największą jaką zdobędziesz.Ta od t4 pozwala mi np na jazde po czarnym z pędkością max 80km/h Aż żal było ostatni się wlec na rajdzie po szutrach z taką prędkościąHarley pisze:hmmm, to zmartwiłęś mnie chłodnicą, ale Ty masz silniczek niezajebliwie wybuchowy
Dowiedziałeś się cośdaniel b pisze:Temat parę razy zaczęty ,ale ani razu nie skończony![]()
Kto jakie PTO ma pozakładane chwalcie się i jak działa
Jakie koszta ,czy tylko robią PTO na południu kraju czy jeszcze gdzieś
Jak coś to dajcie namiary
przód lub tył lub w obydwie strony na raz, zresztą jak masz PTO to przerobić nie jest trudno,wskodziana pisze: 2 -skrzynia od 4.2 tam było seryjnie montowane ale z wyjściem na przód
jeśli myślisz o K160/W160 (tak myśle że to miałeś na myśli) to tam można zrobić PTO do reduktora, ale tylko dlatego że wyjście na tylny wła nie jest w osi środkowej pojazdu tylko ze strony "pasażera"wskodziana pisze: 3 -może reduktor od Patrola 3,ma 3
to że długi to raz 2 makabrycznie cęzki to 2 proste zęby to 3 hałasuje strasznie no i 4 przełożenie zwalniające to 1;1,8wskodziana pisze: 4 -reduktor robura on ma wszystko co potrzeba tylko nie wiem jak to będzie jeździło z motorem 2,8 on może być trochę za długi
i tu sie myliszwskodziana pisze:Odświeżę temat bo kupiłem mechanika od BRDM-a a tez czas to zmotać z resztą krótkiego Patrola Y60
Zależy mi żeby był z tyłu , samochód ma być bez cięcia karoserii i połączony z silnikiem 2.8 td tylko z jaką skrzynią bądź reduktorem?
1 -PTO do oryginalnej skrzyni i reduktora już nie robią
2 -skrzynia od 4.2 tam było seryjnie montowane ale z wyjściem na przód
3 -może reduktor od Patrola 3,ma 3
4 -reduktor robura on ma wszystko co potrzeba tylko nie wiem jak to będzie jeździło z motorem 2,8 on może być trochę za długi
5 -zostaje jeszcze montaż gotowego zestawu z Nowego Targu ale cena 5500
no jak ogarniecie temat to mam nadzieję że dasz znaćstary patrol pisze:i tu sie myliszwskodziana pisze:Odświeżę temat bo kupiłem mechanika od BRDM-a a tez czas to zmotać z resztą krótkiego Patrola Y60
Zależy mi żeby był z tyłu , samochód ma być bez cięcia karoserii i połączony z silnikiem 2.8 td tylko z jaką skrzynią bądź reduktorem?
1 -PTO do oryginalnej skrzyni i reduktora już nie robią
2 -skrzynia od 4.2 tam było seryjnie montowane ale z wyjściem na przód
3 -może reduktor od Patrola 3,ma 3
4 -reduktor robura on ma wszystko co potrzeba tylko nie wiem jak to będzie jeździło z motorem 2,8 on może być trochę za długi
5 -zostaje jeszcze montaż gotowego zestawu z Nowego Targu ale cena 5500bo wlasnie robimy, za jakis miesiac powinno byc gotowe i przetestowane solidnie ze starem i v8 400 koni w benie
wtedy wszystko bedzie jasne
zapytaj Miskillera ile chętnych było na PTOstary patrol pisze:moze zapomnieli ze zeby trzeba azotowac zeby to pochodzilo dluzej niz pol roku
moze zrobili z NC albo C45 i zahartowali na wskros
na pewno nie z powodu braku oplacalnosci...
mnie tez zastanawia dlaczego to tak nagle zniknelo z rynku
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość