nagrzewnica

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

nagrzewnica

Post autor: Cajman » śr mar 02, 2011 2:56 pm

Witam

Mam pytanie czy na nagrzewnicę ta główną (nie ta w podłokietniku) jak idzie woda - chyba z małego obiegu - to ona jest zamykana jakimś zaworem czy woda krąży przez nią stale a nawiew regulowany jest inaczej ??
Chodzi mi czy przez nią woda krąży non stop nawet jeżeli ogrzewanie jest wyłączone (jak w lecie) w kabinie ??
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: Fiba » śr mar 02, 2011 3:30 pm

Tam jest zawór który zamykasz jak chcesz zimno .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: Cajman » śr mar 02, 2011 3:33 pm

ok
dzięki

chciałbym wpiąć dodatkowy wskaźnik temp. cieczy - i zastanawiam się gdzie wpiąć czujnik
w obieg chłodnicy mnie nie urządza - bo to wskazania są w momencie otwarcia dużego obiegu
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: Fiba » śr mar 02, 2011 3:42 pm

Też mi to chodzi po głowie .A jeszcze do tego brzęczyk .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: Cajman » śr mar 02, 2011 5:11 pm

a inaczej - jak jest wkręcony oryginalny czujnik ??

Bo może zastosować coś na kształt trójnika - i w to samo miejsce wpiąć drugi ??

Albo - czy istnieje gdzieś w głowicy/bloku jakiś nie wykorzystany, zaślepiony otwór??
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: LSD » czw mar 03, 2011 10:40 pm

Możesz spokojnie robić na dużym obiegu. Najlepiej na wejściu płynu do głowicy.

Rozumiem, że potrzebujesz czujnik, bo obawiasz się przegrzania?
Jak silnik jest ciepły to i tak otwarte są oba obiegi, więc nie ma różnicy czy czujnik będzie na dużym, czy małym obiegu.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: nagrzewnica

Post autor: Marcin-Kraków » pt mar 04, 2011 8:20 pm

LSD pisze:na wejściu płynu do głowicy.
To akurat moze byc o tyle trudne ze z glowicy jest wyjscie nie wejscie :)
Patrzac na kierunek obiegu wody w RD28T i na to gdzie w ukladzie jest termostat, jest deko inaczej niz w wiekszosci aut, gdzie termostat otwiera obieg w kierunku chlodnicy. Tutaj bardziej mozna mowic o otwieraniu wody powracajacej z chlodnicy.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość