WYRZYK pisze:Dzięki panowie.
Ta czeska stronka wporzo tylko mało kumam.Jedyne co to "patrol je patrol"
Pytanie jeszcze czy wały pasują do reduktora 4.2 czy trzeba reduktor zamienić na 2.8
Jeszcze jedno pytanie czy patrol zapali na jednym aku bo oryginalnie mam dwa (instalacja i rozrusznik 12v)
wały pasują, belkę weź od 4,2, łapa prawa do przestawienia, trochę zabawy w elektryce ( kwestia grzania świec i wygaszania silnika, wtyczki do podmianki), jeszcze nigdy nie klepaliśmy tunelu ale to zalezy od belki i od końcowego ustawienia zestawu. Nie pamiętam jak tam jest z układem chłodzenia, ale raczej wszystko do opanowania. Teraz zamieniamy głównie 3,0 na 4,2 ale też się szykuje 2,8 do takiej przekładki, to może sobie coś przypomnę.
Jak będziesz miał całęgo 4,2 do dyspozycji to jest to najlepsza opcja. Sprawdź tylko czy przed wyjęciem działa wszystko jak należy. Jaką masz pompę - rzędową czy rotacyjną??