Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
Moderator: Kosiarz
Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
Witam Pany, w moim patrolku została wymieniona głowica, bebechy mechanik przełożył ze starej, ogólnie wszystko pięknie, lecz silniczek chodzi dość głośno, przy obrotoch w przedziale 1700-2000 obrotów klekocze niesamowicie, przy szybkim wciśnięciu gazu takze...nie mieszkam w PL i nie mam jak podjechać do znawców na diagnozę, musze podjechać do warsztatu w sumie z czymś, czym naprowadzę mechanika na tę przypadłość, nie jestem znawcą Patroli ale kocham ten samochód i nie wiem co robić, coś wyregulować?JAk sprawa przedstawia się z regulacją zaworów, bo to właśnie zawory słychać, może pomyślicie troszkę Pany i poradzicie w co zaglądnąć...Pozdrowienia dla Wszystkich!!!
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
Sprawdź szklanki ... lubią się zawieszać przy takiej operacji 

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
Czyli regulacja w tym silniku odbywa się hydraulicznie?
Ile kosztują szklanki?
Ile kosztują szklanki?
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
Przełożył ze starej tak o po prostu? Stare zawory bez żadnego pasowania? W tym silniku zawory już nie są regulowane hydraulicznie.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- Hasan_ciach
- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Re: Problem po wymianie głowicy GR Y61 2.8Tdi
noo właśnie
zawory były dotarte ze starą głowicą,teraz tamte zawory przełorzył do znów innej głowicy...
nie sądzisz ze cos nie tak? i że tak raczej sie nie robi

zamiast jeżdzić po takich mechaniksach,daj lepiej głowice do regeneracji...

zawory były dotarte ze starą głowicą,teraz tamte zawory przełorzył do znów innej głowicy...
nie sądzisz ze cos nie tak? i że tak raczej sie nie robi


zamiast jeżdzić po takich mechaniksach,daj lepiej głowice do regeneracji...
biały mały parch
I"II by back ! !
I"II by back ! !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość