
Uploaded with ImageShack.us
Spodziewam sie,że zmaleje spalanie z tytułu szczelnosci wydechu przed sondą

Proszę o opinie.
Moderator: Kosiarz
vandall1 pisze:Ponieważ żeliwny oryginał ciagle juz pękał,to zbudowaliśmy taki oto:
Uploaded with ImageShack.us
Spodziewam sie,że zmaleje spalanie z tytułu szczelnosci wydechu przed sondą![]()
Proszę o opinie.
Aaa-bo to dla nas jest,czyli "klient nieawanturujacy sie" ,ale też nie płacący:)20pppat pisze:................................................
e ! przejechać się do ciebie ?!
czego to nie poszlifowane jest ?!
Oryginał ma też nierównej długości kanałyernil pisze:Na oko widać że nierównej długości kanały oraz że przepływ będzie silnie turbulentny z uwagi na miejscowy przetop
Ja tam nie wiem do czego to je- rurka która wchodzi w wydechgebels pisze:te rurke koło kolektorów se zaślep i wywal ten pochniacz par paliwa
nooo-juz sie biorę....martii pisze:do upy.... te ostatnie zdjecie, teraz musisz wychromowac wszystkie mocowania i najlepiej cala rame, bo nie pasuje do kolektora![]()
czym spawales, bo powoli zabieram sie do zakupu TIGa
ta rurka to niby takie cudo ala katalizator, wywal to i zaślep (i tak pewnie ten regulator z membraną - taki srebrny za chwile się rozleci), a pochłaniacz par paliwa masz na prawo taki czarny baniakvandall1 pisze:Ja tam nie wiem do czego to je- rurka która wchodzi w wydechgebels pisze:te rurke koło kolektorów se zaślep i wywal ten pochniacz par paliwaPojawia sie tam jakies ciśnienie.Raczej nie sadzę,zeby to był pochłaniacz,bo co,opary by w rurę dawał
?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość