lift Hiszpana

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

tyci
 
 
Posty: 126
Rejestracja: wt gru 14, 2010 11:42 pm
Lokalizacja: Achill co mayo Ireland

lift Hiszpana

Post autor: tyci » czw sie 18, 2011 11:09 pm

Witam
Panowie jak wyliftowac ze 2" 260-tke. co z amorami?
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: lift Hiszpana

Post autor: Arni VFR » pt sie 19, 2011 6:17 pm

Zrób se spoa a nie tam w 2" sie będziesz ......A amory nowe, z cięzarówek mają duzy skok.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

tyci
 
 
Posty: 126
Rejestracja: wt gru 14, 2010 11:42 pm
Lokalizacja: Achill co mayo Ireland

Re: lift Hiszpana

Post autor: tyci » pt sie 19, 2011 10:58 pm

tryskam zielenią :oops:
spoa ?? ?? :oops: - czy to jest jakas zmota polegajaca na wywalce pior na mosty ??
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: lift Hiszpana

Post autor: Qbartx » pt sie 19, 2011 11:16 pm

Zapomnij o spoa chyba,ze chcesz miec woz karwa drabiniasty. Jakie kolo chcesz upchac?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: lift Hiszpana

Post autor: Peepuck! » sob sie 20, 2011 7:55 am

SPOA w 160tce to kupa roboty. Osobiście w krótkiej bym nie robił. Przy takim nakładzie prac to już lepiej przerobić na sprężynę przynajmniej dużo lepszy efekt. Weź wsadź dedykowany resor z liftem i pięknie wtedy wchodzi 33" . Do tego auta według mnie to idealne koło. Masz lift zrobiony w jeden dzień a nadal samochód klasyczny bez przeróbek.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

tyci
 
 
Posty: 126
Rejestracja: wt gru 14, 2010 11:42 pm
Lokalizacja: Achill co mayo Ireland

Re: lift Hiszpana

Post autor: tyci » sob sie 20, 2011 1:42 pm

a ja dalej nie wiem co to SPOA
oponki planuje 265/75R16
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: lift Hiszpana

Post autor: Peepuck! » sob sie 20, 2011 4:31 pm

Wleż pod auto i zobacz jak jest skonstruowane zawieszenie. Resory masz zamocowane pod mostem. Spoa to przerzucenie tychże nad mosty.

To nie jest jakaś duża opona. Jak resory nie są klapnięte to powinna się mieścić. Natomiast jakbyś kupił resory liftujące delikatnie auto to wejdą na bank.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: lift Hiszpana

Post autor: Arni VFR » ndz sie 21, 2011 10:43 am

Opona o takim rozmiarze to nieco powyżej 31". Dłuższe wieszaki jak da, to też troche pojdzie w górę.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: lift Hiszpana

Post autor: Peepuck! » ndz sie 21, 2011 4:35 pm

Dłuższe wieszaki to naprawdę głupi pomysł...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: lift Hiszpana

Post autor: Arni VFR » ndz sie 21, 2011 8:44 pm

Czemu ?
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: lift Hiszpana

Post autor: Peepuck! » ndz sie 21, 2011 8:51 pm

Bo dają lift symboliczny ( połowiczny w stosunku do ich długości) i na dokładkę powodują, że resor jest bardziej podatny na złamanie..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

tyci
 
 
Posty: 126
Rejestracja: wt gru 14, 2010 11:42 pm
Lokalizacja: Achill co mayo Ireland

Re: lift Hiszpana

Post autor: tyci » pn sie 22, 2011 11:13 am

Peepuck! pisze:Bo dają lift symboliczny ( połowiczny w stosunku do ich długości) i na dokładkę powodują, że resor jest bardziej podatny na złamanie..
to by sie zgadzalo, ale jak wywindujesz mocowanie i wieszak powinno byc ok, tylko wyzej :roll: , I think
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989

Awatar użytkownika
Whitie
 
 
Posty: 909
Rejestracja: śr lis 17, 2010 6:32 pm
Lokalizacja: WPR / WJ

Re: lift Hiszpana

Post autor: Whitie » pt sie 26, 2011 6:53 pm

Bo,..... że jutro jadę po K260 to w końcu jak go podnieść coby włożyć 32" ?
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: lift Hiszpana

Post autor: N2O » pt sie 26, 2011 8:13 pm

32" to wchodzi seryjnie.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40607
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: lift Hiszpana

Post autor: Mroczny » pt sie 26, 2011 8:25 pm

a ja bym robił spoa..

jak zrobione mądrze to problemu nie ma. A wykrzyże, praca oryginalnego, nieklepanego resoru, brak kotwic pod mostem - bezcenne

springi lepsiejsze - ale droższe

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: lift Hiszpana

Post autor: Peepuck! » sob sie 27, 2011 6:12 am

Mroczny pisze:a ja bym robił spoa..

jak zrobione mądrze to problemu nie ma.
Sęk w tym , że co raz mniej już warsztatów, które sobie z tym na prawdę radzą...A jak do tego wszystkiego dorzucić rozpinane rewolwery to i spring się umywa...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: lift Hiszpana

Post autor: CrOOchy » sob sie 27, 2011 10:51 am

to napiszecie jak powinno wyglądac prawidłowo wykonane spoa i na co zwrócić uwagę
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40607
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: lift Hiszpana

Post autor: Mroczny » sob sie 27, 2011 11:36 am

na poprawne kąty

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: lift Hiszpana

Post autor: CrOOchy » sob sie 27, 2011 11:37 am

tyle to sam wiem
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: lift Hiszpana

Post autor: Patryk 160 » sob sie 27, 2011 3:51 pm

SPOA

można zrobić łatwo- a potem co tydzień coś przerabiać,zmieniać,naprawiać

nigdy tak naprawdę nie przyjrzałem się na patrola w SPOA

przypatruję się na patrola którego rozebrałem DO ZROBIENIA SPOA

dobrze to zrobić nie jest kłopot .....chyba.....przynajmniej w moich warunkach
ale widzę że jest cała masa pułapek

myślę że przy spoa warto pomyśleć o podwojeniu amortyzatorów czyli nie po jednym a po dwa ( ? ? ? )

żeby nie powstało bujające się gówno

nie wiem,nie wiem,kupe myślenia i kombinowania
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość