lift Hiszpana
Moderator: Kosiarz
lift Hiszpana
Witam
Panowie jak wyliftowac ze 2" 260-tke. co z amorami?
Panowie jak wyliftowac ze 2" 260-tke. co z amorami?
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Re: lift Hiszpana
Zrób se spoa a nie tam w 2" sie będziesz ......A amory nowe, z cięzarówek mają duzy skok.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
Re: lift Hiszpana
tryskam zielenią
spoa
- czy to jest jakas zmota polegajaca na wywalce pior na mosty 

spoa




Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Re: lift Hiszpana
Zapomnij o spoa chyba,ze chcesz miec woz karwa drabiniasty. Jakie kolo chcesz upchac?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: lift Hiszpana
SPOA w 160tce to kupa roboty. Osobiście w krótkiej bym nie robił. Przy takim nakładzie prac to już lepiej przerobić na sprężynę przynajmniej dużo lepszy efekt. Weź wsadź dedykowany resor z liftem i pięknie wtedy wchodzi 33" . Do tego auta według mnie to idealne koło. Masz lift zrobiony w jeden dzień a nadal samochód klasyczny bez przeróbek.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: lift Hiszpana
a ja dalej nie wiem co to SPOA
oponki planuje 265/75R16
oponki planuje 265/75R16
Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: lift Hiszpana
Wleż pod auto i zobacz jak jest skonstruowane zawieszenie. Resory masz zamocowane pod mostem. Spoa to przerzucenie tychże nad mosty.
To nie jest jakaś duża opona. Jak resory nie są klapnięte to powinna się mieścić. Natomiast jakbyś kupił resory liftujące delikatnie auto to wejdą na bank.
To nie jest jakaś duża opona. Jak resory nie są klapnięte to powinna się mieścić. Natomiast jakbyś kupił resory liftujące delikatnie auto to wejdą na bank.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: lift Hiszpana
Opona o takim rozmiarze to nieco powyżej 31". Dłuższe wieszaki jak da, to też troche pojdzie w górę.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: lift Hiszpana
Dłuższe wieszaki to naprawdę głupi pomysł...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: lift Hiszpana
Czemu ?
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: lift Hiszpana
Bo dają lift symboliczny ( połowiczny w stosunku do ich długości) i na dokładkę powodują, że resor jest bardziej podatny na złamanie..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: lift Hiszpana
to by sie zgadzalo, ale jak wywindujesz mocowanie i wieszak powinno byc ok, tylko wyzejPeepuck! pisze:Bo dają lift symboliczny ( połowiczny w stosunku do ich długości) i na dokładkę powodują, że resor jest bardziej podatny na złamanie..

Jeep Grand 4.0 - 1998
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Nissan Patrol K260 2.8Pb - 1989
Re: lift Hiszpana
Bo,..... że jutro jadę po K260 to w końcu jak go podnieść coby włożyć 32" ?
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Re: lift Hiszpana
32" to wchodzi seryjnie.
Re: lift Hiszpana
a ja bym robił spoa..
jak zrobione mądrze to problemu nie ma. A wykrzyże, praca oryginalnego, nieklepanego resoru, brak kotwic pod mostem - bezcenne
springi lepsiejsze - ale droższe
jak zrobione mądrze to problemu nie ma. A wykrzyże, praca oryginalnego, nieklepanego resoru, brak kotwic pod mostem - bezcenne
springi lepsiejsze - ale droższe
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: lift Hiszpana
Sęk w tym , że co raz mniej już warsztatów, które sobie z tym na prawdę radzą...A jak do tego wszystkiego dorzucić rozpinane rewolwery to i spring się umywa...Mroczny pisze:a ja bym robił spoa..
jak zrobione mądrze to problemu nie ma.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: lift Hiszpana
to napiszecie jak powinno wyglądac prawidłowo wykonane spoa i na co zwrócić uwagę
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: lift Hiszpana
na poprawne kąty
Re: lift Hiszpana
tyle to sam wiem
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: lift Hiszpana
SPOA
można zrobić łatwo- a potem co tydzień coś przerabiać,zmieniać,naprawiać
nigdy tak naprawdę nie przyjrzałem się na patrola w SPOA
przypatruję się na patrola którego rozebrałem DO ZROBIENIA SPOA
dobrze to zrobić nie jest kłopot .....chyba.....przynajmniej w moich warunkach
ale widzę że jest cała masa pułapek
myślę że przy spoa warto pomyśleć o podwojeniu amortyzatorów czyli nie po jednym a po dwa ( ? ? ? )
żeby nie powstało bujające się gówno
nie wiem,nie wiem,kupe myślenia i kombinowania
można zrobić łatwo- a potem co tydzień coś przerabiać,zmieniać,naprawiać
nigdy tak naprawdę nie przyjrzałem się na patrola w SPOA
przypatruję się na patrola którego rozebrałem DO ZROBIENIA SPOA
dobrze to zrobić nie jest kłopot .....chyba.....przynajmniej w moich warunkach
ale widzę że jest cała masa pułapek
myślę że przy spoa warto pomyśleć o podwojeniu amortyzatorów czyli nie po jednym a po dwa ( ? ? ? )
żeby nie powstało bujające się gówno
nie wiem,nie wiem,kupe myślenia i kombinowania
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość