Strona 1 z 1

Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 1:29 pm
autor: adamtcz
Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam. Druga sprawa to taka, że zauważyłem delikatne drgania albo buczenie myślę, że to wał opuszczenie skrzyni coś da pyt. z czego robiliście przedłużenie mocowania skrzyni robić czy gotowca kupić ? Jeszcze jedno pyt. Czy łączniki stabilizatora zostawić czy dopasować jakiś dłuższe ?

Pozdrawiam !

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 1:34 pm
autor: Fiba
Zawieszenie Dobinsonsa jest dość twarde . Ja po założeniu nie odczuwałem braku stabilizatorów podczas jazdy .
Ale zawsze możesz założyć . Są takie przedłużane na allegro.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 2:33 pm
autor: N2O
Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 2:44 pm
autor: adamtcz
ok dzięki czyli jedno z głowy z kierą

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 3:14 pm
autor: kornik21
adamtcz pisze:Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam. Druga sprawa to taka, że zauważyłem delikatne drgania albo buczenie myślę, że to wał opuszczenie skrzyni coś da pyt. z czego robiliście przedłużenie mocowania skrzyni robić czy gotowca kupić ? Jeszcze jedno pyt. Czy łączniki stabilizatora zostawić czy dopasować jakiś dłuższe ?

Pozdrawiam !
kierownicę korygujesz po prostu ja odkręcając i wyciągasz. Koła ustawiasz prosto i wkładasz na swoje miejsce. Jeżeli chodzi o skrzynię to trzeba obniżyć mocowanie belki skrzyni. Ja zrobiłem z kawałka rurki. Obniżenie o 12mm. Do tego musisz kupić nowe śruby (każdy sklep ze śrubami). Jeżeli chodzi o przedni stabi to ja na początku zostawiłem oryginał. Jak się wybiły łączniki to wywaliłem cały. Różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem, a w terenie na pewno zawias lepiej pracuje.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: ndz wrz 25, 2011 3:50 pm
autor: ROB4X4NISSANGR
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.

ja zrobilem dokladnie tak jak kolega N2O a drazki stab wogole wywalilem.. :)21 i dalej robi robote..

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn wrz 26, 2011 5:13 pm
autor: adamtcz
o takie konkretne odpowiedzi mi chodziło :)2 dzięki wszystkim udzielającym za pomoc :D

Pozdr

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: czw wrz 29, 2011 2:19 pm
autor: martii
jak zostawiasz stabi, to przedluz tylnie o ok 7cm przednie tez wypadaloby wydluzyc, ale przod nie robi takich wykrzyzy jak tyl

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: czw wrz 29, 2011 4:18 pm
autor: Wiarus
Zbieżność kosztuje 60-70 zł.Ustawią też kierownicę.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 8:35 am
autor: kornik21
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 8:42 am
autor: kornik21
kornik21 pisze:
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?
, bo ostatnio zauważyłem, że moja kierownica się coraz głębiej przestawiła w prawo. Dzwona żadnego nie było, więc co mogę oblukać?

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 8:59 am
autor: Maqlinka
kornik21 pisze:...kierownicę korygujesz po prostu ja odkręcając i wyciągasz. Koła ustawiasz prosto i wkładasz na swoje miejsce.
Jeśli komuś nie przeszkadza mniejszy promień skrętu w jedną stronę to czemu nie. :wink:
kornik21 pisze:
kornik21 pisze:
N2O pisze:Kierownicę powinieneś nastawić na drążku pomiędzy przekładnią, a zwrotnicą.
a jaka tam jest regulacja?
, bo ostatnio zauważyłem, że moja kierownica się coraz głębiej przestawiła w prawo. Dzwona żadnego nie było, więc co mogę oblukać?
Trzeba zastosować regulowany drążek kierowniczy tak jak pisał @N20 pomiędzy wąsem przekładni a zwrotnicą.
Kiera mogła się przekręcić bo zawieszenie się ułożyło lub siadło.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 10:36 am
autor: 9mm
adamtcz pisze:Witam wszystkich !
Wczoraj wsadziłem zawieszenie Dobinsonsa + 2" po wyjechaniu na jazdę próbną zauważyłem, że mam przestawiona kierownice dotychczas była prosto domyślam się, że po podniesieniu do góry drążek został po ciągnięty za sobą dlatego kiera skręcona teraz pyt. gdzie ją ustawić żeby miał skęt w obie strony ten sam.
Pozdrawiam !
Sprawdź najpierw kolego czy masz dobrze założone przednie sprężyny (tzn. lewa z prawej strony :)21 ). Odwrotne założenie sprężyn daje taki lekko niekomfortowy efekt :)21

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 6:34 pm
autor: cybul
Adamtcz. Odczytaj pw.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 10:12 pm
autor: NUREK MAV
Wiarus pisze:Zbieżność kosztuje 60-70 zł.Ustawią też kierownicę.
a zdradź tajemnicę kto/gdzie w 3M robi tą zbieżność ?!

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pn gru 19, 2011 11:07 pm
autor: Wiarus
Ja. 606658523.

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pt gru 23, 2011 12:06 am
autor: Mpv
Ja się szarpnąłem po lifcie zawieszenia na regulowanego pancharda, i kierownica wróciła do normalnego położenia bez jakichś większych regulacji. Polecam też przesuniecie mocowania tylnego pancharda o wysokość liftu. Ale wiesz ja bardziej turystyk robię niż upalanie i tak jakoś mnie denerwuje jak mi auto 4 ślady zostawia :)21

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: pt gru 23, 2011 1:22 pm
autor: NUREK MAV
Cześć M
Mam zmienionego panha a poprzednio już mnie ściągało teraz po kolejnym podniesieniu zaczeło mnie to mocniej denerwować.. Jak wiesz to Ja tez Turystyk

Re: Patrol 2.8 GR Y60 Lift 2" przestawiona kierownica

: sob gru 24, 2011 5:04 am
autor: Mpv
NUREK MAV pisze:Cześć M
Mam zmienionego panha a poprzednio już mnie ściągało teraz po kolejnym podniesieniu zaczeło mnie to mocniej denerwować.. Jak wiesz to Ja tez Turystyk
Witam drogi R
Moje wypociny dotyczyły problemu przestawionej kierownicy. :roll: :)21 To co Ty motasz w swoim parcholu zawsze mi się podobało i w życiu nie podważałbym sensowności jakichkolwiek twoich usprawnień :)2

Pozdrawiam
ps. ta jasne tylko turystyk, jakbym nie wiedział jak reagujesz jak zobaczysz jakiś ciekawy kawałek błota :roll: :)21