Regulacja świateł T2

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 746
Rejestracja: śr mar 02, 2011 4:34 pm
Lokalizacja: Muhlhausen ;)

Regulacja świateł T2

Post autor: adaśko » ndz paź 30, 2011 5:33 pm

Witajcie.
Cosik mi się popierdzieliło w lewym silniczku od ustawiania wysokości świateł. A raczej nie w silniczku tylko pewnie jakiś sterownik czy coś takiego musiało piardnąć bo po zapaleniu świateł silniczek ciągle dostaje prąd i delikatnie porusza światłami w górę i w dół. Prawe światło działa normalnie.
Miał może ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?
W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.

Awatar użytkownika
babcuk
 
 
Posty: 173
Rejestracja: sob gru 08, 2007 7:28 pm
Lokalizacja: AUGUSTÓW
Kontaktowanie:

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: babcuk » ndz paź 30, 2011 8:27 pm

ja miałem
naprawa polegała na odłączeniu wtyczki od silniczka i po sprawie.
nic więcej nie kombinowałem bo po co??
Nissan Terrano 3,0 2003
HONDA CRV III 2,0
MAVERICK long 31" 2,7 TD
MUSCEL M461 300D

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3926
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: Marci » ndz paź 30, 2011 8:34 pm

przetara wiązka od korekcji swiateł , upierdliwa robota w znalezieniu miejsca uszkodzenia powodzenia
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 746
Rejestracja: śr mar 02, 2011 4:34 pm
Lokalizacja: Muhlhausen ;)

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: adaśko » pn paź 31, 2011 7:06 pm

babcuk pisze:ja miałem
naprawa polegała na odłączeniu wtyczki od silniczka i po sprawie.
nic więcej nie kombinowałem bo po co??
Tak też zrobiłem, ale ja się pytam po co ten przewód ma ciągle być pod napięciem?

Marci, powiadasz, że robota upierdliwa to może wymienić całą wiązkę? Warto? Jak by nie było ma już prawie 17 lat.
W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3926
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: Marci » ndz lis 06, 2011 8:54 pm

masz tam 3 przewody +12v masa i ster. i na nim sie napiece zmienia porównaj lewą i prawą strone wszystko względem masy , jak wszystko bedzie sie zgadzało to korektor padł , a jezeli nie ta szukanie gdzie uszkodzenie lub mostek na dobrą strone , potrzebne kontrolka z zaróką 5W 12V i woltomierz , zasilanie kontrolką , sterowanie woltomierz. powodzenia
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Błażej
 
 
Posty: 888
Rejestracja: pn sie 28, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Wrocław/Oława i okolice

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: Błażej » ndz lis 06, 2011 8:59 pm

Mógł paść przewód, mógł korektor. Najprościej zamienić silniczki miejscami i sprawdzić, działanie. Jeśli to silniczek, to można go pewnie otworzyć i najpewniej padł potencjometr, który tam jest. Spryskać płynem do renowacji potencjometrów (Kontakt PR) i powinno pomóc. Przewód, to tylko szukanie.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.

Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 746
Rejestracja: śr mar 02, 2011 4:34 pm
Lokalizacja: Muhlhausen ;)

Re: Regulacja świateł T2

Post autor: adaśko » pn lis 07, 2011 9:29 am

Dzięki panowie :)2
Podłubię trochę i jakby co to dam znać co było.
Albo zadam kolejne pytania :)21
W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość