Regulacja świateł T2
Moderator: Kosiarz
Regulacja świateł T2
Witajcie.
Cosik mi się popierdzieliło w lewym silniczku od ustawiania wysokości świateł. A raczej nie w silniczku tylko pewnie jakiś sterownik czy coś takiego musiało piardnąć bo po zapaleniu świateł silniczek ciągle dostaje prąd i delikatnie porusza światłami w górę i w dół. Prawe światło działa normalnie.
Miał może ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?
Cosik mi się popierdzieliło w lewym silniczku od ustawiania wysokości świateł. A raczej nie w silniczku tylko pewnie jakiś sterownik czy coś takiego musiało piardnąć bo po zapaleniu świateł silniczek ciągle dostaje prąd i delikatnie porusza światłami w górę i w dół. Prawe światło działa normalnie.
Miał może ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?
W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.
Re: Regulacja świateł T2
ja miałem
naprawa polegała na odłączeniu wtyczki od silniczka i po sprawie.
nic więcej nie kombinowałem bo po co??
naprawa polegała na odłączeniu wtyczki od silniczka i po sprawie.
nic więcej nie kombinowałem bo po co??
Nissan Terrano 3,0 2003
HONDA CRV III 2,0
MAVERICK long 31" 2,7 TD
MUSCEL M461 300D
HONDA CRV III 2,0
MAVERICK long 31" 2,7 TD
MUSCEL M461 300D
Re: Regulacja świateł T2
przetara wiązka od korekcji swiateł , upierdliwa robota w znalezieniu miejsca uszkodzenia powodzenia
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Regulacja świateł T2
Tak też zrobiłem, ale ja się pytam po co ten przewód ma ciągle być pod napięciem?babcuk pisze:ja miałem
naprawa polegała na odłączeniu wtyczki od silniczka i po sprawie.
nic więcej nie kombinowałem bo po co??
Marci, powiadasz, że robota upierdliwa to może wymienić całą wiązkę? Warto? Jak by nie było ma już prawie 17 lat.
W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.
Re: Regulacja świateł T2
masz tam 3 przewody +12v masa i ster. i na nim sie napiece zmienia porównaj lewą i prawą strone wszystko względem masy , jak wszystko bedzie sie zgadzało to korektor padł , a jezeli nie ta szukanie gdzie uszkodzenie lub mostek na dobrą strone , potrzebne kontrolka z zaróką 5W 12V i woltomierz , zasilanie kontrolką , sterowanie woltomierz. powodzenia
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Regulacja świateł T2
Mógł paść przewód, mógł korektor. Najprościej zamienić silniczki miejscami i sprawdzić, działanie. Jeśli to silniczek, to można go pewnie otworzyć i najpewniej padł potencjometr, który tam jest. Spryskać płynem do renowacji potencjometrów (Kontakt PR) i powinno pomóc. Przewód, to tylko szukanie.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
Re: Regulacja świateł T2
Dzięki panowie
Podłubię trochę i jakby co to dam znać co było.
Albo zadam kolejne pytania

Podłubię trochę i jakby co to dam znać co było.
Albo zadam kolejne pytania

W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość