Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 diesel
Moderator: Kosiarz
Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 diesel
Witam
Jak w temacie, potrzebne dość pilnie.
Dziękuję
Jak w temacie, potrzebne dość pilnie.
Dziękuję
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Tak bliżej? W środku tylko zawory i czujniki (w sumie, chyba tylko temperatury). Sterowanie takie samo, jak w 3.0 itp..
Bez kabelków, też działa.
Bez kabelków, też działa.
Nissan-y
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
y60 autobus, czerwony.
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Wowos wielkie dzięki 

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Odświeżam temat.
Wowos podał genialny SM lecz niestety nie obejmuje on TD42 czyli diesla. Benzyna ma delikatne róznice i chcialbym być pewnie na 100%.
Zatem czy ktoś dysponuje schematem od diesla?
Pozdrawiam
Wowos podał genialny SM lecz niestety nie obejmuje on TD42 czyli diesla. Benzyna ma delikatne róznice i chcialbym być pewnie na 100%.
Zatem czy ktoś dysponuje schematem od diesla?
Pozdrawiam
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
benzyna ma taki sam schemat i nawet sterownik , bo biegi zmienia jak w diesul przy 4.5 tyś obrmopar pisze:Odświeżam temat.
Wowos podał genialny SM lecz niestety nie obejmuje on TD42 czyli diesla. Benzyna ma delikatne róznice i chcialbym być pewnie na 100%.
Zatem czy ktoś dysponuje schematem od diesla?
Pozdrawiam
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
W GR Y61 3.0 dti z silnikiem ZD30 tak zmienia tylko w reżimie pracy POWER, ta skrzynia ma trzy reżimy pracy: POWER, AUTO i HOLD
Jak możesz poczekać, to jak będę w domu (jutro) to w manualu poszukam tego podłączenia, o ile pamietam to skrzynia ma symbol RE4R03A i była montowana takze w Nissan Skyline i Nissan 300zx ona może przenieść nawet 700 Nm mometu, ale jak ktoś próbuje w niej jak w manualu bujać tył -przód to i planetarkę ukreci (tak miałem w swoim)
PZDR
Rybostwor
Jak możesz poczekać, to jak będę w domu (jutro) to w manualu poszukam tego podłączenia, o ile pamietam to skrzynia ma symbol RE4R03A i była montowana takze w Nissan Skyline i Nissan 300zx ona może przenieść nawet 700 Nm mometu, ale jak ktoś próbuje w niej jak w manualu bujać tył -przód to i planetarkę ukreci (tak miałem w swoim)
PZDR
Rybostwor
PZDR
Rybostwor
NISSAN PATROL 3.0 2001r
Rybostwor
NISSAN PATROL 3.0 2001r
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Wtyczki te same - skrzynie, TCM ten sam - ale mogą być różne wtyczki, inna ilość pinów.
Benzyna oborty z cewki, diesel obroty z rozrządu lub z czujnika na skrzyni - w zasadzie można sobie dorobić.
Różnice są w trybie pracy - ZD30 ma np. 3 piny extra podłączone z kompem silnika.
Nie wszystkie, mają tryb hold, power itp..
@Mopar napisz, co nie bangla lub co chcesz zrobić
Benzyna oborty z cewki, diesel obroty z rozrządu lub z czujnika na skrzyni - w zasadzie można sobie dorobić.
Różnice są w trybie pracy - ZD30 ma np. 3 piny extra podłączone z kompem silnika.
Nie wszystkie, mają tryb hold, power itp..
@Mopar napisz, co nie bangla lub co chcesz zrobić

Nissan-y
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Zrobiłem i nie bangla
Odpalasz, wrzucasz D i jedziesz. Biegi wchodzą wszystkie łącznie z O/D. Reaguje na kick down i przycisk power. Wszystko tak jak powinno być. Redukcje, zmiany jest ok. Wystarczy ze zwolnisz tak aby skrzynia wrzuciła 1 i dupa. Zostaje na 1 i nie wrzuci do góry. Jedziesz na tej 1 i na sekundę cofasz kluczyk w stacyjce o jedną pozycje i wracasz na zapłon- wtedy skrzynia znowu chodzi normalnie.
Blink kody nic nie wyrzucają. Połączenie wszystkie są. Zostało mi do sprawdzenia; throttle sensor i throttle valve switch.
Najbardziej irytuje, ze po tym szybki resecie jak jedziesz i nawet nie zdejmuje nogi z gazu tylko cyk stacyjką to wszystko wraca do normy.
Wszelkie sugestie mile widziane. Dla zwycięzcy konkursu Whiskey from Tenesseey

Odpalasz, wrzucasz D i jedziesz. Biegi wchodzą wszystkie łącznie z O/D. Reaguje na kick down i przycisk power. Wszystko tak jak powinno być. Redukcje, zmiany jest ok. Wystarczy ze zwolnisz tak aby skrzynia wrzuciła 1 i dupa. Zostaje na 1 i nie wrzuci do góry. Jedziesz na tej 1 i na sekundę cofasz kluczyk w stacyjce o jedną pozycje i wracasz na zapłon- wtedy skrzynia znowu chodzi normalnie.
Blink kody nic nie wyrzucają. Połączenie wszystkie są. Zostało mi do sprawdzenia; throttle sensor i throttle valve switch.
Najbardziej irytuje, ze po tym szybki resecie jak jedziesz i nawet nie zdejmuje nogi z gazu tylko cyk stacyjką to wszystko wraca do normy.
Wszelkie sugestie mile widziane. Dla zwycięzcy konkursu Whiskey from Tenesseey

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Tu http://grosjean.pierre.free.fr/Y61%204, ... 0e-y61dg0/ masz manuala do Y61 4.2, może się przyda.
A tak nawiasem, to masy masz dobrze podłączone, bo to wyglada na zwiechę lub zkłócenie sygnałów, a takie problemy zazwyczaj wynikają z brudnych styków lub braku dobrego połaczenia z masą auta.
PZDR
Rybostwor
A tak nawiasem, to masy masz dobrze podłączone, bo to wyglada na zwiechę lub zkłócenie sygnałów, a takie problemy zazwyczaj wynikają z brudnych styków lub braku dobrego połaczenia z masą auta.
PZDR
Rybostwor
PZDR
Rybostwor
NISSAN PATROL 3.0 2001r
Rybostwor
NISSAN PATROL 3.0 2001r
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Stopa podłączył? Przełączyć między trybami, zobaczyć czy to samo się dzieje. Przechodzi w tryb awaryjny...mopar pisze:Zrobiłem i nie bangla![]()
Odpalasz, wrzucasz D i jedziesz. Biegi wchodzą wszystkie łącznie z O/D. Reaguje na kick down i przycisk power. Wszystko tak jak powinno być. Redukcje, zmiany jest ok. Wystarczy ze zwolnisz tak aby skrzynia wrzuciła 1 i dupa. Zostaje na 1 i nie wrzuci do góry. Jedziesz na tej 1 i na sekundę cofasz kluczyk w stacyjce o jedną pozycje i wracasz na zapłon- wtedy skrzynia znowu chodzi normalnie.
Blink kody nic nie wyrzucają. Połączenie wszystkie są. Zostało mi do sprawdzenia; throttle sensor i throttle valve switch.
Najbardziej irytuje, ze po tym szybki resecie jak jedziesz i nawet nie zdejmuje nogi z gazu tylko cyk stacyjką to wszystko wraca do normy.
Wszelkie sugestie mile widziane. Dla zwycięzcy konkursu Whiskey from Tenesseey
Nissan-y
Re: Schemat elektryczny skrzyni automatycznej patrol 4.2 die
Udało się to ogarnąć. Taka pierdoła mieszała, że aż ciężko uwierzyć. Uszkodzone ekranowanie czujnika prędkości w skrzyni (revolution sensor). Są tam niskie napięcią- powyżej 30km/h od 1V w górę. Ja miałem tam napięcie na postoju i parch myślał
że leci 150. Co ciekawe wszystko chodziło z wyjątkiem rzeczy którą opisałem.
Pozdrawiam wszystkich którzy się zainteresowali tym wątkiem.
że leci 150. Co ciekawe wszystko chodziło z wyjątkiem rzeczy którą opisałem.
Pozdrawiam wszystkich którzy się zainteresowali tym wątkiem.

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość