Strona 1 z 3
Patrol 4.2
: śr lut 15, 2012 10:19 pm
autor: SeeA
Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Re: Patrol 4.2
: śr lut 15, 2012 10:22 pm
autor: hajdi
Re: Patrol 4.2
: śr lut 15, 2012 10:26 pm
autor: lbl78
pytanie tylko po co

Re: Patrol 4.2
: śr lut 15, 2012 10:27 pm
autor: wskodziana
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 12:15 am
autor: Wowos
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 11:20 am
autor: gr9192
SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 11:22 am
autor: Maqlinka
lbl78 pisze:pytanie tylko po co

Żeby nie się nie mylić i nie wysiadać w czasie jazdy.

Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 11:53 am
autor: patrolpulawy
gr9192 pisze:SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.
no to oceniłeś kolegę na odległość...
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 2:03 pm
autor: eassa
Maqlinka pisze:lbl78 pisze:pytanie tylko po co

Żeby nie się nie mylić i nie wysiadać w czasie jazdy.

Zawsze warto się zastanowić nie jak się rozpędzić ale jak się zatrzymać -szczególnie na oponach MT z 1000 Kg (zderzaki,bagażniki,wyciagarki iinne pierdoły) dodatkowo obciążające samochód
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 2:34 pm
autor: SeeA
x
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 3:14 pm
autor: N2O
Montuj jedno turbo TD05-16G i tyle.

Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 10:38 pm
autor: gr9192
SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
gr9192 pisze:SeeA pisze:Witam, jestem posiadaczem patrola 4.2, nie posiada on turbosprężarki, dlatego mam pytanie z jakiego auta byłaby możliwość uturbienia tego auta? czy może dałoby się włożyć dwie mniejsze turbosprężąrki np z patrola 2.8? Chyba że jeszcze macie jakieś inne propozycje? z góry dziękuję i pozdrawiam
Biturbo chcesz zrobic z tymi 2 sprezarkami? Nie sądze zebys sam potrafił dołozyc turbine, koszty niemałe.Jesli dopiero zaczynasz przygode z patrolem(a tak mi sie wydaje) to moc i moment ci wystarczy z wolnego ssaka.
SeeA pisze:Kolego nie oceniaj mnie kiedy zacząłem jeździć

brakuje mu mocy, parch jest do off roadu tylko i wyłącznie. Dlatego potrzebuje jeszcze troszkę z tego silnika wyciągnąć bo jak wiesz to już jest czołg i bardzo dużo waży. Z tymi dwoma sprężarkami to tylko taka myśl, chciałem zapytać się czy ktoś nie robił już czegoś takiego. Auto jest na 35"
Na podstawie twojej pierwszej wypowiedzi tak stwierdziłem(nie patrzac,ze jestes na forum pierwszy raz,ja jestem drugi rok ,choc jezdze terenówkami kilkanascie lat-uaz,samuraj,jakis land,od chyba 8 lat patrole-obecnie 3 gr-y) ,ale jesli jezdzisz juz w terenie kilka lat,i potrafisz dołozyc do 4.2 turbine lub nawet dwie, to jak najbardziej zwracam honor.
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 10:44 pm
autor: gr9192
Zapomniałem dodac,ze jak masz 35 na wolnossaku ,jezdzonego wyłacznie w terenie ,to można przełozyc mosty od 2.8,wtedy zdecydowanie lepiej jedzie na takich kołach,a przekładka mostów,czy samych bebechów prosta rzecz.
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 10:57 pm
autor: SeeA
gr9192 pisze:Zapomniałem dodac,ze jak masz 35 na wolnossaku ,jezdzonego wyłacznie w terenie ,to można przełozyc mosty od 2.8,wtedy zdecydowanie lepiej jedzie na takich kołach,a przekładka mostów,czy samych bebechów prosta rzecz.
Dzięki za odpowiedź, tylko mam założone blokade ARB przód i tył, więc byłoby bardzo dużo roboty przy zmianie mostów. Co do turba, to mechanik podpowiedział mi abym się zapytał czy jest taka możliwość, nikt nie powiedział że założę dwa turba. Pozdrawiam
Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 11:24 pm
autor: Wowos
Przeca to "tylko" talerz i atak zmienić (zakładając, że reszta jest w dobrym stanie)

Motaj turbo - tylko czasem bywają problemy, żeby je zmieścić z uwagi, że przekładnia blisko... Aaaa i fajnie jest jak się ma pompę z boost compensator'em... Ale kombinuj

Re: Patrol 4.2
: czw lut 16, 2012 11:31 pm
autor: N2O
Wystarczy przełożyć talerz do nowej główki i dać nowe przewody do blokady.
Re: Patrol 4.2
: pt lut 17, 2012 2:34 pm
autor: mayer
SeeA pisze:Dzięki za odpowiedź, tylko mam założone blokade ARB przód i tył, więc byłoby bardzo dużo roboty przy zmianie mostów
Sranie w banie... Na pewno mniej roboty i prostszej niz z dołożeniem jednej czy dwóch turbin. I bardziej sensowne. Uturbienie to kolejny krok.
Zamontowanie ARB przód to jakies 2 h... Samemu.
Re: Patrol 4.2
: sob lut 18, 2012 11:24 am
autor: AndGaz
skoro 4,2 nie robi, to co ma robić?
bo: ilu w teren jeździ fabrycznymi 2,8TD i choć może to nie rewelacja to i tak są zadowoleni...
ps. dołożyć samo turbo to i tak nie wszystko
Re: Patrol 4.2
: sob lut 18, 2012 2:50 pm
autor: lbl78
wolnossące 4,2 na 33x12,5 ze skrzynią 4 robi bardzo ładnie
jak się chce większe oponki to nie ma problemu ze zmianą przełożeń w tym wypadki całą masa do wyboru

i to dużo taniej niż dokładanie turba, dodatkowo odciąża cały ukłąd napędowy, ano i mniej wachy pije

Re: Patrol 4.2
: ndz lut 19, 2012 2:11 pm
autor: wskodziana
Re: Patrol 4.2
: wt lut 21, 2012 3:47 am
autor: WYRZYK
Ja w swoim Y61 4.2 dolozylem turbine TD04L od subaru impreza wrx i jezdzi to calkiem ciekawie. Na australijskim forum patrol4x4.com chlopaki wsadzaja TD05 20G i ponoc patrol fruwa

Re: Patrol 4.2
: wt lut 21, 2012 8:36 am
autor: Wojtek_W
Hamowales pozniej auto?
Z ciekawosci pytam.
Re: Patrol 4.2
: wt lut 21, 2012 1:35 pm
autor: N2O
TD04 jest za małe - będzie dusić ten silnik.
Re: Patrol 4.2
: czw lut 23, 2012 7:41 pm
autor: SeeA
Re: Patrol 4.2
: czw lut 23, 2012 7:49 pm
autor: N2O
Ale rzeźba.
Kanciaty kolektor.
