Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

odlotowiec382
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: śr gru 12, 2007 6:51 pm
Lokalizacja: Sieniawa Lubuska

Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: odlotowiec382 » sob lut 18, 2012 9:44 am

Witam wszystkich serdecznie mam taki problem muszę wymienić końcówki drążka kierowniczego ale nie da się tego zrobić gdyż drążek i końcówki są zespawane musiałbym wymienić drążek kierowniczy na nowy. I chcę to przerobić żebym mógł sobie wymieniać tylko końcówki a nie cały drążek.
Czy ktoś już robił coś takiego ?
Jeżeli tak to proszę o porady jak to zrobić
odlotowa jazda

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 9:46 am

Było. Poszukaj.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

odlotowiec382
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: śr gru 12, 2007 6:51 pm
Lokalizacja: Sieniawa Lubuska

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: odlotowiec382 » sob lut 18, 2012 10:13 am

odlotowa jazda

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 10:33 am

No i o to chodziło :)2
Podążaj tym tropem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 10:36 am

Ja bym tylko pospawał dodatkowo "na plamy" gdzieś (otwór w drążku i przez ten otwór spaw do trzpienia, który w drążek montujesz).
XTZ 750
Outback EJ25 MT

odlotowiec382
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: śr gru 12, 2007 6:51 pm
Lokalizacja: Sieniawa Lubuska

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: odlotowiec382 » sob lut 18, 2012 1:07 pm

to gdzie zakupie taki zestaw
odlotowa jazda

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 1:12 pm

Przeczytaj jeszcze raz (tym razem ze zrozumieniem) temat, który sam znalazłeś. Wszystko tam jest napisane.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: redzik » sob lut 18, 2012 1:57 pm

odlotowiec382 pisze:to gdzie zakupie taki zestaw
u tokarza. :wink:

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: sebson » sob lut 18, 2012 4:09 pm

redzik pisze:
odlotowiec382 pisze:to gdzie zakupie taki zestaw
u tokarza. :wink:
A to nie jest plug&play zestaw??
:)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 4:16 pm

sebson pisze:A to nie jest plug&play zestaw?? :)21
Hehe :)21 Są takie w ASO Nissana, ale kosztują 690zł brutto, kod produktu bodajże 38439-D0667. :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: krzychooxxx » sob lut 18, 2012 4:33 pm

ja robie z prostej rury grubosciennej, otwor w srodku 20 a na zewnatrz 30, co daje scianke 5mm, bez niczego gwintujemy M22x1,5 kupujemy dwie prawe koncowki i dorabiamy mocowanie amora. najmocniejszy typ drazka, i najtanszy :)
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 5:01 pm

Jak mamy dostęp do gwintowników - jak najbardziej można. Stosowałbym dwie nakrętki. Kontra dla końcówki i za nią kontra dla tej nakrętki. Stosowaliśmy przy wahaczach pojedynczą nakrętkę kontrującą i się nie sprawdzało.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 6:29 pm

stary patrol pisze:ja robie z prostej rury grubosciennej, otwor w srodku 20 a na zewnatrz 30, co daje scianke 5mm, bez niczego gwintujemy M22x1,5 kupujemy dwie prawe koncowki i dorabiamy mocowanie amora. najmocniejszy typ drazka, i najtanszy :)

taka cienka ścianka to w biedoklepie, motopompie, ledwopyr , gie er

w stosześćdziesiątkach to ścianka jest słuszna 8-10mm
jak pamiętam
no ale należy wziąć pod uwagę,że w gierze producent auta chciał zejść z wagi tegoż
ze względu na to aby nie było ono zbytnio wysilone
ze względu na nagłe skoki temperatury
:)19
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 6:36 pm

Ta, taką ściankę to z tynku na ramie chyba masz :)21
Nie boli Cię czasem ręka Patryku od bicia konia nad tą 160tką? :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 6:38 pm

tak to ma wyglądać


http://www.youtube.com/watch?v=7Ic8HTgxRjM



:)12


nic nie tynkowałem
rama wydarta do żywego była

zara pójdę i zrobię fotkę bo normalnie mi nie wierzysz
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 6:40 pm

ernil pisze: Nie boli Cię czasem ręka Patryku od bicia konia nad tą 160tką? :)21

tyle mam fajnych maneli do 160
i tyle 160siątek
że musiał bym konia bić całą dobę
i jeszcze kolegom konie bym musiał bić

a Ty myślałem że lubisz zwierzęta :)17



:)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: sebson » sob lut 18, 2012 6:55 pm

pppat pisze:tak to ma wyglądać


http://www.youtube.com/watch?v=7Ic8HTgxRjM



:)12


nic nie tynkowałem
rama wydarta do żywego była

zara pójdę i zrobię fotkę bo normalnie mi nie wierzysz
Jesteś totalnym świrem :)21
Te chromy mnie zabijają...przecież te Twoje K będzie chyba na stojaku stału przy wjeździe na posesje :)21

Widziałeś na Krzywoustego pod salonem VW tego Karmanna w akwarium??
Tak Twoje K-a musisz umieścic przed bramą wjazdową :)20

p.s. może będe w okolicu Twojej i myślę czy byś mi panharda nie strugnół i coś tam jeszcze??
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
patrolpulawy
Posty: 331
Rejestracja: wt sty 06, 2009 7:38 pm
Lokalizacja: Pulawy
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: patrolpulawy » sob lut 18, 2012 7:25 pm

ernil pisze: Nie boli Cię czasem ręka Patryku od bicia konia nad tą 160tką? :)21

:)2
Piotr

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Marcin-Kraków » sob lut 18, 2012 7:27 pm

ernil pisze: Nie boli Cię czasem ręka Patryku od bicia konia nad tą 160tką? :)21
Jesli jego ma bolec reka, to co ma powiedziec Igor i jego V8 ? :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: N2O » sob lut 18, 2012 7:32 pm

Pewno mają już implanty.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 7:37 pm

Obrazek


paczPan
8)


sebson pisze: Jesteś totalnym świrem :)21
Te chromy mnie zabijają...przecież te Twoje K będzie chyba na stojaku stału przy wjeździe na posesje :)21

Widziałeś na Krzywoustego pod salonem VW tego Karmanna w akwarium??
Tak Twoje K-a musisz umieścic przed bramą wjazdową :)20

p.s. może będe w okolicu Twojej i myślę czy byś mi panharda nie strugnół i coś tam jeszcze??
wpadaj tylko ze dzień dwa wcześniej się skontaktuj bo nie zawsze jestem

na Krzywoustego daaaawno nie byłem
jakoś mi tamtędy nie po drodze
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 7:43 pm

No dobrze Patryku. Ale manipulujesz tutaj faktami. Oryginalny drążek ma gówno a nie 10mm ścianki, a Ty tu insynuujesz taką właśnie zajebistość.
pppat pisze:w stosześćdziesiątkach to ścianka jest słuszna 8-10mm
Ja też mógłbym napisać, że w Y60 wahacze tylne są mega giga, bo ja akurat takie mam. Prawda jest jednak taka. że oryginalne są równie z dupy jak oryginalne drążki (a zwłaszcza ich układ) w k160 :)21

Nie spuszczajmy się ani nad jednym, ani nad drugim modelem. Gdyby je połączyć, to można by się było długo onanizować. A tak, to tylko dwa fajne auta. Jedno lepsze tu, drugie lepsze tam.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 7:48 pm

:o

to oryginalny drążek który przeciąłem

:)17
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: ernil » sob lut 18, 2012 8:18 pm

Serio?
To ładny. U mnie były w takim razie jakieś inne, bo się uginały na byle czym. :(
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Przeróbka drązka kierowniczego Gr y60

Post autor: Patryk 160 » sob lut 18, 2012 8:24 pm

ernil pisze:Serio?
To ładny. U mnie były w takim razie jakieś inne, bo się uginały na byle czym. :(

100% prawda
nic nie oszukuję
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość