silnik

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

waldus11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 09, 2012 4:37 pm
Lokalizacja: Kartuzy

silnik

Post autor: waldus11 » sob sty 12, 2013 6:19 pm

Czy silnik 2,8td w patrolu k260 jest taki sam jak w gr y60?

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: silnik

Post autor: Patryk 160 » sob sty 12, 2013 6:20 pm

waldus11 pisze:Czy silnik 2,8td w patrolu k260 jest taki sam jak w gr y60?
tak jest to ten sam gówniany silnik

:)12
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

waldus11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 09, 2012 4:37 pm
Lokalizacja: Kartuzy

Re: silnik

Post autor: waldus11 » sob sty 12, 2013 6:38 pm

czyli mogę od k260 wmontować do gr'a? 8)

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: silnik

Post autor: pojara90 » sob sty 12, 2013 6:46 pm

Skoro to ten sam silnik to możesz czy nie ??

Wsadź 3.3 turbo razem ze skrzynią i będziesz Pan zadowolony.

:)21
W160
PajeroLong SS

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: silnik

Post autor: Patryk 160 » sob sty 12, 2013 6:51 pm

pojara90 pisze:Skoro to ten sam silnik to możesz czy nie ??

Wsadź 3.3 turbo razem ze skrzynią i będziesz Pan zadowolony.

:)21
te !

nie słyszałeś przysłowia że świniom pereł się nie rzuca ?

:)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: Wowos » sob sty 12, 2013 7:14 pm

pojara90 pisze:Skoro to ten sam silnik to możesz czy nie ??

Wsadź 3.3 turbo razem ze skrzynią i będziesz Pan zadowolony.

:)21
Ale plug&play to on nie jest :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Re: silnik

Post autor: janusz k160 » sob sty 12, 2013 7:27 pm

Nie, dlatego 2.8TD jest lepsiejszym rozwiązaniem. Sugeruję od razu wywalić zakamienioną starą chłodnicę i w to miejsce wstawić Nissensa nówkę sztukę:)2
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci

waldus11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 09, 2012 4:37 pm
Lokalizacja: Kartuzy

Re: silnik

Post autor: waldus11 » sob sty 12, 2013 7:54 pm

pytałem czysto hipotetycznie <- nie wiem czy to dobrze napisane ;p

Andrzej Rumiński
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 19, 2010 8:53 am

Re: silnik

Post autor: Andrzej Rumiński » ndz sty 27, 2013 4:24 pm

Witam,pozwolę sobie w temacie silników zadac pytanie-jakie silniki benzynowe były oryginalnie montowane w PATROLACH i jakie macie z nimi doświadczenia-?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: Piotrek M » ndz sty 27, 2013 4:31 pm

waldus11 pisze:Czy silnik 2,8td w patrolu k260 jest taki sam jak w gr y60?
Niby też RD28T, ale w Hiszpanach sie gorzej kręciły.
Może to jest wina pompy. Choć pompa też jest taka sama.
Generalnie "Hiszpan" się kręci do 4000 -4500 rpm a GRa możesz rozkręcić do 6000 rpm.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: BENGI » ndz sty 27, 2013 4:35 pm

znajomy ma K260 i GR i jest zupełnie na odwrót :roll: :roll: :roll:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik

Post autor: N2O » ndz sty 27, 2013 4:38 pm

Zapewne wystarczy odpowiednio pokręcić śrubkami.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: silnik

Post autor: tomek 79 » ndz sty 27, 2013 4:38 pm

tez zauwazylem ze w gracie lepiej ciagnie :)21

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: silnik

Post autor: kwiatkowawies » ndz sty 27, 2013 4:49 pm

Aż tak mocno gówniany nie jest... Jak ktoś pałuje to i KAMAZA zamęczy :)21 Fakt, demon to to nie jest ale podoba mi się jego glang, jak na szóstkę spoko :lol:
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: Wowos » ndz sty 27, 2013 6:10 pm

Andrzej Rumiński pisze:Witam,pozwolę sobie w temacie silników zadac pytanie-jakie silniki benzynowe były oryginalnie montowane w PATROLACH i jakie macie z nimi doświadczenia-?
Pozdrawiam
L28, RB30 - acz patrole z tym silnikiem to białe kruki w europie, TB42s - na gaźniku, TB42e - na wtrysku, TB45, TB48.
Ogólnie silniki benzynowe cieszą się dobrymi opiniami, mocy mają odpowiednio dużo, apetytu na paliwo też ;)
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: pawel abramczyk » ndz sty 27, 2013 8:44 pm

e no nie mów że L 28 to jakiś rarytas , jest ich troszkę na rynku wturnym , ja osobiście już 4 sztuki przeszedłem ,
co do silnika to na własnej dupie wiem że można go usmażyć , do jechać ok 30 km beż wody , pozwolić mu ostygnąć zalać na nowo i chula beż większego problemu , jest problem związany z gaźnikami u nas popularne takie z elektryką coś ja boli ale jeżdżą , pod dzwon skrzyni podchodzi silnik z 280 ZX L 28 turbo o mocy od 200 koni i to jest ''biały kruk'' u nas ale w angoli dość popularny za 500 funciaków można dawce wytargać , Wocash ma namiary na stronką jak zakuć taki silnik do pojemności 3,2 i mocy coś ok 280 kucy posiałem gdzieś linka

uważam że jest to fajny silnik ekonomiczny do 20 litrów lpg na 32'' malatestach , części dostępne w ASO często gęst taniej niż podróbki w osiedlowych sklepach ,

co do 4,2 ben można z angli przywieść gr z przebiegiem do 100 tyś mil , coś tam jest z wypadającym zapłonem , w automacie pali ok 25 litrów beny w longu ale mocy przybywaj w każdym momencie trakim może przejechałem ok 200 km ale silnik chodzi ładnie jak z awaryjnością nie wiem
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: Wowos » ndz sty 27, 2013 9:25 pm

Paweł - biały kruk się tyczył RB30 :wink:
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: pawel abramczyk » ndz sty 27, 2013 10:01 pm

no właśnie też mi się tak wydawało , ale to tak samo jak i z 4,5 i 4,8 u arabów są u nas nie ma
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
woocash
Posty: 318
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:51 am
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: woocash » pn sty 28, 2013 6:54 am

co do zakucia to przesylam link...zeby nie trzebabylo szukac:
http://www.thezstore.com/page/TZS/CTGY/PFFC-A

jest wszystko,,,tylko ceny wesole
sam chetnie wrzucilbym duzy gaznik webera ale nie wiem jak to w terenie bedzie robic :)
pozdr.
moj GG 5147138
woocash

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 28, 2013 8:34 am

no na szybko licząc wychodzi ok 4 tysi usd za kompletny zestaw , ale zastanawia mnie jedna rzecz , a mianowicie są tam uszczelki pod głowiecę i są rożne grubości od 0,6 do 2 mm

zastanawia mnie czemu skoro i tak tłoki są ok 5 mm od góry bloku a co za tym idzie zawory nie powinny mieć kolizji w razie ''W'' z tłokiem

ale zestawy mają fajne szkoda że ceny nie są w złowtówkach :)21
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
woocash
Posty: 318
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 11:51 am
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: woocash » pn sty 28, 2013 8:40 am

pawel abramczyk pisze:no na szybko licząc wychodzi ok 4 tysi usd za kompletny zestaw , ale zastanawia mnie jedna rzecz , a mianowicie są tam uszczelki pod głowiecę i są rożne grubości od 0,6 do 2 mm

zastanawia mnie czemu skoro i tak tłoki są ok 5 mm od góry bloku a co za tym idzie zawory nie powinny mieć kolizji w razie ''W'' z tłokiem

ale zestawy mają fajne szkoda że ceny nie są w złowtówkach :)21
a no drogo...mi wystarczylby taki zestaw:
http://www.thezstore.com/page/TZS/PROD/PFFC03/11-2990
tylko jak podpiac filtr powietrza i snorkel pod to ???:):)
i jak dziala w terenie..na 35kach

PS
chetnie nabede dobra pompe oleju...bo moja sie troszke rozciekla :(
moj GG 5147138
woocash

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: silnik

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 28, 2013 8:58 am

jak nie wywaliłem to powinienem mieć , ale trzeba aż śniegi stopnieją bo nie mogę do garażu sie dostać , a z takim gaźnikiem to raczej lipa w teren ,
jak w wakacje będę w angolii to się rozglądne za takim dawcą L 28 turbo ,
Super parchatek Super y60 :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość