z liftem przodu przy IFS jest zawsze trochę problemów, najstarszy sposób od zarania dziejów to dystans pod sworzeń zwrotnicy, żeby dało się ustawić geometrię przy lifcie na podkręceniu drążków,
więc wziąłem dural i wyrzeźbiłem, kumpel sie dowiedział powiedział że też chce więc jeszcze zrobiłem kolejne dwa komplety a potem żeby było weselej do anodowania i barwienie,
mierzyłem zastanawiałem się trochę nad tym i nieskromnie to wyszło lepiej niż trailmaster, u mnie jest kołnierz do ustalenia pozycji w wahaczu, zaślepka przeciwko zbieraniu się błota i rowek do odprowadzenia wody no i moje są kolorowe anodowane mogą być zółte, czarne, niebieskie lub czerwone na wesoło a co
to jest moja wersja (niestety foty mi się jakimś cudem nie chcą osadzić w tekście)
http://www.hcd-customdevices.pl/images/bjs/bjscolor.jpg
nikomu nieznane logo hcd które właśnie wymyśliłem sobie
http://www.hcd-customdevices.pl/images/bjs/c8.jpg
oraz dla porównanie markowy trailmaster

http://www.bits4vits.co.uk/store/images ... /16734.jpg
mnie tam moje się bardziej podobają jak się sprawdzą to może produkcję zrobię według tego co po sworzniu widzę to pasują do terrano1/2 d21 odpada niestety d22, jak ktoś by podjechał na pomiary to i do innych mogę pokombinować