
jak to jest podlaczone i gdzie moze byc zlokalizowany problem ?
Moderator: Kosiarz
Czasem się coś przykręci/wkręci, od razu nie widać, nie sprawia problemów, do czasu.grzes pisze:Pewnie sie przetarlo i rzeczywiscie mase lapie.
Jakiekolwiek przerobki byl z dala od oryg. instalacji, wszelkie elektryczne przydaski sa na osobnym obwodzie od dodatkowego aku, wiec raczej wplywu nie maja.
Kabelek, pływak, switch/potencjometr co tam ma...danielski pisze:i ja sie podczepie pod temat. pomimo pelnego baku swieci sie rezerwa. co moze byc nie tak??
tak , a swistak siedzi i zawijaAdamek pisze:Jak rosnie bez tankowania, to moze sprawdz dokladnie czy to paliwo w baku tez rosnie - moze mamy cud kolejny a ty jakies kabelki chcesz sprawdzac.
zapomnialem napisac ze wskaznik pokazuje pelny bakwojtek_kom pisze:Kabelek, pływak, switch/potencjometr co tam ma...danielski pisze:i ja sie podczepie pod temat. pomimo pelnego baku swieci sie rezerwa. co moze byc nie tak??
troszke sie zdziwilem, bo jak tankowalem moje poprzednie auta to pelen bak kosztowal max 320 zl, a tu: jak zwykle wlozylem pistolet, zablokowalem spust i sie lalo. w tym czasie umylem szyby i nalalem plynu do spryskiwaczy, uslyszalem jak odbil pistolet, spojrzalem na dystrybutor a tam grubo ponad 500 zl.Bng862 pisze:Widzieć wskazówke paliwa na full:bezcenne![]()
odwrotnie:Piotrek świeci sie ta kontrolka nie porządana tam w rogu z tym dystrybutorkiem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości