Strona 1 z 1

Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 8:32 pm
autor: Rado nd
Szanowni towarzysze,
moje zycie napelnione jest lzami i oczekuje od Was pomocy.

Wyrzucilem serwo hamulcow, bo go olej zzarl.
Zalozylem na przewod taka szklanke, ze by podgladac, co sie dzieje. Na 100 km sie uzbiera 100ml oleju. Mniej wiecej.

Zaworek jednokierunkowy przy pompie ustami nie przedmuchne.
Pompa zeliwna, od Gr-a, lopatki (smigla) nowe.
Serwo podcisnienie trzyma.

W ogole ten temat nie ogarniam.

Co jest grane?

P.S. Kasztanic troche mozna, ale spodziewam sie wyniku.

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 8:41 pm
autor: vandall_jr
Coś się zepsuło, sprawdź kondycję pompy vaccu (szczelność układu smarowania). Możesz mieć taki przedmuch na smarowaniu iż zaworki nie wyrabiają i przepuszczają opar olejowy. Który osadza się w servie :)21 wytrzyj łzy toć nie baba jesteś 12, 10 i do it :)21

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:26 pm
autor: Rado nd
vandall_jr pisze:, sprawdź kondycję pompy vaccu (szczelność układu smarowania).
To dla mnie jak hiszpanski, sprobuj po polsku :-), czyli step by step. Jak owszem masz ochote.
Oprocz tego, ze moze byc obudowa wytarta i smigla roz...ane, to co jeszcze w ukladzie smarowania moze byc nieszczelne? Na zewnatrz wszystko suche.
Musialem z roznych powodow tez zmienic pozycje pompy w stosunku do altku, teraz wyjscie do serwa i wyjscie oleju sa mniej wiecej poziomo, podcisnienie troche wyzej.Zalezy na tym?

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:31 pm
autor: vandall_jr
2,8??

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:34 pm
autor: Rado nd
Wolnossak.

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:44 pm
autor: Patryk 160
Rado
spal to gówno
:)21

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:45 pm
autor: vandall_jr
Demontuj alternator i odkręć vaccu chyba 3 śrubki w tylnej części alternatora, rozebrać vaccu na czynniki pierwsze. I sprawdzić zaworki zamontowane w pompie vacc są dwa. Jeden doprowadzający powietrze, drugi puszcza podciśnienie na układ serwa. Kolejny temat to podczas demontażu vacc zobaczysz, że do pompy dochodzi smarowanie (elastyczny przewodzik). Smaruje on oś vaccu pompy musisz sprawdzić siemering na tej ośce, musi być szczelny tj. nie sparciały, sztywny, dziurawy, jeśli jest klapciuch wymień na nowy. Swego czasu w w serwisie kupowałem zestaw naprawczy pompy vacc może warto sprawdzić czy jeszcze to można nabyć.

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 9:46 pm
autor: vandall_jr
Patryk 160 pisze:Rado
spal to gówno
:)21
Jak pisałem wypociny to tego jeszcze nie było, ale popieram :)2

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 10:02 pm
autor: Patryk 160
vandall_jr pisze:
Patryk 160 pisze:Rado
spal to gówno
:)21
Jak pisałem wypociny to tego jeszcze nie było, ale popieram :)2

Rado , jest moim kolegą 8)
tak myślę , Rado , mogę tak mysleć ?

no i pisałem Radowi już parę razy ,że przyjadę do niego tam w góry wciągniemy to na jakiś szczyt i w piździec zepchniemy w przepaść
:)21

a nawet proponowałem mu ,że mu wyślę alternator od gieera
ale , no cóż
:roll:

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: śr kwie 24, 2013 10:06 pm
autor: vandall_jr
Tzn ambitny jest, pewno nie podpali :)21 i kolegów nie słucha :)

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: czw kwie 25, 2013 7:20 am
autor: Rado nd
Kiedys moglesz, narozrabialesz teraz, to aktualnie nie wiem...

Wlasnie ze to od gieera jest, tylko podejrzewam, ze w niewlasciwy moment ktos go oszczal. Co?

Gowno sie znacie, co jest modne i dobre.

Re: Olej w układzie podciśnienia w K260

: czw kwie 25, 2013 7:27 am
autor: Rado nd
vandall_jr pisze: Jeden doprowadzający powietrze,
???


Cos mi w sklepie chyba innego podzrzucili, bo ja widze trzy weze, jednym doplyw oleju, drugim wynocha oleju, trzeci z podcisnieniem do serwa hamulca (i tu jest jeden zawór).
A gdzie reszta?