Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Moderator: Kosiarz
Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Witam
Koledzy czy ktoś mi podpowie jaki zakres regulacji powinny mieć panhardy i wahacze tylne przy lifcie 4" Nissan Patrol gr 61
Koledzy czy ktoś mi podpowie jaki zakres regulacji powinny mieć panhardy i wahacze tylne przy lifcie 4" Nissan Patrol gr 61
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
a co ?
wew lidlu promocja była na spawalki ?
ino nie wyjeżdżaj tym za ogrodzenie swe
wew lidlu promocja była na spawalki ?
ino nie wyjeżdżaj tym za ogrodzenie swe
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
jakie kółka planujesz że 4" wsadziłeś do y61pilarp pisze:Witam
Koledzy czy ktoś mi podpowie jaki zakres regulacji powinny mieć panhardy i wahacze tylne przy lifcie 4" Nissan Patrol gr 61


Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
85"


...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
montuję kółka 35x12,5 R15 na felgach -25 i co wy na to
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
do tego wystarczy i 2" ... na uj 4" i pomnik robić 
ale my sie pewnie nie znamy


ale my sie pewnie nie znamy


era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Wystarczy 2" i ET w okolicach 0 do -10.


Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
A czy przy lifcie 2" nie trzeba podcinać błotników lub coś w tym rodzaju dla kół 35" bo kolega ma lift 3" i ma ślady obcierania koła
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Lepiej podciąć plastik czy tam wywalić chlapacze niż liftować pod niebiosa.


Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
jeszcze pytanie jaki masz motor ... bo jesli 2,8 czy 3.0 to na tych 35" bedzie sie ledwie odpychało auto 

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Na ten temat zdania są różne natomiast na pewno inaczej pracuje zawieszenie 2" i 4" ale mnie bardziej interesują te zakresy regulacji
bo ostatnio w sieci pojawiło się wiele ogłoszeń z regulowanymi panhardami i wahaczami w dość niskich cenach
bo ostatnio w sieci pojawiło się wiele ogłoszeń z regulowanymi panhardami i wahaczami w dość niskich cenach
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Motor mam oczywiście 2.8 bo 3.0 bym nie zaryzykował natomiast kilku znajomych jeździ motorem 2,8 na kołach 35" w tym roku
zwiedzili Ukrainę i Rumunię i to nie asfaltami i nie narzekają ,pewnie przydało by się pod maską 4,2 ale to jeszcze przedemną
zwiedzili Ukrainę i Rumunię i to nie asfaltami i nie narzekają ,pewnie przydało by się pod maską 4,2 ale to jeszcze przedemną
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Praktycznie niezauważalna różnica 33 ~ 35.... teoretycznie w pewnych sytuacjach jest inaczej, ale ogólnie jeden .uj.ramzes pisze:jeszcze pytanie jaki masz motor ... bo jesli 2,8 czy 3.0 to na tych 35" bedzie sie ledwie odpychało auto
Za to lift 4" to moim zdaniem porażka. Y61 łyka 35 na miętko z podkładkami plus 3cm za 200zł, pełne wykrzyże bez stabilizatora i nic nie obciera. Także 2" zupełnie wystarczą, a auto jeszcze jakoś się prowadzi po czarnym.
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
zawiedliście mnie
nie dość ,że nowy
to z takim pytaniem
faje Wam totalnie już pomiękły
nie dość ,że nowy
to z takim pytaniem
faje Wam totalnie już pomiękły
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
- Posty: 365
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
- Lokalizacja: kwiatkowawies
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Ja bym wkładał 3" o dobrej charakterystyce tzn obciążeniu np DOBINSONS i zestaw tulej superpro. Autko pieknie się prowadzi, jest sztywniutkie, nie buja i naprawdę robi swoje. O podkładkch zapomnij bo takiego efektu nie uzyskasz auto będzie pływało, podcierało itp. To jest rozwiązanie dla "skrobirogów" którzy szkłem dupę skrobią
Ja robię tak: 3"-35", 4"-37". Jesli robić zawias to moim zdaniem nie ma co oszczędzać i zrobić raz i przez jakiś dłuższy czas nie wracać do tematu. Ale to jest moje zdanie.
A co do regulacji PANDHARDÓW to jak dobrze pamiętam mają chyba +/- 15cm jesli się mylę poprawcie 



PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
W 100% się zgadza najlepsze rozwiązanie i tak właśnie zrobię zmienię zamówienie na Dobinsons 3" i koła 35" co do tych pandhardów i Wahaczy to chyba trochę przesadziłeś 15cm to trochę dużo ,może ktoś ma zamontowane lub jest w trakcie i mógłby podać taki wymiar.
Znalazłem firmę która profesjonalnie zajmuje się dorabianiem różnych podzespołów do maszyn i bez problemu dorobią regulację ale muszą znać jej zakres.
Znalazłem firmę która profesjonalnie zajmuje się dorabianiem różnych podzespołów do maszyn i bez problemu dorobią regulację ale muszą znać jej zakres.
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
wystarczy 2-3 cm
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
wystarczy 2-3 cm ale panhardy czy wahacze
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
i to i to 

Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Dziękuję za konkretną podpowiedz i pozdrawiam
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Odpuść se te wielkie lifty, 2'' w zupełności wystarczy jak radzą niektórzy, auto będzie się normalnie prowadziło a opona 35 cali nigdzie nie będzie Ci obcierała (ET felgi 0 do -10), po uj budować taki wysoki pomnik do 35-tek, tak na marginesie, jeśli twoje Y61 to wersja krótka, to zastosuj podkładki nad sprężyne 3-3,5cm i dobre amory +2'' i będzie robić lepiej niż niejeden zestaw liftująco-tjuningujący i nie będzie problemu ustawić przyzwoitego kąta na wale.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Powyżej 2 cali to już dropboxy musisz wrzucać, 2 cale wystarczą w zupełności. I opony 33 cale-dla Patrola to najlepszy zestaw do turystyki. Podkładki pod sprężyny odpuść-zawsze zdążysz dołożyć choć ja takiej potrzeby nie widzę.
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
tak jak Piotrek pisze, seryjne zdrowe springi, plus podkładka, z amorami +2" i będziepiotr e38 pisze:Odpuść se te wielkie lifty, 2'' w zupełności wystarczy jak radzą niektórzy, auto będzie się normalnie prowadziło a opona 35 cali nigdzie nie będzie Ci obcierała (ET felgi 0 do -10), po uj budować taki wysoki pomnik do 35-tek, tak na marginesie, jeśli twoje Y61 to wersja krótka, to zastosuj podkładki nad sprężyne 3-3,5cm i dobre amory +2'' i będzie robić lepiej niż niejeden zestaw liftująco-tjuningujący i nie będzie problemu ustawić przyzwoitego kąta na wale.

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
Janusz
Miałem na myśli jeśli ma króciaka, żeby zostawił ori sprężyny i wrzucił podkładki nad sprężynę, ma to niewątpliwe zalety niż wymiana sprężyn na liftujące.
Miałem na myśli jeśli ma króciaka, żeby zostawił ori sprężyny i wrzucił podkładki nad sprężynę, ma to niewątpliwe zalety niż wymiana sprężyn na liftujące.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
- rysiek2054
- Posty: 618
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
- Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie
Re: Regulowane panhardy i wahacze PATROL
no ja mam y61 two doors orginalne springi + 4cm podkladka kola 33 cale i amory do liftu +2 cale
autko idzie wiecej w gore niz te 4cm poza przodem w ktorym dociska 6.5
wg bezwglednie musze dac springi obciazeniowe na przod
ale i tak to ladnie hula
kat na tylnim wale lekko sie zmienil ale po 10k km nie widac zuzycia krzyzakow
czy jakis smiesznych luzow
wg mnie jak robic lift do min 3-4 cale
i tak to klapnie z czasem
kola 35 na 2 cale liftu to chyba tylko na asfalt
ja przy 33 przy zdjetych chlapaczach przy skreconych kolach mam 1-2 cm do nadkola
no i dlaczego et0 ew -10
-25 bedzie robic spokojnie
u mnie przy + 10 jes jeszcze dobre 5 cm do nadkola
ja bym robil +3 na dropboxach reg tylne drazki i panhardy oraz 35/12,5/15 et-25
chyba tyle
twardosc sprezyn to odrebny temat
a drazki czy tam panhardy nie kupuj u darmozjadow
idz do pierwszego lepszego warsztatu co haki holownicze robi
daj im zlecenie i wszystko zrobia i nie za takie pieniadze jak na alle........
autko idzie wiecej w gore niz te 4cm poza przodem w ktorym dociska 6.5
wg bezwglednie musze dac springi obciazeniowe na przod
ale i tak to ladnie hula
kat na tylnim wale lekko sie zmienil ale po 10k km nie widac zuzycia krzyzakow
czy jakis smiesznych luzow
wg mnie jak robic lift do min 3-4 cale
i tak to klapnie z czasem
kola 35 na 2 cale liftu to chyba tylko na asfalt
ja przy 33 przy zdjetych chlapaczach przy skreconych kolach mam 1-2 cm do nadkola
no i dlaczego et0 ew -10
-25 bedzie robic spokojnie
u mnie przy + 10 jes jeszcze dobre 5 cm do nadkola
ja bym robil +3 na dropboxach reg tylne drazki i panhardy oraz 35/12,5/15 et-25
chyba tyle
twardosc sprezyn to odrebny temat
a drazki czy tam panhardy nie kupuj u darmozjadow
idz do pierwszego lepszego warsztatu co haki holownicze robi
daj im zlecenie i wszystko zrobia i nie za takie pieniadze jak na alle........
6,5 v8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość