"pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Moderator: Kosiarz
"pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Czy ktos jest mi w stanie pomoc w znalezieniu symbolu w/w czesci do 3,0Di GU4 ?
Szukam w service manualu i znalezc nie moge, a okazalo sie ze u mnie ta reczna pompka nie dziala, i po wymianie filtra paliwa byl duzy problem z odpaleniem, tak byl zapowietrzony ukl. a bez pompki nie dawalo sie zassac paliwa, no i trzeba ja wymienic przy nastepnej wymianie plynow ustrojowych...
Szukam w service manualu i znalezc nie moge, a okazalo sie ze u mnie ta reczna pompka nie dziala, i po wymianie filtra paliwa byl duzy problem z odpaleniem, tak byl zapowietrzony ukl. a bez pompki nie dawalo sie zassac paliwa, no i trzeba ja wymienic przy nastepnej wymianie plynow ustrojowych...
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
grzes pisze:Czy ktos jest mi w stanie pomoc w znalezieniu symbolu w/w czesci do 3,0Di GU4 ?
Szukam w service manualu i znalezc nie moge, a okazalo sie ze u mnie ta reczna pompka nie dziala, i po wymianie filtra paliwa byl duzy problem z odpaleniem, tak byl zapowietrzony ukl. a bez pompki nie dawalo sie zassac paliwa, no i trzeba ja wymienic przy nastepnej wymianie plynow ustrojowych...
Kup nawet od terrano, sa tam 4 rurki ? zasilanie i powrot ? pompka jest ? filtr paliwa ten sam podchodzi.
ps. a moze tam sie jakas pierdolka rozkraczyla typu oring i da sie zreanimowac ?
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Najpierw to przedmuchaj/wymyj pompkę w środku zanim kupisz nową - może po prostu zaworki stoją.


Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Walczyli z nią wczoraj długo i nic. Tropem jest terrano, i najpierw sprawdze ile to kosztuje.
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
W większosci przypadków dziala bo konkretnym pierdolnieciu ręką w tą pompkę
powaznie

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
Ropa do traktorów.
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Podepnę się pod temat. W TD25TI powinienem mieć identycznie rozwiązaną kwestię filtra. Tylko że w rzeczywistości mam filtr bez części nr 12 i 13 z rysunku piotra e38 - po prostu zwykły filtr, na dole plastikowa nakrętka z króćcem do spuszczania wody. Działa bez zarzutu tylko zastanawiam się po co ktoś przekombinował i co ewentualnie tracę. W okolicy nie widzę niczego co można by, jak na schemacie, od dołu wkręcić w filtr.
Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion

Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Czujnik wody w filtrze - zbędny element.
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Kontrolka pali się przy włączonym zapłonie, po chwili od uruchomienia silnika gaśnie. Skoro nic nie tracę to w zasadzie nie mam więcej pytań. Dzięki za odpowiedź. 

Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion

Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Zamontuj filtr na wężyki, taki uniwersalny, będzie kilka punktów mniej do zapowietrzania (pompka, podstawa itp) 

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
o dodatkowym filtrze tez mysle, musze poszukac bo Francuzi jezdzacy do Afryki mieli temat dobrze rozpracowany, bo tam gowniane paliwo lali i dzieki filtrom nic sie nie dzialo.
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Kwestię gównianego paliwa rozwiąż w ten sposób co i ja. Separator.

Ale zadbaj o połączenia. Zakuj, albo stosuj opaski inne, niż ślimakowe (gbs-sy itp).
Z pompką dałbym sobie spokój. Ile razy zdarzyło Ci się zapowietrzyć auto z braku paliwa? Na dalszym wyjeździe uważam to za mega błąd - paliwa ma być zawsze dość i tyle.
A ryzyko, że pompka Ci się rozszczelni albo obudowa (podstawa) pęknie, jest spore.
Ja w swoim gr zastosowałem obudowę z VW LT, bo była najsolidniejsza i najprostsza z dostępnych. Dodatkowo stare LT to popularne auto, więc i filtry dostępne. Na wszelki wypadek wożę jeden na wężyki. A oryginalna podstawa właśnie była pęknięta. Mikro, bo mikro, ale się zapowietrzał. Dzięki temu (przez to) wymieniłem cały układ paliwowy w syfie na nowy.

Ale zadbaj o połączenia. Zakuj, albo stosuj opaski inne, niż ślimakowe (gbs-sy itp).
Z pompką dałbym sobie spokój. Ile razy zdarzyło Ci się zapowietrzyć auto z braku paliwa? Na dalszym wyjeździe uważam to za mega błąd - paliwa ma być zawsze dość i tyle.
A ryzyko, że pompka Ci się rozszczelni albo obudowa (podstawa) pęknie, jest spore.
Ja w swoim gr zastosowałem obudowę z VW LT, bo była najsolidniejsza i najprostsza z dostępnych. Dodatkowo stare LT to popularne auto, więc i filtry dostępne. Na wszelki wypadek wożę jeden na wężyki. A oryginalna podstawa właśnie była pęknięta. Mikro, bo mikro, ale się zapowietrzał. Dzięki temu (przez to) wymieniłem cały układ paliwowy w syfie na nowy.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Najmniejsze prawdopodobieństwo awarii jest gdy jest sprawny układ fabryczny.


Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
A najlepiej podstawa filtra z podgrzewaniem elektrycznym (na zime).
Re: "pompka-gniazdo" dla filtra paliwa
Jak przewody zacipi, to se we filterze możesz nawet lutlampo grzać...


Wujek Dobra Rada 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość