ciężarówki 4x4 i więcej..
Moderator: Pasza
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz lis 04, 2007 9:54 pm
Wojan pisze:a gazela zostanie na łatwiejsze terenu wokół komina ?
Pozdrawiam
Myślałeś o założeniu MT-ków

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
powa
Post
autor: powa » pn lis 05, 2007 12:49 pm
Wojan pisze:dzięki
ale mój problem jest prawie nierozwiązywalny to tak jakby ktoś chciał ziłem slalomy między drzewami kręcić

robimy własnie duże przebiegi - pracujemy w całej Polsce na dużych inwestycjach a nie kręcimy się wokół komina. roczne przebiegi >20tyś km. Trudno wybrać coś co może przejechać z 2 ludzi w miarę sprwanie 300km i wjechać w ugór na cały dzień.
Pomimo ruskiego pochodzenia po wstępnych oględzinach "kultury" pracy gazela wydała się jedynym nowym pojazdem spełniającym wymagania - do czasu.
Obecnie myślę co z nią zrobić aby ze 2 latka poorała a potem oddam na zyletki i będę szukał czegoś nowego i spełniającego moje wymagania. może defa 110 lub iveco (ale jest z tym narazie problem).
niestety odpadają wozy prawdziwie ciężarowe DMC >3,5t (kierowcy się zmieniają a głupio i nie ma kiedy wysłać wszystkich pracowników geologów i siebie na kursy kat C). A może kupię drugą wiertnicę na gąsienicach i chłopakom pikapa do jej ciągania

a gazela zostanie na łatwiejsze terenu wokół komina ?
Pozdrawiam
Oprócz DEFa jest jeszcze HZJ79 -
http://www.sts-global.com/products/HZJ79%20Pick-Up.htm do kupienia Tutaj:
http://cruiser-connection.de/store/inde ... a4dcdb7882 . Masz DMC poniżej 3.5 tony, 3 miejsca z przodu i ładowność lekko ponad 1000 kg(samochód gotowy do jazdy i z 3 osobami). Dodatkowo masz 2 blokady, snorkel i klimę. Natomiast za 2.500 Euro dokupisz w tym samym sklepie zawieszenie HD i będziesz miał ładowność odpowiednią dla wiertnicy.
-
jan dreptak
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 8:37 pm
Post
autor: jan dreptak » wt lis 06, 2007 9:36 am
nie wiem czy ci to coś pomoże ale ja tez mam podobny problem, też się kręcę po całej polsce (i bliskiej zagranicy) i też tak mam, że sunę do klienta 400 km z czego ostatni kilometr poza szosą, jeżdżę nawarą i poza dwoma letnimi miesiącami mam założone zimówki od dostawczego bo wszelkie terenowe bieżniki są makabrycznie niebezpieczne na szosie
inna sprawa, że nawara to bliski kuzyn gazeli, auto zrobionejest chyba przez uczniów zawodówki z przetopionych starych grzebieni, psuje się średnio co 15 minut, wyje, brzęczy a z przyczepą nie ma siły ruszyć z miejsca
-
Wapniak
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: pn mar 28, 2005 2:52 pm
- Lokalizacja: Cisownica k/Ustronia
Post
autor: Wapniak » czw sty 08, 2009 6:57 pm
MITSUBISHI L200 K34, 3 X ZIŁ 131, GAZ 66,VW T4 4x4.
-
le.ma
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 11:32 pm
Post
autor: le.ma » ndz sty 11, 2009 12:26 pm
W zasadzie sam już sobie udzieliłeś odpowiedzi. Jedyne racjonalne zachowanie to wiertnica na podwoziu gąsiennicowym (może z minikoparki?) na lawecie i zapięte to do dużego dostawczaka typu Sprinter 4x4 lub terenówki powiedzmy Land Cruiser. Jedyną wadą tego rozwiązania jest konieczność zrobienia kategorii "E" do "B" co jest nietrudne podchodząc jak moi pracownicy za drugim czy trzecim razem; koszt raptem niecały tysiąc zł. A reszta to same zalety. Wiertnica na gąsiennicach jest prawie nie do zatrzymania w terenie. Mając dwa sprzęty w terenie sam możesz sobie pomóc w razie wtopy. Można zostawić ekipę na polu i w międzyczasie zrobić zaopatrzenie. Auto nie będzie katowane w bagnie i wytrzyma o wiele dłużej. Oczywiście ekipa ma trwałe i komfortowe wozidło a nawet w odpowiedniej konfiguracji może się zdrzemnąć i jechać dalej. Tego nie da Ci zadna IFA, Unimog czy inne pancery dedykowane w ciężki teren. Nawet katowana obecnie Gazela po przerzuceniu wiertnicy na przyczepę wytrzyma jeszcze trochę. To o czym piszę dla niektórych jest codziennością - konstruują zmotę w ciężki teren i ciągają ją za sobą siedząc wygodnie w terenówce.
-
Wapniak
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: pn mar 28, 2005 2:52 pm
- Lokalizacja: Cisownica k/Ustronia
Post
autor: Wapniak » ndz sty 11, 2009 12:42 pm
To racja ale Ty robisz geologie i masz małe wiertnice. Ja teraz wiercę 350metrową studnie i mam trochę większe te sprzęty.Mam jedno urządzenie na gąsienicach,ale jeżdzi na podczołgówce za tirem bo waży prawie 20 ton.W nim to się wygonie siedzi

MITSUBISHI L200 K34, 3 X ZIŁ 131, GAZ 66,VW T4 4x4.
-
piotr-stihl

- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Post
autor: piotr-stihl » ndz sty 11, 2009 4:07 pm
może ten pomysł będzie dobry
http://www.mattracks.com/
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
-
soki74
-

- Posty: 153
- Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:52 am
- Lokalizacja: Krakow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: soki74 » pn sty 12, 2009 3:13 pm
-
Wojan
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Wojan » pn sty 12, 2009 4:46 pm
witam
problem grzęźnięcia troszkę opanowany założyłem szersze opony do przodu BGF AT. Przećwiczyłem chłopców w jeżdxie a może sami się przećwiczyki

Psuje się cały czas wliczone w koszta
Dodatkowo nabyta CPTU z wiertnicą na gąsieniczkach. I mogą utopiną gazelę wyyciągać z bagienek.
ZIŁ, GAZ STAR sorry w tym czasie dojadę z Bydy do Was obwiercę temat i wrócćę niż GAZEM bym dojechał

-
kszesz

- Posty: 350
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 6:42 pm
- Lokalizacja: w-wa włochy
Post
autor: kszesz » pn sty 12, 2009 8:01 pm
Doszło do tego, że dalej już nie może.
exEX
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » pn sty 12, 2009 8:11 pm
jak czesto sie psuje ta gazela? ceny czesci drogie?
probuje wybic sobie ten samochod z glowy ale cos nie moge
-
supełek
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 8:20 pm
Post
autor: supełek » pt mar 19, 2010 7:52 am
najlepiej do tego byłoby kupić iveco daily do ,5 tony i zmodyfikować tył
NISSAN PATROL GR Y60 4.2 LONG AUTOMAT, JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 I TOYOTA LAND CRUISER 150
-
Kamel
-

- Posty: 802
- Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: Kamel » pt mar 19, 2010 2:30 pm
Wszystko się da. Ostatnio widziałem Defa 130 przygotowywanego pod wiertnię.
FORTITUDINE VINCIMUS
-
Wojan
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 8:47 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Wojan » pn mar 29, 2010 10:29 pm
koledzy dzięki
temat grzęźnięcia opanowany - wymiana opon, felg, lift 4"

+trening kierowców
problem psucia również GPS z opcą wysyłania SMS po przekroczeniu przez ustrojstwo 80km/h ograniczył koszty i ilość napraw 5krotnie
ale jak by kto chciał jednak na Gazeli to ODRADZAM:()
-
kb-autostyle
-

- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kb-autostyle » pt sty 13, 2012 12:53 am
Sławekk pisze:I będzie grzęzła.
chcesz to załatwię wam do gazeli blokady w mosty.
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Post
autor: EDEK:):):):) » pn lut 06, 2012 7:17 pm
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » ndz kwie 08, 2012 2:48 pm
volvoaxles pisze:Pod wiertnice polecam auto 6x6 jak np: to Volvo Laplander tgb13 lub tgb20
mala masa,przeswit 45cm,blokady ,male gabaryty no i 6 kol.znajomy ma na tym wiertnice i jest bardzo zadowolony
oto link do zdjecia:
http://www12.speedy.sh/h6p3m/download/l ... nica-1.jpg
popraw link fotek ni ma

Czwarte serce

-
sebeks
-

- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Post
autor: sebeks » wt kwie 17, 2012 9:34 am
A czemu twoi ludzie nie mogą zrobić kat.C ? Miałbyś problem rozwiązany a i w dłuższej perspektywie może się to opłacić bo pewnie za jakiś czas będziesz chciał powiększyć firmę więc w końcu i tak będziesz musiał coś ciężarowego kupić.
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » wt kwie 17, 2012 7:39 pm
viatool, tacho, związki zawodowe, human resources, czyli szoferzy z kat. C po wojsku - to tak na szybko...

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » śr kwie 18, 2012 6:04 pm
I milion drogich szkoleń dla kierowcy + pewnie jeszcze licencja na potrzeby własne i wtedy milion szkoleń dla właściciela

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość