ślij na poczta@landrover.katowice.plHella_ pisze:ano tak buraku![]()
Wyślę Ci na emila( dużą masz skrzynkę
)
pomieszczą sie

Moderator: Pasza
ślij na poczta@landrover.katowice.plHella_ pisze:ano tak buraku![]()
Wyślę Ci na emila( dużą masz skrzynkę
)
No prawda ze były silniki z kamaza w modelach 4320 itp (240 koni) ale tez jest inna skrzynia biegów/redukcyjna/mosty itp... w zasadzie w porównaniu z modelem 375 to całkiem inna cieżarówka.ether pisze:Urale były też dabryczne z dieslem kamaza... I o kłopotach z górkami nie ma mowy. Wręcz w porownaniu z bęzyną skrzydła mają.
Samochodzik piekny, ale zdaje sie, że miał awarie silnika w bornym.KAMILLO pisze:No prawda ze były silniki z kamaza w modelach 4320 itp (240 koni) ale tez jest inna skrzynia biegów/redukcyjna/mosty itp... w zasadzie w porównaniu z modelem 375 to całkiem inna cieżarówka.ether pisze:Urale były też dabryczne z dieslem kamaza... I o kłopotach z górkami nie ma mowy. Wręcz w porownaniu z bęzyną skrzydła mają.
No ale co się dziwić 375-tka to konstrukcja lat 60-tych a modele z dieslem to połowa 80-tych. Co do rarytasowego Cabrio Urala 375 Grupy W-Z to wstawiono tam 200 konnego diesla Turbo ( w prawym dolnym rogu to jego obecne serce chyba z Volvo
http://www.militaryclub.pl/grafika/nasz ... l375_1.jpg
http://www.militaryclub.pl/galeriacpg/a ... _1_014.JPG i jak to zobaczyłem na zlocie w Bornym to się
P.s. Hella.. podeslij foty na zsrr_2006@poczta.fm
POZDRAWIAM
Nic mi o tym nie wiadomo (a raczej bym wiedzial jak cos ) chyba że chodzi ci o to że na zlocie w Bornym Sulinowie sie zakopałether pisze:
Samochodzik piekny, ale zdaje sie, że miał awarie silnika w bornym.
Hella czy możesz wysłac równiez do mnie ?czesław&jarząbek pisze:ślij na poczta@landrover.katowice.plHella_ pisze:ano tak buraku![]()
Wyślę Ci na emila( dużą masz skrzynkę
)
pomieszczą sie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości