STAR 660-camping
Moderator: Pasza
- dark_zdzich
- Posty: 384
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
mozliwe ze masz racje i nie bede sie wykłucal bo stara nie mam wiec jestem tylko teoretykiem
ale mi sie dizajn typowo militarny podoba
jak bede spełniał swoje mazenie o posiadaniu cięzkiego sprzętu
to jednak wybiore mniej praktyczne (moze) acz pobudzające wyobraznie
ale mi sie dizajn typowo militarny podoba
jak bede spełniał swoje mazenie o posiadaniu cięzkiego sprzętu
to jednak wybiore mniej praktyczne (moze) acz pobudzające wyobraznie
Pain is temporary, pride is forever
-
-
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Ale jakby nabyć takiego Stara z budą w wersji kwatermistrzowskiej, to byłoby to (nawet łózka i stoliki rozkładane były, niezależne ogrzewanie, oddzielone pomieszczenia itp ...). Była zrobiona ze sklejki wodoodpornej, a wyglądała podobnie jak ta ze zdjęcia. Raczej na pierwszą linię frontu się nie nadawała (nie miała urządzenia filtracyjno - wentylacyjnego, opcji "zaciemniania" oświetlenia wewnętrznego itp...) ale do wypraw turystycznych w sam raz!
Czasami widać je na przetargach w AMW:
http://www.amw.com.pl/rsm_tenders.php
Czasami widać je na przetargach w AMW:
http://www.amw.com.pl/rsm_tenders.php
Ostatnie "Legendy PRL" w TVN Turbo poswiecone bylo Star-owi.Kamel pisze:Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
Przewodnikiem byl konstruktor Starow z lat 60-80-tych.
Kilka razy podkreslal ze 266 byl autem najlepiej przygotowanym do ciezkiego terenu - i bez zadnych przerobek (poza klatka) jechal w rajdzie Paryz-Dakar.
Inna sprawa ze program dotyczyl lat PRL-u, bez prezentacji nowszych modeli.
Imponujaca byla glebokosc brodzenia (fabryczna - 1,80m) a zdziwilem sie jak powiedzial ze cale auto mozna przeciagnac po dnie rzeki lub jeziora, odpalic i jechac dalej

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Re: star 660
klin na wale jest zazwyczaj nadpilowany, wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa, sruba tez dobrze robi w tym miejscu, wymaga tylko myslacego uzytkownika, bo wtedy nie ma juz co sie scinac, sa dwa rodzaje kolkow-klinow: naciete i wlasnie pelne, nie szukalismy ich specjalnie - jedz do tokarza jak ci zalezy na oryginalnych ksztaltachrallymike pisze:strzelilo sprzeglo bezpieczenstwa na lebiodce(dokladnie kolek na walku) obecnie zalozylem srube fi8 ale chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna nabyc oryginalne kolki albo jaka twardosc ma ten kolek i z jakiej jest stali...z gory dziekuje za kazde info...pozdrawiam
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
LSD pisze:Co to jest ta Sarna?
Jest to ten typ zabudowy

TO nie jest nadwozie typu sarna - jest to nadwozie typu 117.JAREK Ż pisze:LSD pisze:Co to jest ta Sarna?
Jest to ten typ zabudowyhttp://www.amw.com.pl/rsm_product_info. ... m_products_
id=55
[quote="MIchalNS"]piotr759 to jest nadwozie typu Sarna II. Dokladnie nie pamietam ale Sarna to typ 550 wiec nie wydaje mi sie aby Sarna II to typ 117,ale moge sie mylic.[/quote
Nadwozie typu Sarna i Sarna 2 ma charakterystyczną ścianę boczną - w górnej części znajduje się skos w któym wprawione są okna. Skos powstał z uwagi na skrajnię kolejową bo nadwozie tyo jest wyższe niż 117. Nadwozie typu 117 było już zakładane na starach 66, 660 M1 i M2. Nadwozie tego typu możesz obejrzeć na stronie AMW - jest ono zamontowane na Starze 200 i przedstawione jako warsztat.
Nadwozie typu Sarna i Sarna 2 ma charakterystyczną ścianę boczną - w górnej części znajduje się skos w któym wprawione są okna. Skos powstał z uwagi na skrajnię kolejową bo nadwozie tyo jest wyższe niż 117. Nadwozie typu 117 było już zakładane na starach 66, 660 M1 i M2. Nadwozie tego typu możesz obejrzeć na stronie AMW - jest ono zamontowane na Starze 200 i przedstawione jako warsztat.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77478017 to jest auto bylego prezesa mutta , fajny sprzed i mase kasy wladowane
Już za 6 miesiecy moge robic prawo jazdy, wiec temat mnie dalej interesuje.
Jak to jest z campingiem. Ponoć się mniej płaci za ubezpieczenia i takie tam. Wie ktoś w miare dokładnie jak to teraz jest
Co trzeba zrobić, aby zarejestrować taki z "domkiem" nabyty w AMW jako camping?? Jakie wyposażenie musi posiadać??
Da się w miare prosto i bezboleśnie połączyć bude(w sęsie szoferkę) z resztą(czyli domkiem) w jedną całość, tak aby z fotela kierowcy przejść środkiem do lodówki po puszke...coca coli
?
Jak to jest z campingiem. Ponoć się mniej płaci za ubezpieczenia i takie tam. Wie ktoś w miare dokładnie jak to teraz jest

Co trzeba zrobić, aby zarejestrować taki z "domkiem" nabyty w AMW jako camping?? Jakie wyposażenie musi posiadać??
Da się w miare prosto i bezboleśnie połączyć bude(w sęsie szoferkę) z resztą(czyli domkiem) w jedną całość, tak aby z fotela kierowcy przejść środkiem do lodówki po puszke...coca coli

A potem w terenie pierwszy lepszy konar demoluje ta postawiona na ciezarowce przyczepe. Przyczepy kampingowe nadaja sie do jezdzenia po czarnym i niczego wiecej. Kiedys/tak gdzies w 84 a moze 85 r, po wakacjach na mazurach /daleko w lesie/ jak pol przyczepy zostalo na dawnym rowie p.panc zrobilem campa na 660 i jezdzilem tym kilka lat /bude mam do dzis/ to byl camper nie do zdarcia.Marcin-Kraków pisze:To juz nie o spalane chodzi. Auto lzejsze to i dynamiczniejsze (o ile tu mozna o dynamice mowic), i latwiej jest je prowadzic w terenie. Ciezkie bedzie sie wszedzie zapadac.
Zamontowanie przyczepy wiaze sie tez z udogodnieniami zwiazanymi z wyposarzeniem przyczepy. nie musimy bowiem projektowac schowkow i szaf, legowiska, stolikow i innych szpei. To wszystko juz tam jest.
Jeszcze raz pisze, normalan campingowa buda jest zbyt delikatna
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
Star z sw 400 lub innym dieslem
Witam,
Jestem nowy na forum, wlasnie nabyłem piekna sztuke stara 660m2 z 1984 zagazowany i planuje przeróbki o których mowa powyzej.
Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.
Czy moge prosic o wiecej szczegołów?
spalanie, pred max itp.
Moj na gazie nie jedzie wiecej niz 45km/h i pali 45l gazu /100km takze 1l gazu1 min pracy. Szok
Jestem nowy na forum, wlasnie nabyłem piekna sztuke stara 660m2 z 1984 zagazowany i planuje przeróbki o których mowa powyzej.
Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.
Czy moge prosic o wiecej szczegołów?
spalanie, pred max itp.
Moj na gazie nie jedzie wiecej niz 45km/h i pali 45l gazu /100km takze 1l gazu1 min pracy. Szok
- Najmłodszy_Gazowiec
- Posty: 374
- Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
- Lokalizacja: Karczew
Re: Star z sw 400 lub innym dieslem
mozesz ale rowniez musisz wymienic skrzynie rozdzielacza na taka z 266 inaczej bedziesz uzyskiwal kosmiczna predkosc 50 km na godzine przy wyjacym silniku...\Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości