STAR 660-camping

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » śr lip 20, 2005 2:20 pm

mozliwe ze masz racje i nie bede sie wykłucal bo stara nie mam wiec jestem tylko teoretykiem

ale mi sie dizajn typowo militarny podoba
jak bede spełniał swoje mazenie o posiadaniu cięzkiego sprzętu
to jednak wybiore mniej praktyczne (moze) acz pobudzające wyobraznie
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 22, 2005 2:49 pm

A w jednostkach wojskowych takie stary można bardzo tanio zakupić, po znajomościach oczywiście. Sam się nad tym zastanawiałem ale nie miałbym go gdzie trzymać.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » śr lip 27, 2005 1:42 pm

Ale jakby nabyć takiego Stara z budą w wersji kwatermistrzowskiej, to byłoby to (nawet łózka i stoliki rozkładane były, niezależne ogrzewanie, oddzielone pomieszczenia itp ...). Była zrobiona ze sklejki wodoodpornej, a wyglądała podobnie jak ta ze zdjęcia. Raczej na pierwszą linię frontu się nie nadawała (nie miała urządzenia filtracyjno - wentylacyjnego, opcji "zaciemniania" oświetlenia wewnętrznego itp...) ale do wypraw turystycznych w sam raz!
Czasami widać je na przetargach w AMW:
http://www.amw.com.pl/rsm_tenders.php

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » pt sie 12, 2005 3:16 pm

Kwestia kosztów paliwa odeszła. Benzynowy 660 może spokojnie jechać na holzgas. Baniak nawet nie popsuje specjalnie sylwetki;) Ale jak toto jeździ?

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw sie 18, 2005 8:14 pm

Kamel pisze:Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
Ostatnie "Legendy PRL" w TVN Turbo poswiecone bylo Star-owi.
Przewodnikiem byl konstruktor Starow z lat 60-80-tych.

Kilka razy podkreslal ze 266 byl autem najlepiej przygotowanym do ciezkiego terenu - i bez zadnych przerobek (poza klatka) jechal w rajdzie Paryz-Dakar.

Inna sprawa ze program dotyczyl lat PRL-u, bez prezentacji nowszych modeli.

Imponujaca byla glebokosc brodzenia (fabryczna - 1,80m) a zdziwilem sie jak powiedzial ze cale auto mozna przeciagnac po dnie rzeki lub jeziora, odpalic i jechac dalej :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
bann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2005 5:29 pm
Lokalizacja: MiddleEast

Re: star 660

Post autor: bann » ndz lis 27, 2005 8:47 am

rallymike pisze:strzelilo sprzeglo bezpieczenstwa na lebiodce(dokladnie kolek na walku) obecnie zalozylem srube fi8 ale chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna nabyc oryginalne kolki albo jaka twardosc ma ten kolek i z jakiej jest stali...z gory dziekuje za kazde info...pozdrawiam
klin na wale jest zazwyczaj nadpilowany, wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa, sruba tez dobrze robi w tym miejscu, wymaga tylko myslacego uzytkownika, bo wtedy nie ma juz co sie scinac, sa dwa rodzaje kolkow-klinow: naciete i wlasnie pelne, nie szukalismy ich specjalnie - jedz do tokarza jak ci zalezy na oryginalnych ksztaltach

MIchalNS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:44 am
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: MIchalNS » pn lis 28, 2005 1:48 pm

lupus zaprezentowal stara 266 z zabudowa sarna II i moim zdaniem jest chyba najlepsza propozycja na kamping.Sam mysle o takim pojezdzie.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pn lis 28, 2005 8:47 pm

tez choruje na 266 :roll:

Awatar użytkownika
piotr759
Posty: 1561
Rejestracja: wt lis 08, 2005 4:06 pm
Lokalizacja: Grzywna

Post autor: piotr759 » wt lis 29, 2005 4:46 pm

Ja też. Od czsu jak z wojska wyszedłem ocknać się nie mogę :(

MIchalNS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:44 am
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: MIchalNS » ndz gru 04, 2005 10:11 pm

Z AMW mozna kupic na przetargach stara 266 z zadwoziem Sarna lub Sarna II za okolo 5tys zl

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » pn gru 05, 2005 1:12 am

MIchalNS pisze:Z AMW mozna kupic na przetargach stara 266 z zadwoziem Sarna lub Sarna II za okolo 5tys zl
Co to jest ta Sarna?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 05, 2005 10:29 am

Kolega zakupił kiedyś 266 z dźwigiem do wożenia drewna i wracając po zakupie do domu przez las, klasyczną metodą w pięknym stylu strzelił dacha :)21 na szczęście miał klatkę do odkładania dźwigu...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
JAREK Ż
Posty: 319
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 6:23 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: JAREK Ż » pn gru 05, 2005 4:58 pm

LSD pisze:Co to jest ta Sarna?

Jest to ten typ zabudowy 8) http://www.amw.com.pl/rsm_product_info. ... ucts_id=55

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pn gru 05, 2005 10:16 pm

i od razu masz juz caly warsztat zeby tego stara dalej motac :lol:
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » pn gru 05, 2005 11:21 pm

Całkiem fajny zestaw narzędzi :D Dźwig, prasa, urządzenie do testowania wtrysków... Zaczyna mi się podobać :P
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
piotr759
Posty: 1561
Rejestracja: wt lis 08, 2005 4:06 pm
Lokalizacja: Grzywna

Post autor: piotr759 » wt gru 06, 2005 7:02 am

JAREK Ż pisze:
LSD pisze:Co to jest ta Sarna?

Jest to ten typ zabudowy 8) http://www.amw.com.pl/rsm_product_info. ... m_products_

id=55
TO nie jest nadwozie typu sarna - jest to nadwozie typu 117.

MIchalNS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:44 am
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: MIchalNS » ndz gru 11, 2005 2:45 pm

piotr759 to jest nadwozie typu Sarna II. Dokladnie nie pamietam ale Sarna to typ 550 wiec nie wydaje mi sie aby Sarna II to typ 117,ale moge sie mylic.

Awatar użytkownika
piotr759
Posty: 1561
Rejestracja: wt lis 08, 2005 4:06 pm
Lokalizacja: Grzywna

Post autor: piotr759 » ndz gru 11, 2005 6:59 pm

[quote="MIchalNS"]piotr759 to jest nadwozie typu Sarna II. Dokladnie nie pamietam ale Sarna to typ 550 wiec nie wydaje mi sie aby Sarna II to typ 117,ale moge sie mylic.[/quote
Nadwozie typu Sarna i Sarna 2 ma charakterystyczną ścianę boczną - w górnej części znajduje się skos w któym wprawione są okna. Skos powstał z uwagi na skrajnię kolejową bo nadwozie tyo jest wyższe niż 117. Nadwozie typu 117 było już zakładane na starach 66, 660 M1 i M2. Nadwozie tego typu możesz obejrzeć na stronie AMW - jest ono zamontowane na Starze 200 i przedstawione jako warsztat.

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob gru 17, 2005 4:03 pm

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77478017 to jest auto bylego prezesa mutta , fajny sprzed i mase kasy wladowane

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » śr maja 31, 2006 6:08 pm

Już za 6 miesiecy moge robic prawo jazdy, wiec temat mnie dalej interesuje.
Jak to jest z campingiem. Ponoć się mniej płaci za ubezpieczenia i takie tam. Wie ktoś w miare dokładnie jak to teraz jest ??
Co trzeba zrobić, aby zarejestrować taki z "domkiem" nabyty w AMW jako camping?? Jakie wyposażenie musi posiadać??
Da się w miare prosto i bezboleśnie połączyć bude(w sęsie szoferkę) z resztą(czyli domkiem) w jedną całość, tak aby z fotela kierowcy przejść środkiem do lodówki po puszke...coca coli :) ?

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » śr sty 24, 2007 11:17 pm

Marcin-Kraków pisze:To juz nie o spalane chodzi. Auto lzejsze to i dynamiczniejsze (o ile tu mozna o dynamice mowic), i latwiej jest je prowadzic w terenie. Ciezkie bedzie sie wszedzie zapadac.
Zamontowanie przyczepy wiaze sie tez z udogodnieniami zwiazanymi z wyposarzeniem przyczepy. nie musimy bowiem projektowac schowkow i szaf, legowiska, stolikow i innych szpei. To wszystko juz tam jest.
A potem w terenie pierwszy lepszy konar demoluje ta postawiona na ciezarowce przyczepe. Przyczepy kampingowe nadaja sie do jezdzenia po czarnym i niczego wiecej. Kiedys/tak gdzies w 84 a moze 85 r, po wakacjach na mazurach /daleko w lesie/ jak pol przyczepy zostalo na dawnym rowie p.panc zrobilem campa na 660 i jezdzilem tym kilka lat /bude mam do dzis/ to byl camper nie do zdarcia.
Jeszcze raz pisze, normalan campingowa buda jest zbyt delikatna
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

krollwind
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:52 am
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Star z sw 400 lub innym dieslem

Post autor: krollwind » wt cze 19, 2007 1:53 pm

Witam,

Jestem nowy na forum, wlasnie nabyłem piekna sztuke stara 660m2 z 1984 zagazowany i planuje przeróbki o których mowa powyzej.

Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.

Czy moge prosic o wiecej szczegołów?
spalanie, pred max itp.

Moj na gazie nie jedzie wiecej niz 45km/h i pali 45l gazu /100km takze 1l gazu1 min pracy. Szok

Awatar użytkownika
Najmłodszy_Gazowiec
Posty: 374
Rejestracja: czw maja 27, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Najmłodszy_Gazowiec » wt cze 19, 2007 2:04 pm

na allegro swego czasu by³a taka buda, bardzo lekka, co tylko 5000sztuk na ¶wiecie czy jako¶ tak, podobno bardzo mocna i ¶wietna w³asnie na kampera, tylko ¿e droga... 5tys z³. moze siê jeszcze pojawi to wkleje linka.
Gaz 69

drabster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 2:29 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: drabster » wt cze 19, 2007 3:41 pm

Jeśli mówisz o tej DDR owskiej to widziałem takie są zajefajne i faktycznie mocne ale ja np Kupiłem IFE L-60 Warsztat i to przerabiam

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: Star z sw 400 lub innym dieslem

Post autor: bert » wt cze 19, 2007 4:29 pm

Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.
mozesz ale rowniez musisz wymienic skrzynie rozdzielacza na taka z 266 inaczej bedziesz uzyskiwal kosmiczna predkosc 50 km na godzine przy wyjacym silniku...\
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości