Silnik sw 400

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » ndz paź 30, 2005 7:42 pm

tak...2003 to był piekny rok!!
Mozesz sobie zadzwonic do nich,ale i tak powiedzą ci,ze jezeli nie ma w sprzedazy bez przetargowej to zaczekaj sobie na przetarg do kiedys tam!!Chyba,ze pa/pani bedzie miec dobry chumor to moze ci powie w ktorym kwartale zamierzaja cos takiego wystawic.Ale teraz i tak koniec roku,wiec dopiero pod koniec stycznia beda wiedziec co i ile maja do spredania.
Osobiscie jednak,jesli chcesz ze by ładowarka zarabiała przed 2007 to poszukaj w necie lub na www.ct.com.pl
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz paź 30, 2005 7:46 pm

Ladowarka musiala szybko powrocic do pracy :lol: Temat ma moze juz 3tygodnie ale po 2 dniach znaleziony zostal silnik... (byl weekend to do amw nie moglem sie zadzwonic)
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » ndz paź 30, 2005 8:06 pm

jak tak to przepraszam,prosze i dziekuje!! :wink:
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

Bałabuszka
Posty: 320
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Bałabuszka » ndz paź 30, 2005 8:08 pm

SZKLARZYK pisze:jak tak to przepraszam,prosze i dziekuje!! :wink:
Teraz Zośkę :)2
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz paź 30, 2005 8:16 pm

SZKLARZYK pisze:jak tak to przepraszam,prosze i dziekuje!! :wink:
Heheh jeszcze moze EOT :wink: ale temat sie ladnie rozwija i moze jeszcze ktos skorzysta z niego :D
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Bałabuszka
Posty: 320
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Bałabuszka » ndz paź 30, 2005 8:23 pm

Kacper! w końcu żyjemy tym samym tematem :)21
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz paź 30, 2005 8:38 pm

Aha tylko jeden znalazl a nastepny szuka :)21
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Bałabuszka
Posty: 320
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Bałabuszka » ndz paź 30, 2005 8:46 pm

Ja dalej jestem za V8-ką :)21
Złoty Lis w budowie (będzie jednak czarny)

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz paź 30, 2005 8:50 pm

A tu rzedowa 6 jeszcze rodzimej produkcji :)23

btw jakbym robil cos takiego jak ty i nie zwazal na koszty tez bym v8 chcial :wink:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » wt lis 22, 2005 12:25 am

Silnik SW 400 to LEYLAND :D dobry motor sama szczelna głowica do niego kosztuje 2000 pln :( wiec co sie dziwic . Ale ja wam powiem ze mam jelcza 417 i padł na motor przeliczylismy koszty remontu i był kosmos wiec kupilem na złomie taki sam motor z turbo za 1200 pln i lata juz rok bez problemu :D A co do V8 to TATRY maja dobre silniki :D pozatym duzo tego jezdzi to pewno czesci po szrotach są :D w moich miejscowych anonsach jest takis silnik DEUTZ 8 cylindrowy + skrzynia 6 biegów za 1.5 tysiaka ale kto wiec co on wart :o
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » ndz lis 27, 2005 7:11 pm

silnik V8 z Tarty 815 typ T3 - 928, pojemność ok.12,5 l, moc 170kW około 230 KM lub starszy z modelu 138 i 148 chłodzony powietrzem serii 928-12, pojemność ok.11,5 litra o mocy 180 KM przy 2000 obr/min to bardzo dobra i wielka :)21 jednostka , tylko jak by wyszło to eksploatacyjnie ?? W Tarach to on pali i przepał duży. Do Fadromy Ł - 200 to chyba się nie zmieści ?? , a czy SW 680 by się zmieścił ??
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » śr gru 07, 2005 2:39 pm

sw 400 itp mozna kupic tylko stany techniczne sa coraz rozniejsze (coraz mniej lepsze) koszty remontow wieksze jak do starszych mercow no i spalanie. na zachodzie kupilem silniczek mana 15 lat za 1500 eu i byl super

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr gru 21, 2005 9:19 am

Bartas pisze:silnik V8 z Tarty 815 typ T3 - 928, pojemność ok.12,5 l, moc 170kW około 230 KM lub starszy z modelu 138 i 148 chłodzony powietrzem serii 928-12, pojemność ok.11,5 litra o mocy 180 KM przy 2000 obr/min to bardzo dobra i wielka :)21 jednostka , tylko jak by wyszło to eksploatacyjnie ?? W Tarach to on pali i przepał duży. Do Fadromy Ł - 200 to chyba się nie zmieści ?? , a czy SW 680 by się zmieścił ??
Sw 680 nie wejdzie. 400 były fabrycznie zakładane. A silnik z tatry 148 tymbardziej. Duży duży :wink: Ale i pali za dużo i dlatego tatry 148 na żyletki poszły. Szkoda bo ładowna wywrotka była :)2 ale w hucie dobra cena była za nią 8)
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr gru 21, 2005 9:29 am

też mi tak się wydawało, pewnie ten o Tary to by do Ł 34 , Ł 35 by się ciężko wsadzało, choć SW 680 wydaje się tam mały :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » śr gru 21, 2005 7:06 pm

Sądząc po tym to SW 400 jest jescze produkowany
http://www.pzm-amex.pl/pl/ramki.html

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » czw gru 22, 2005 9:51 pm

Na SW 680 chodzily L-34 i np spychacze TD 15 w ktorych montowano tez jednostki cumnisa, ktore uchodzily za znacznie ekonomiczniejsze. Przy lekiej pracy norma zuzycia paliwa na 1 motogodzine przy L-34 wynosi okolo 18 litrow , gdy ladowarka Zettelmeyer o podobnych parametrach odpowiednio 11 litrow. Z praktyki eksploatacji silnikow tatra poza duzym zuzyciem paliwa obserwuje czeste wycieki oleju spowodowane chyba inna rozszezalnoscia cieplna aluminiowych glowic i zeliwnego silnika oraz ogolnie duza iloscia punktow skrecanych ( kazda glowica pracuje osobno) jeszcze innym problemem jest wielosc odmian tych silnikow oraz czesci.

Octavian
 
 
Posty: 222
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 10:32 am
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Octavian » czw gru 22, 2005 10:45 pm

Jest jeszcze silnik 6C107 oraz 6CT107 ( tych powinno być więcej na rynku głównie z Autosana ) jako głębsza modernizacja SW400,
różnice w zastosowanich samochodowych a maszynowych lub kombajnowych sprowadzały sie głównie do miski olejowej, bagnetu i obudowy koła zamachowego ( może samego koła ? )
UAZ 469B 80'

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » pt gru 23, 2005 7:19 pm

Z tego co wiem 6CT107 jest wymienny opis techniczny silnikow SW 400 SW 680 i 6CT107 jest w ksiazce " krajowe silniki wysokoprezne " jest tam dokladny opis z wymiarami bloku itp

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Post autor: vetrieska » ndz gru 25, 2005 9:05 pm

sw 400 byl w wielu wersjach do agregatow, bizona, autosana,koparek itd. Nowsza jego wersja to 6c107 lub 6ct107, glownie w autosanie. W trakach przewoznych byl nie ten tylko sw 266, jego 4 cyl odmiana o mocy 80 km(wiem bo mialem takie cudo na placu), byl tez w koparce k406 chyba. Aha jeszcze kompresor spalinowy wd53 mial sw400, agregaty o mocy 50 kW tez. Jak wczesniej napisano roznily sie rozmieszczeniem osprzetu, wlewem oleju, czujnikami itd. Byly tez wersje ze sprzeglem zalaczanym dzwignia (inna obudowa sprzegla). Kilka roznych wersji to: sw400k1,ł2;ł2/1;r3/4;r3/5;6ct107r3;r4 (od tych mam katalogi ale roznice sa minimalne). szczerze mowiac to chyba jeden z najlatwiej dostepnych silnikow w Polsce i latwo znalezc jakis.

star
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 17, 2006 4:52 pm

Post autor: star » pt mar 17, 2006 5:07 pm

ja mam SW400 w starze 200 sprawuje się świetnie silnik ma tyle co auto czyli 27 lat ok 500 tyś przejechane i tylko jeden remont oleju bierze ok1-1,5 litra na 500 km spalanie w starze od 16-25 litrów /100km ogólnie świetny silnik polecam choć chyba za niedługo będę uturbiał

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » sob kwie 08, 2006 1:11 pm

No niewiem jak chcecie ja SW400 troche znam z trzy razy przyszło mi brac udział w remoncie kapitalnym ( jeden remont trwał 24h... nawalił i trzeby szybko go wyremontowac bo robota była)..
Generalnie dobry silnik polecam wersje z TURBO !!!, silnik mocny ładnie pracuje,bardzo nie lubi przegrzania, z częsciami zero problemu (tylko orginalne kupować... ). Silniki takie sa montowane i produkowane do dzic w ANDRYCHOWIE tylko pod inna nazwa DCT cos tam...
Silnik ten jest zwany populanir leyland od pierwotnej nazwy (bo polacy licencje kupili od anglików).
Silnik ten mozna znaleść w:
- Fadormy
- Autobusy autosan
- niektóre stary
- Kombajny
- Agregaty
- Różnego rodzaju maszyny

Ja mysle ze rozadna cena za taki silnik w bardzo dobrym stanie jest cena 2500zł... kto kupuje taniej niech sie liczy z remontem remonet lipny na szybko 2200zł(nowe tłoki i tyleje bez wału) komplekosowy 4000zł (wał+ góra + głowica + pompa)..
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt lis 28, 2006 9:03 pm

Odświeżam temat.
Może komuś wala sie po domu jakas instrukcja naprawcza do ł-200 albo link czy na dysku jakis pdf. Czy gdzie tego szukac, glownie chodzi o skrzynie biegow.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » wt lis 28, 2006 11:36 pm

hmm jest tam skrzynia SB-102 o ile pamietam mam tylko papierowe ksero polacowane gdzies domu, a pozatym wszystko w głowie mam pytaj o co chcesz pomoge... :D
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » śr lis 29, 2006 12:00 am

Narazie jeszcze mamy sezon. Jak przyjda mrozy bede pytal :wink: Do tego czasu powinienem zalesc jakies materialy...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość