Silnik sw 400
Moderator: Pasza
tak...2003 to był piekny rok!!
Mozesz sobie zadzwonic do nich,ale i tak powiedzą ci,ze jezeli nie ma w sprzedazy bez przetargowej to zaczekaj sobie na przetarg do kiedys tam!!Chyba,ze pa/pani bedzie miec dobry chumor to moze ci powie w ktorym kwartale zamierzaja cos takiego wystawic.Ale teraz i tak koniec roku,wiec dopiero pod koniec stycznia beda wiedziec co i ile maja do spredania.
Osobiscie jednak,jesli chcesz ze by ładowarka zarabiała przed 2007 to poszukaj w necie lub na www.ct.com.pl
Mozesz sobie zadzwonic do nich,ale i tak powiedzą ci,ze jezeli nie ma w sprzedazy bez przetargowej to zaczekaj sobie na przetarg do kiedys tam!!Chyba,ze pa/pani bedzie miec dobry chumor to moze ci powie w ktorym kwartale zamierzaja cos takiego wystawic.Ale teraz i tak koniec roku,wiec dopiero pod koniec stycznia beda wiedziec co i ile maja do spredania.
Osobiscie jednak,jesli chcesz ze by ładowarka zarabiała przed 2007 to poszukaj w necie lub na www.ct.com.pl
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 320
- Rejestracja: sob kwie 02, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Silnik SW 400 to LEYLAND
dobry motor sama szczelna głowica do niego kosztuje 2000 pln
wiec co sie dziwic . Ale ja wam powiem ze mam jelcza 417 i padł na motor przeliczylismy koszty remontu i był kosmos wiec kupilem na złomie taki sam motor z turbo za 1200 pln i lata juz rok bez problemu
A co do V8 to TATRY maja dobre silniki
pozatym duzo tego jezdzi to pewno czesci po szrotach są
w moich miejscowych anonsach jest takis silnik DEUTZ 8 cylindrowy + skrzynia 6 biegów za 1.5 tysiaka ale kto wiec co on wart 






UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
silnik V8 z Tarty 815 typ T3 - 928, pojemność ok.12,5 l, moc 170kW około 230 KM lub starszy z modelu 138 i 148 chłodzony powietrzem serii 928-12, pojemność ok.11,5 litra o mocy 180 KM przy 2000 obr/min to bardzo dobra i wielka
jednostka , tylko jak by wyszło to eksploatacyjnie
W Tarach to on pali i przepał duży. Do Fadromy Ł - 200 to chyba się nie zmieści
, a czy SW 680 by się zmieścił 




VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Sw 680 nie wejdzie. 400 były fabrycznie zakładane. A silnik z tatry 148 tymbardziej. Duży dużyBartas pisze:silnik V8 z Tarty 815 typ T3 - 928, pojemność ok.12,5 l, moc 170kW około 230 KM lub starszy z modelu 138 i 148 chłodzony powietrzem serii 928-12, pojemność ok.11,5 litra o mocy 180 KM przy 2000 obr/min to bardzo dobra i wielkajednostka , tylko jak by wyszło to eksploatacyjnie
W Tarach to on pali i przepał duży. Do Fadromy Ł - 200 to chyba się nie zmieści
, a czy SW 680 by się zmieścił



Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Sądząc po tym to SW 400 jest jescze produkowany
http://www.pzm-amex.pl/pl/ramki.html
http://www.pzm-amex.pl/pl/ramki.html
Na SW 680 chodzily L-34 i np spychacze TD 15 w ktorych montowano tez jednostki cumnisa, ktore uchodzily za znacznie ekonomiczniejsze. Przy lekiej pracy norma zuzycia paliwa na 1 motogodzine przy L-34 wynosi okolo 18 litrow , gdy ladowarka Zettelmeyer o podobnych parametrach odpowiednio 11 litrow. Z praktyki eksploatacji silnikow tatra poza duzym zuzyciem paliwa obserwuje czeste wycieki oleju spowodowane chyba inna rozszezalnoscia cieplna aluminiowych glowic i zeliwnego silnika oraz ogolnie duza iloscia punktow skrecanych ( kazda glowica pracuje osobno) jeszcze innym problemem jest wielosc odmian tych silnikow oraz czesci.
Jest jeszcze silnik 6C107 oraz 6CT107 ( tych powinno być więcej na rynku głównie z Autosana ) jako głębsza modernizacja SW400,
różnice w zastosowanich samochodowych a maszynowych lub kombajnowych sprowadzały sie głównie do miski olejowej, bagnetu i obudowy koła zamachowego ( może samego koła ? )
różnice w zastosowanich samochodowych a maszynowych lub kombajnowych sprowadzały sie głównie do miski olejowej, bagnetu i obudowy koła zamachowego ( może samego koła ? )
UAZ 469B 80'
sw 400 byl w wielu wersjach do agregatow, bizona, autosana,koparek itd. Nowsza jego wersja to 6c107 lub 6ct107, glownie w autosanie. W trakach przewoznych byl nie ten tylko sw 266, jego 4 cyl odmiana o mocy 80 km(wiem bo mialem takie cudo na placu), byl tez w koparce k406 chyba. Aha jeszcze kompresor spalinowy wd53 mial sw400, agregaty o mocy 50 kW tez. Jak wczesniej napisano roznily sie rozmieszczeniem osprzetu, wlewem oleju, czujnikami itd. Byly tez wersje ze sprzeglem zalaczanym dzwignia (inna obudowa sprzegla). Kilka roznych wersji to: sw400k1,ł2;ł2/1;r3/4;r3/5;6ct107r3;r4 (od tych mam katalogi ale roznice sa minimalne). szczerze mowiac to chyba jeden z najlatwiej dostepnych silnikow w Polsce i latwo znalezc jakis.
No niewiem jak chcecie ja SW400 troche znam z trzy razy przyszło mi brac udział w remoncie kapitalnym ( jeden remont trwał 24h... nawalił i trzeby szybko go wyremontowac bo robota była)..
Generalnie dobry silnik polecam wersje z TURBO
!, silnik mocny ładnie pracuje,bardzo nie lubi przegrzania, z częsciami zero problemu (tylko orginalne kupować... ). Silniki takie sa montowane i produkowane do dzic w ANDRYCHOWIE tylko pod inna nazwa DCT cos tam...
Silnik ten jest zwany populanir leyland od pierwotnej nazwy (bo polacy licencje kupili od anglików).
Silnik ten mozna znaleść w:
- Fadormy
- Autobusy autosan
- niektóre stary
- Kombajny
- Agregaty
- Różnego rodzaju maszyny
Ja mysle ze rozadna cena za taki silnik w bardzo dobrym stanie jest cena 2500zł... kto kupuje taniej niech sie liczy z remontem remonet lipny na szybko 2200zł(nowe tłoki i tyleje bez wału) komplekosowy 4000zł (wał+ góra + głowica + pompa)..
Generalnie dobry silnik polecam wersje z TURBO

Silnik ten jest zwany populanir leyland od pierwotnej nazwy (bo polacy licencje kupili od anglików).
Silnik ten mozna znaleść w:
- Fadormy
- Autobusy autosan
- niektóre stary
- Kombajny
- Agregaty
- Różnego rodzaju maszyny
Ja mysle ze rozadna cena za taki silnik w bardzo dobrym stanie jest cena 2500zł... kto kupuje taniej niech sie liczy z remontem remonet lipny na szybko 2200zł(nowe tłoki i tyleje bez wału) komplekosowy 4000zł (wał+ góra + głowica + pompa)..
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość