STAR 660-camping

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Gienek
 
 
Posty: 176
Rejestracja: wt gru 20, 2005 6:26 am

Post autor: Gienek » ndz lis 25, 2007 10:07 am

:D

Awatar użytkownika
Gienek
 
 
Posty: 176
Rejestracja: wt gru 20, 2005 6:26 am

Post autor: Gienek » ndz lis 25, 2007 10:08 am

:D

Awatar użytkownika
marmoo
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marmoo » ndz lis 25, 2007 11:50 pm

Jebnij mu ktos bana bo nie ztrzymam tego na chłodno normalnie....
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150

zbyszek 53
 
 
Posty: 188
Rejestracja: czw cze 10, 2004 9:44 pm

Star 66

Post autor: zbyszek 53 » pn lis 26, 2007 12:06 am

Zastanawiam się czy komuś kto chce na starze 66 czy na podobnym wynalazku zrobić kamping, współczuć czy go podziwiać . Sam kupiłem takie cudo z budą Autobus sztabowy i po paru przejażdżkach dałem za darmo księdzu i teraz na budowie kościoła w Antoninowie robi za barakowóz. Biorac pod uwagę moje doświadczenia oraz kilometra z gazem 66 ta zabawa nie ma praktycznego sensu, chyba że jako temat do kasztanienia

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt mar 25, 2008 7:56 pm

Panowie macie ajkieś namiary na hieny z czesciami do stara 660? Dyfry? Tragedia się robi :roll:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Bosman
Posty: 513
Rejestracja: pn sty 30, 2006 12:34 am
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Bosman » śr mar 26, 2008 10:12 am

Motodemont

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Post autor: apede » ndz mar 30, 2008 8:23 pm

pezet pisze:
Kamel pisze:Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
Ostatnie "Legendy PRL" w TVN Turbo poswiecone bylo Star-owi.
Przewodnikiem byl konstruktor Starow z lat 60-80-tych.

Kilka razy podkreslal ze 266 byl autem najlepiej przygotowanym do ciezkiego terenu - i bez zadnych przerobek (poza klatka) jechal w rajdzie Paryz-Dakar.

Inna sprawa ze program dotyczyl lat PRL-u, bez prezentacji nowszych modeli.

Imponujaca byla glebokosc brodzenia (fabryczna - 1,80m) a zdziwilem sie jak powiedzial ze cale auto mozna przeciagnac po dnie rzeki lub jeziora, odpalic i jechac dalej :)
Żeby uściślić: z marszu 1,2m, 1,8 po przygotowaniu (pewnie jakieś paski itp.). Robi wrażenie max zapylenie powietrza: 1,5g/cm3.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość