Było coś takiego... artykół miał tytuł powóz świętego mikołaja czy jakoś tak...Dragunov pisze:a nie wsadzal ktos do Kraza silnika z czolgu? tak mi sie cos baaardzo dawno w nieregularniku przeczytalo....
..albo przysnilo
No to chwalić się kto co ma Koledzy
Moderator: Pasza
- ural-radwanice
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: śr wrz 29, 2004 8:44 pm
- Lokalizacja: Radwanice
-
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
- Lokalizacja: Iława Zabrze
I oto w tym wszystkim tak naprawde chodziBig-Unimog pisze:Kawał chłopa z tej bryki, jak stałem koło niego to malutki byłemhttp://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/4_pik ... zyn043.jpg



Fakt,bryka fajna...ale MANy 4 osiowe wojskowe,to mnie na kolana powalająBig-Unimog napisał:
Tomb o tym gadałem http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/10_be ... g_0213.jpg




No Kamel , zapodaj jaką opowieść


Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Chwilowo nie mogę dotrzeć do moich archiwów ani artykułu wiec napiszę z głowy.
Jednostką napędową jest silnik pochodzący z czołgu T55. Posiada on dużo cylindrów w układzie V, ponoć dwanaście co daje 48 zaworów na cylinder i cztery wałki. Dwie turbo sprężarki wielkości mniej więcej silnka od 126p. Skrzynia biegów z ciągnika balastowego Renault. Reuktor bez zmian podobnie jak dwa tylne mosty (niestety bez blokad). Przedni most też jest oryginalny tylko, że został odwrócony by wał napędzający przebiegał wyżej; standardowy wyginał się przy pokonywaniu krótkich "muld". Podwojone wspomaganie układu kierowniczego.
Z eksploatacyjnych danych ciężko jest coś konstruktywnego powiedzieć. Prędkość maksymalna osiągnięta przy zachowaniu zdrowego rozsądku na autostradzie to 130 km/h, Marek nie chcial ryzykować choć pod nogą było jeszcze miejsce. Spalanie większe niż w Krazie 255b, a mniejsze niż w T55.
Jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę. Samochó jest w ciągłej eksploatacji i powinien być na błędowskiej jak i MoAZ Marka.
Jednostką napędową jest silnik pochodzący z czołgu T55. Posiada on dużo cylindrów w układzie V, ponoć dwanaście co daje 48 zaworów na cylinder i cztery wałki. Dwie turbo sprężarki wielkości mniej więcej silnka od 126p. Skrzynia biegów z ciągnika balastowego Renault. Reuktor bez zmian podobnie jak dwa tylne mosty (niestety bez blokad). Przedni most też jest oryginalny tylko, że został odwrócony by wał napędzający przebiegał wyżej; standardowy wyginał się przy pokonywaniu krótkich "muld". Podwojone wspomaganie układu kierowniczego.
Z eksploatacyjnych danych ciężko jest coś konstruktywnego powiedzieć. Prędkość maksymalna osiągnięta przy zachowaniu zdrowego rozsądku na autostradzie to 130 km/h, Marek nie chcial ryzykować choć pod nogą było jeszcze miejsce. Spalanie większe niż w Krazie 255b, a mniejsze niż w T55.
Jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę. Samochó jest w ciągłej eksploatacji i powinien być na błędowskiej jak i MoAZ Marka.
FORTITUDINE VINCIMUS
-
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
- Lokalizacja: Iława Zabrze
To jaki MAN siem podobaSZKLARZYK pisze:I oto w tym wszystkim tak naprawde chodziBig-Unimog pisze:Kawał chłopa z tej bryki, jak stałem koło niego to malutki byłemhttp://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/4_pik ... zyn043.jpg
![]()
![]()
![]()
Fakt,bryka fajna...ale MANy 4 osiowe wojskowe,to mnie na kolana powalająBig-Unimog napisał:
Tomb o tym gadałem http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/10_be ... g_0213.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
No Kamel , zapodaj jaką opowieść![]()

Czesław ! ty wiesz ze jestes O.K
Dzieki Mały Wielki przyjacielu
Wiem,że co za duzo to... ale to przytłacza
http://denisovets.narod.ru/maz/mazproto ... 9221_1.jpg



Wiem,że co za duzo to... ale to przytłacza


http://denisovets.narod.ru/maz/mazproto ... 9221_1.jpg
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kamel pisze:Chwilowo nie mogę dotrzeć do moich archiwów ani artykułu wiec napiszę z głowy.
Jednostką napędową jest silnik pochodzący z czołgu T55. Posiada on dużo cylindrów w układzie V, ponoć dwanaście co daje 48 zaworów na cylinder i cztery wałki. Dwie turbo sprężarki wielkości mniej więcej silnka od 126p. Skrzynia biegów z ciągnika balastowego Renault. Reuktor bez zmian podobnie jak dwa tylne mosty (niestety bez blokad). Przedni most też jest oryginalny tylko, że został odwrócony by wał napędzający przebiegał wyżej; standardowy wyginał się przy pokonywaniu krótkich "muld". Podwojone wspomaganie układu kierowniczego.


#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
- Lokalizacja: Iława Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość