Przesuwane siodło w Scani 143

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Przesuwane siodło w Scani 143

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz sty 15, 2006 11:43 am

Witam.Ojciec posiada Scanie z przesuwnym siodłem jest siodło angielskie o ile sie nie myle :lol: Ciagnik jeździł pod plandeka a teraz ma jeździc z wywrotką i siodło jest wyższe pod wywrot. Pytanie brzmi: Czy do siodła które posiadami dostepne są wymienie wyższe kowadełka(podstawy) ?? ?? ?? Dodam jeszcze ze wysokosc siodła w wywrotce to 127cm. :roll:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 15, 2006 12:08 pm


ustal producenta siodła i szukaj

mozna to też zrobić wymieniając płytę pod siodłem na wyższą
#noichuj

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz sty 15, 2006 2:41 pm

tak tylko ze ta płyta.. jest na stałe do ramy... jutro ustale producenta i poszukam...
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » ndz sty 15, 2006 2:47 pm

Zmień opony na mniejsze lub się z kimś zamień oponami, w ciężarówkach jest sporo rozmiarówek i jest to dośc częsty problem przy zmianach medium ciągnionego. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 15, 2006 3:11 pm

bąk...nie pociskaj farmazonów...
:)21
zmiana opon najczęściej drastycznie pierdoli przełożenie, że już nie wspomnę o legalności tacho...

poza tym płyta pod siodło jaka by nie była droga i tak będzie tansza od czterech opon na tylną oś ciągnika
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 15, 2006 3:13 pm

Ml_Kruszka18 pisze:tak tylko ze ta płyta.. jest na stałe do ramy...
dziwne...
fabrycznie są przykręcane albo nitowane
#noichuj

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » ndz sty 15, 2006 7:02 pm

BĄKU pisze:Zmień opony na mniejsze lub się z kimś zamień oponami, w ciężarówkach jest sporo rozmiarówek i jest to dośc częsty problem przy zmianach medium ciągnionego. 8)
Bąku. nie pij więcej. :lol:
Płyta nigdy nie jest na stałę do ramy (chyba że jest to auto z Danii i oprócz śrub ma jeszcze spawy.) Musisz pod płytę obecną podłożyć jeszcze jedną płytę o żądanej grubości , lub zmienić uha od siodła- na wyższe. Niestety jeżeli to Duńczyk to ucha mają często kombinowane i ciężko będzie coś z tym zrobić.

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz sty 15, 2006 8:37 pm

czesław&jarząbek pisze:
Ml_Kruszka18 pisze:tak tylko ze ta płyta.. jest na stałe do ramy...
dziwne...
fabrycznie są przykręcane albo nitowane
tylko ze... ta plyta z zabkami przesuwanymi jest przykrecona... i co kawalek spawana a chcilibismy nie odcinac tego tylko zmienic kowadelka :lol:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
krism
Posty: 393
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
Lokalizacja: rybnik
Kontaktowanie:

Post autor: krism » ndz sty 15, 2006 9:18 pm

Tak poza - jakie posiadasz zawieszenie- obynie low deck, bo chyba nie ma problemu z wysokoscia pomiedzy 295, a 315/80/22,5-wychodzi na jedno (nie warto motac niskich)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 15, 2006 9:32 pm

w takich starych scaniach to jeszcze low decków nie było powszechnie
#noichuj

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz sty 15, 2006 9:46 pm

to jest 94 rok na poduchach i nie jest to low deck, normalna wysokosc.A moze ktos z szanownego grona ma jakis namiar? gdzie moglbym kupic wyższe kowadelka do takiego siodła ?? :oops:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz sty 15, 2006 9:47 pm

BĄKU pisze:Zmień opony na mniejsze lub się z kimś zamień oponami, w ciężarówkach jest sporo rozmiarówek i jest to dośc częsty problem przy zmianach medium ciągnionego. 8)
A co mi da zmiana opon na mniejsze?? jezeli potrzebuje zwiekszyc wysokosć siodła :D
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pn sty 16, 2006 6:09 pm

Tołdi pisze:
BĄKU pisze:Zmień opony na mniejsze lub się z kimś zamień oponami, w ciężarówkach jest sporo rozmiarówek i jest to dośc częsty problem przy zmianach medium ciągnionego. 8)
Bąku. nie pij więcej. :lol:
Płyta nigdy nie jest na stałę do ramy (chyba że jest to auto z Danii i oprócz śrub ma jeszcze spawy.) Musisz pod płytę obecną podłożyć jeszcze jedną płytę o żądanej grubości , lub zmienić uha od siodła- na wyższe. Niestety jeżeli to Duńczyk to ucha mają często kombinowane i ciężko będzie coś z tym zrobić.
Eeee....generalnie zaprzeczyłeś się 2 razy w swoim poście i kto tu pije :lol:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pn sty 16, 2006 10:11 pm

BĄKU pisze:
Tołdi pisze:
BĄKU pisze:Zmień opony na mniejsze lub się z kimś zamień oponami, w ciężarówkach jest sporo rozmiarówek i jest to dośc częsty problem przy zmianach medium ciągnionego. 8)
Bąku. nie pij więcej. :lol:
Płyta nigdy nie jest na stałę do ramy (chyba że jest to auto z Danii i oprócz śrub ma jeszcze spawy.) Musisz pod płytę obecną podłożyć jeszcze jedną płytę o żądanej grubości , lub zmienić uha od siodła- na wyższe. Niestety jeżeli to Duńczyk to ucha mają często kombinowane i ciężko będzie coś z tym zrobić.
Eeee....generalnie zaprzeczyłeś się 2 razy w swoim poście i kto tu pije :lol:
Ja tu zaprzeczeń nie widzę. Duńczyk to kombinator i musi sobie coś po fabryce przerobić a "wyjątek potwierdza regułę" :lol:

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pn sty 16, 2006 10:13 pm

Ml_Kruszka18 pisze:to jest 94 rok na poduchach i nie jest to low deck, normalna wysokosc.A moze ktos z szanownego grona ma jakis namiar? gdzie moglbym kupic wyższe kowadelka do takiego siodła ?? :oops:
Napisz jakie to siodło, jakie wysokie ucha i czy są oryginalne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości