Jak w temacie tego "ciągnika" wygląda: eksloatacja - koszty - awaryjność?
Ile to pali na asfacie a ile można się spodziewać na górskich szutrach w przedziale 1000 - 3000m?
Zastanawiam się nad opcją adoptowania na kampera.
Miał ktoś doświadczenia z takim Starem?
Star 744
Moderator: Pasza
Re: Star 744
z tego co pamietam to fabryczny mix na mostach steyra i chyba skrzynia rozdzielcza tez, ale niech mnie lepiej zorientowani poprawią.
Z tego wynika ze niektorych czesci nie ma ot, tak , no i spalanie w porównaniu z resztą starów wychodziło raczej wysokie. Auto bylo robione bardziej pod teren/ służby niz na asfalt.
Z tego wynika ze niektorych czesci nie ma ot, tak , no i spalanie w porównaniu z resztą starów wychodziło raczej wysokie. Auto bylo robione bardziej pod teren/ służby niz na asfalt.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...
Re: Star 744
Mosty i skrzynia przekładniowa to Rockwell, czyli obecny AxelTech. Samochód z silnikiem 180 KM potrafił przelotowe prędkości osiągać an poziomie 100 km/h, max to różnie bywało. Jeśli silnik dobry to reszta spokojnie daje radę. Mosty lżejsze od starowskich ze zwolnicami w piastach i blokadami mechanizmów różnicowych. Spalanie podobne do innych starów 4x4, choć w prywatnym eksploatowaniu może być niższe. DO 24 litrów powinien się wyrabiać. Na to składa się kilka czynników. Szofer, zabudowa, opony, trasa prędkość itp. Były wersje z obciętym silnikiem 359M do 4 cylindrów, ale to nie pracowało jak należy.
FORTITUDINE VINCIMUS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość