Star 744

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Blues4x4
 
 
Posty: 859
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 8:14 pm

Star 744

Post autor: Blues4x4 » śr gru 28, 2011 12:38 pm

Jak w temacie tego "ciągnika" wygląda: eksloatacja - koszty - awaryjność?
Ile to pali na asfacie a ile można się spodziewać na górskich szutrach w przedziale 1000 - 3000m?
Zastanawiam się nad opcją adoptowania na kampera.

Miał ktoś doświadczenia z takim Starem?
Się te boćki nalatają... Elwood

Awatar użytkownika
QL
Posty: 718
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 8:42 am
Lokalizacja: slask/beskidy

Re: Star 744

Post autor: QL » śr gru 28, 2011 7:57 pm

z tego co pamietam to fabryczny mix na mostach steyra i chyba skrzynia rozdzielcza tez, ale niech mnie lepiej zorientowani poprawią.
Z tego wynika ze niektorych czesci nie ma ot, tak , no i spalanie w porównaniu z resztą starów wychodziło raczej wysokie. Auto bylo robione bardziej pod teren/ służby niz na asfalt.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Re: Star 744

Post autor: Kamel » czw kwie 19, 2012 7:17 am

Mosty i skrzynia przekładniowa to Rockwell, czyli obecny AxelTech. Samochód z silnikiem 180 KM potrafił przelotowe prędkości osiągać an poziomie 100 km/h, max to różnie bywało. Jeśli silnik dobry to reszta spokojnie daje radę. Mosty lżejsze od starowskich ze zwolnicami w piastach i blokadami mechanizmów różnicowych. Spalanie podobne do innych starów 4x4, choć w prywatnym eksploatowaniu może być niższe. DO 24 litrów powinien się wyrabiać. Na to składa się kilka czynników. Szofer, zabudowa, opony, trasa prędkość itp. Były wersje z obciętym silnikiem 359M do 4 cylindrów, ale to nie pracowało jak należy.
FORTITUDINE VINCIMUS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość