Vitara - problem ze stacyjką

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Vitara - problem ze stacyjką

Post autor: Mieszko » ndz gru 23, 2007 6:33 pm

Od pewnego czasu miewałem problemy przy odpalaniu auta, po przekręceniu kluczyka na "włączenie rozrusznika" - cisza, dopiero po repecie lub lekkim pokiwaniu kluczykiem zaskakiwał.
Dzisiaj w ciągu jedego dnia już kilka razy mnie tak wnerwił....

Co mnie czeka?
Wymiana kostki, czy całej stacyjki i jak to ugryźć??
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » ndz gru 23, 2007 6:40 pm

:)23 a kolego macie tam immobilizer ??
bo jak tak to winny kluczyk :)3
jaśniej :roll:
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » ndz gru 23, 2007 7:33 pm

nie mam........rocznik 89
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » ndz gru 23, 2007 7:59 pm

:)3 no to na git styk w stacyjce- radzę nie smarowac , może byc potem tak że wogóle się nie da przekręcic
Sprawdz jeszcze przewody wychodzące z stacyjki :)2
Jeśli stacyjka to proponuję kolesia od kluczy który sie na tym zna i zregeneruje stacyjkę .Można kupic jeszcze używkę ale to już kwestia wyboru :roll: i uznania co lepsze
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

Post autor: sasza1 » ndz gru 23, 2007 8:37 pm

Miałem to samo, pomogła wymiana kostki. Koszt ok 60 z przesyłką (oczywiście używka) :)2
Czas wymiany 7min :wink:
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » ndz gru 23, 2007 9:16 pm

7 minut :-)
trzeba wyłuskać stacyjkę czy tylko się pod nią dostać?
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

Post autor: sasza1 » ndz gru 23, 2007 9:40 pm

Odkręć obudowe kolumny kierownicy, po lewej strone zobaczysz kostke, która jest przykręcona jedną śrubką do tylnej części stacyjki. To jest właśnie powód braku styków. Jak pociągniesz za kable to wysunie Ci się druga kostka z pod kolumny, wystarczy rozpiąć i masz całe to ustrojstwo w ręce :)2
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » ndz gru 23, 2007 9:59 pm

dzięki...
jutro sobie wszystko sprawdzę....
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości