Post
autor: vaiker » sob wrz 06, 2008 1:04 am
hehehe, mialem to, i nie mowcie mu ze to grosze ; ]
uszczelniacz do tego silnika - 86 zlotych , nietypowy, nie do dostania nigdzie indziej niz w ASO, ten uszczelnaicz lubi strzelic i tyle, u mnie bez zmiany oleju od tak go wypieprzylo, czeka cie zwalka skrzyni, najlepiej kanal i 2 osoby do pomocy jak to pierwszy raz, ja zawsze ( 2 razy w zyciu) zwalam skrzynie razem z reduktorem bo nei znalem tego patentu ze spuszczeniem oleju ze skrzyni i odkreceniu reduktora a potem skrzyni, przyznam ze zdejmowanie calosci w komplecie to gimnastyka, troche energii zasu i lacini tzreba w to wlozyc, potem odkrecamy docisk, kolo zamachowe, wycieramy wszystko, wbijamy przeciak w stary uszczelnaicz, wyciagamy go, smarujemy olejem nowy ( nie tzreb aspuszczac oleju z silnika) i wszystko skladamy do kupy, popoludnie generalnie sobei zarezerwuj od 16 do 24 minimum ; ], popytaj chlopakow o patent na zwalenie skrzyni ( ktos sie manualem chwalil) ja znam jakis toporny, ale nie robie tego codziennie ; ]
Vitara cabrio 2.0 16V '98 235/70/16MT LPG
Vitara long 2.0 V6 '97 225/75/16AT LPG