"Gazownicy " czy palanty ??
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
Re: "Gazownicy " czy palanty ??
1. szarpie od małego reduktora bo nie wydaje ciśnienia na tyle co potrzebuje w danej chwili przy depnięciu na gaz,Salus pisze:Zalozylem niedawno STAG 300 do vitki i jest syf.
Przy 5000obr pierwsze szarpniecie a pozniej po 5500 to juz kangury jak z Australii. Dodam, ze goscie nie rzucili okiem na dowod rejestr i zalozyli reduktor do 90kW a moj silnik ma 97kW.
Powiedzcie czy ten reduktor to ma wplyw na szarpanie i czy robic wjazd na gazownika czy regulowac to kolejny raz (bylem juz u nich milion razy)
2. źle jest z autokalibrowany tj mapa benzyny nie zgrywa się z mapą gazową.
3. dysze są źle dobrane
4. węże od listwy za krótkie a za długie te od listwy do dysz
to tak parę cech od których może się tak dziać
Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
Dopra gosciu roziwercil dysze ( z tego co widzialem to teraz sa za duze) ale jest juz okej nie szarpie przy zadnych obrotach.
Za to przy wcisnieciu sprzegla przy 5500 obrotach (na chwile - tzn ze obroty spadaja do 1000) odpala sie check engine ?
Ale z tym da sie zyc - reszta ok.
Dzieki za wszelkie rady!
Ale jakby sie "niektorym
"chciało to niech podeślą foteczki jak zmodyfikowali ukladzik gazowniczy 
Za to przy wcisnieciu sprzegla przy 5500 obrotach (na chwile - tzn ze obroty spadaja do 1000) odpala sie check engine ?
Ale z tym da sie zyc - reszta ok.
Dzieki za wszelkie rady!
Ale jakby sie "niektorym


__________________________________________
Vitara 2.0 16v LPG '98
Vitara 2.0 16v LPG '98
- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Zdaje się że LPG nie jest za mocno polecany do żadnego nowoczesnego silnika Toyoty. A to dlatego że w gniazda zaworowe mają cuś wspólnego z ceramiką która nie wytrzymuje tem spalania LPG.maristez pisze:ponoc do najnowszego awensisa jeszcze sie nie da.
Choć dobry gazownik z doświadczeniem będzie w stanie tak dostroić instalke żeby nie było dużo wyższej temp spalania.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Ja bym nie odpuścił - jeśli na noPb jest ok - nie szarpie nie kicha itd to tak samo ma być na LPG sekwencji i nie ma na to bata - coś dalej jest nie tak z instalacją - albo źle wyregulowana albo np wtryskiwacze (listwa) nie taka jak powinna być.Salus pisze:Dopra gosciu roziwercil dysze ( z tego co widzialem to teraz sa za duze) ale jest juz okej nie szarpie przy zadnych obrotach.
Za to przy wcisnieciu sprzegla przy 5500 obrotach (na chwile - tzn ze obroty spadaja do 1000) odpala sie check engine ?
Ale z tym da sie zyc - reszta ok.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Powiem szczerze, że mam już dosyć gości i ich podejścia profesjonalnego - to już jest regulacja mieszanki bo wskazanie check engine jest z sondy lambda. A co za tym idzie kupie sobie kabelek i sam wyreguluje albo pojade gdzies indziej i za 30 mi wyreguluja.
Czasem nie ma sensu dalej walić głową w ścianę.
Czasem nie ma sensu dalej walić głową w ścianę.
__________________________________________
Vitara 2.0 16v LPG '98
Vitara 2.0 16v LPG '98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
z tego co pamiętam to do takiego samochodu się nie da co nie ma normalnych przewodów elektrycznych tylko z światło wody, marki nie pamiętamChalski pisze:Zdaje się że LPG nie jest za mocno polecany do żadnego nowoczesnego silnika Toyoty. A to dlatego że w gniazda zaworowe mają cuś wspólnego z ceramiką która nie wytrzymuje tem spalania LPG.maristez pisze:ponoc do najnowszego awensisa jeszcze sie nie da.
Choć dobry gazownik z doświadczeniem będzie w stanie tak dostroić instalke żeby nie było dużo wyższej temp spalania.

Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
oni chyba sobie z tym nie radzą i niech ci nie wciskają kitu że w tym samochodzie musi się to świecić albo takiego że sonda jest uszkodzonaSalus pisze:Dopra gosciu roziwercil dysze ( z tego co widzialem to teraz sa za duze) ale jest juz okej nie szarpie przy zadnych obrotach.
Za to przy wcisnieciu sprzegla przy 5500 obrotach (na chwile - tzn ze obroty spadaja do 1000) odpala sie check engine ?
Ale z tym da sie zyc - reszta ok.
Dzieki za wszelkie rady!
Ale jakby sie "niektorym"chciało to niech podeślą foteczki jak zmodyfikowali ukladzik gazowniczy

Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
http://moto.allegro.pl/item461810858_to ... ml#gallerymaristez pisze:ponoc do najnowszego awensisa jeszcze sie nie da.
mówisz o tej avensisa to już jest 2 generacja
Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
O światłowodach w samochodzie nie słyszałem - jeśli już to o szynach typu CAM (montowane np w MB) ale one mało mają wspólnego z silnikiem - bardziej przez tą szyne sterowane są wszelkie bajery w kabinie.lllllllllllllllllllllllll pisze: z tego co pamiętam to do takiego samochodu się nie da co nie ma normalnych przewodów elektrycznych tylko z światło wody, marki nie pamiętam. a tak to do każdego się da nawet do toyoty a co do tych zaworów to jest taki specjalny aparat i on smaruje zawory na lpg koszt 300 zł więcej ale jak trzeba to trzeba. nawet mazda rx8 da się zmotać. widziałem nawet doge5,7 HEMI magnum na polskiej instalacji i jednym reduktorze tylko
Poza tym instalka LPG ma nie wiele punktów wspólnych z instalacją elektryczną samochodu.
Co do "lubryfikatora" - z forum toyoty mam kilka przypadków że z lubryfikatorem głowica się posypała i kilka przykładów jazdy przez wiele kkm bez lubryfikatora bez uszczerbku na głowicy - wg mnie to naciągactwo bo benzyna tak naprawde nie smaruje zaworów.
Zagazowany wankiel - chciałbym toto zobaczyć.
Hemi - pewnie że fajny i mocny silnik ale przy tym prosty jak cep - tu nie ma problemu z zagazowaniem, a 1 reguktor - jeśli o wystarczającym przepływie to nie ma problemu.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
a nowe BMW 7 ma prawdopodobnie światłowody i tam jak się wlutować nie da w przewodzik taki jak włos. a stag musi być wlutowywany np w sondę albo w inne bajery. a co do toyoty to w nową da się założyć tylko będzie działał tylko gaz bo mapę benzyny h... strzeli.a co do hemi to nie jest takie proste bo mapa otwierania się wtryskiwacza dziwnie się rysuje bo najpierw się trochę otwiera spada i znów się otwiera na całego to jaki będzie czas otwarcia wtryskiwacza gazowego wątpię aby był o 0.01 MS opóźniony . tak jak zwykle bywa. bynajmniej tak mi się wydajeChalski pisze:O światłowodach w samochodzie nie słyszałem - jeśli już to o szynach typu CAM (montowane np w MB) ale one mało mają wspólnego z silnikiem - bardziej przez tą szyne sterowane są wszelkie bajery w kabinie.lllllllllllllllllllllllll pisze: z tego co pamiętam to do takiego samochodu się nie da co nie ma normalnych przewodów elektrycznych tylko z światło wody, marki nie pamiętam. a tak to do każdego się da nawet do toyoty a co do tych zaworów to jest taki specjalny aparat i on smaruje zawory na lpg koszt 300 zł więcej ale jak trzeba to trzeba. nawet mazda rx8 da się zmotać. widziałem nawet doge5,7 HEMI magnum na polskiej instalacji i jednym reduktorze tylko
Poza tym instalka LPG ma nie wiele punktów wspólnych z instalacją elektryczną samochodu.
Co do "lubryfikatora" - z forum toyoty mam kilka przypadków że z lubryfikatorem głowica się posypała i kilka przykładów jazdy przez wiele kkm bez lubryfikatora bez uszczerbku na głowicy - wg mnie to naciągactwo bo benzyna tak naprawde nie smaruje zaworów.
Zagazowany wankiel - chciałbym toto zobaczyć.
Hemi - pewnie że fajny i mocny silnik ale przy tym prosty jak cep - tu nie ma problemu z zagazowaniem, a 1 reguktor - jeśli o wystarczającym przepływie to nie ma problemu.
Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
No tak ale gdzie ma te światłowody - bo na pewno nie przy sądzie lambda.lllllllllllllllllllllllll pisze: a nowe BMW 7 ma prawdopodobnie światłowody i tam jak się wlutować nie da w przewodzik taki jak włos. a stag musi być wlutowywany np w sondę albo w inne bajery. a co do toyoty to w nową da się założyć tylko będzie działał tylko gaz bo mapę benzyny h... strzeli.a co do hemi to nie jest takie proste bo mapa otwierania się wtryskiwacza dziwnie się rysuje bo najpierw się trochę otwiera spada i znów się otwiera na całego to jaki będzie czas otwarcia wtryskiwacza gazowego wątpię aby był o 0.01 MS opóźniony . tak jak zwykle bywa. bynajmniej tak mi się wydaje
Światłowody przesyłają sygnał cyfrowy a wszelkie czujniki przy silniku sterowane są elektrycznie.
Dać się da tylko kwestia za ile i czy opłaca sie motać LPG do nowego auta za 200 czy 300 k pln?
Co do auta w stylu hemi - wszystko się da - kwestia doboru instalacji i jej wystrojenia.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
tak zgadza się z tym ze strojeniemChalski pisze:No tak ale gdzie ma te światłowody - bo na pewno nie przy sądzie lambda.lllllllllllllllllllllllll pisze: a nowe BMW 7 ma prawdopodobnie światłowody i tam jak się wlutować nie da w przewodzik taki jak włos. a stag musi być wlutowywany np w sondę albo w inne bajery. a co do toyoty to w nową da się założyć tylko będzie działał tylko gaz bo mapę benzyny h... strzeli.a co do hemi to nie jest takie proste bo mapa otwierania się wtryskiwacza dziwnie się rysuje bo najpierw się trochę otwiera spada i znów się otwiera na całego to jaki będzie czas otwarcia wtryskiwacza gazowego wątpię aby był o 0.01 MS opóźniony . tak jak zwykle bywa. bynajmniej tak mi się wydaje
Światłowody przesyłają sygnał cyfrowy a wszelkie czujniki przy silniku sterowane są elektrycznie.
Dać się da tylko kwestia za ile i czy opłaca sie motać LPG do nowego auta za 200 czy 300 k pln?
Co do auta w stylu hemi - wszystko się da - kwestia doboru instalacji i jej wystrojenia.

Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce
może gaz ci puszcza elektrozawór gdy nie pracuje silnik, albo żle ci go ustawili mają takie cos jak analizator spalin??? jak tak to niech sobie sprawdzą i go ustawi.milas pisze:tez mam problem z gazownikami
auto vitaraka zaczela palic 17 na sto
w gazowni powiedzielei wymien parownik bo stary
po wymianie srednio 23 a ostatnio cały bak 35litrów na 85 km
poprostu jak tam w poniedzialek pojade .,.......................
Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok
regulacja dopiero jutro
stwierdzili ze musze umyc silnik bo przesadzilem z błotem
fakt bo auto po niedzieli tylko z zewnatrz umylem a pod maske niezagladalem
jedno spostrzezenie to ze byl zagiety przewód od snorkela co moglo powodowac juz wieksze spalanie bo niedostawal odpowiednio powietrza
a regulacja jutro . zobaczymy
stwierdzili ze musze umyc silnik bo przesadzilem z błotem
fakt bo auto po niedzieli tylko z zewnatrz umylem a pod maske niezagladalem
jedno spostrzezenie to ze byl zagiety przewód od snorkela co moglo powodowac juz wieksze spalanie bo niedostawal odpowiednio powietrza
a regulacja jutro . zobaczymy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość