Myślę że Pan Cybm nie obrazi się jeśli zamieszczę króką wskazówkę jaką od niego dostalem,mi bardzo pomogła -jest krótka i na temat + dwa zdjęcia jaka śruba co reguluje.
"
Na zdjęciach masz oznaczone śruby którą co regulować.
Najpierw możesz
wyregulować wolne obroty regulując je srubą od wolnych obrotow i srubą
mieszanki. Wazne żeby śruby od ssania nie były za bardzo wkręcone bo wtedy gaźnik cały czas będzie chodził na ssaniu i nie będzie reagował na srubę od wolnych obrotów.
Po wyregulowaniu wolnych obrotów na około 850 obr/min włanczasz swiatła i dmuchawę i regulujesz wolne obroty pod obciążeniem dolną śrubką , ( tą górną śrubkę "A" ustawiasz tak żeby po zalączeniu świateł i dmuchawy zawor podciśnieniowy wciągnął pręt z dźwigniąą w której jest dolna śrubka , dolną śrubką regulujesz wtedy dokładnie obroty.)
Potem ostudz silnik i regulacja ssania tymi dwoma srubami.
Ta sruba przy lince od gazu to wielkość obrotow na ssaniu ,a ta druga to moment wchodzenia i schodzenia z ssania (nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć

Marcin"

