
Total remont blacharki
Moderator: Albert_N
Re: Total remont blacharki
Nie czasem coś tam dłubnę ale generalnie największy zakład blacharsko-lakierniczy w mieście mi to robi 

Re: Total remont blacharki
Stang byś się pochwalił jak tam prace postępują.
PTO prawdopodobnie będzie testowane na Czarze Moczar(nie u mnie).
A różnica w silniku pod górę jest spora - teraz mogę na 3 wjeżdżać, wcześniej na 2 nie zawsze dawał radę przy pełnym obciążeniu.
PTO prawdopodobnie będzie testowane na Czarze Moczar(nie u mnie).
A różnica w silniku pod górę jest spora - teraz mogę na 3 wjeżdżać, wcześniej na 2 nie zawsze dawał radę przy pełnym obciążeniu.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Total remont blacharki
Hm... Adaś jeszcze nie ma co pokazać dalej walka z rudą ale już prawie wygrana wywalam ją z każdej szpary i profila co by zuzia z 5-6 latek jeszcze polatała
Po niedzieli zrzucam budę ze swojej piaskuję ramę zmieniam mocowania spręrzyn, wkładam PTO i Stara do końca maja najdalej wyjedzie z ASO


Po niedzieli zrzucam budę ze swojej piaskuję ramę zmieniam mocowania spręrzyn, wkładam PTO i Stara do końca maja najdalej wyjedzie z ASO




Re: Total remont blacharki
dajesz na zewnątrz ramy??
mi niestety się tak chyba nie uda ze względu na mniejszy offset felg
mi niestety się tak chyba nie uda ze względu na mniejszy offset felg

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Total remont blacharki
Tak będą po zewnętrznej generalnie trochę mniejszy wykrzyż ale szybciej da się tym w zakręcie pojechać bynajmniej mam taką nadzieję
o ile dobrze pamiętam to Ambrozja też w Suziobrzynie miał po zewnętrznej przy mniejszym odsadzeniu niż u mnie 


Re: Total remont blacharki
z ciekawości - ile kosztuje taki remont (zdjęcie budy, piaskowanie, wycinanie, spawanie łatek i lakierowanie) gdyby dać to komuś do zrobienia? oczywiście chodzi o dolna granic e przedziału cenowego bo z góry jest pewnie nie ograniczony 

był: SJ500, 1988
jest: jimniak, 2001
jest: jimniak, 2001
Re: Total remont blacharki
podejrzewam, że 2 tyś nie pomoże. pewnie co około 3 tyś albo i więcej... jak bys to komuś zlecił, bez znajomości.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Total remont blacharki
2-2,5 tysia to takie minimum po kosztach ja w tej chwili równolegle robię trzy budy i każda wyjdzie inaczej sobie robię z '94 i w kosztach to jakieś 2,5 wyjdzie nie licząc kosztu lakieru bo droższy od całej Zuzi
, drugą robię z '90 i ma tak mało rdzy że poniżej 2 tysi się zmieści a największy koszt wyjdzie przy 97 minimum 3-3,5 tysia tak ją zjadło i jak widać wiek Suki nie ma znaczenia
oczywiście to wszystko jest po kosztach jak się robi u siebie

oczywiście to wszystko jest po kosztach jak się robi u siebie
Re: Total remont blacharki
U mnie materiały na ramę i podwozie, do tego piaskowanie ramy wyszło jakies 1,5k + parę flaszek dla pomagierów
Koszt bez lakierowania budy na zewnątrz (na razie odpuszczam), robocizna poza piaskowaniem i dogięciem paru blach 100% własna.

Samurai Santana 93' - dawno i nieprawda
P11.144
P11.144
Re: Total remont blacharki
Serwus, zalezy kto co lubi ale generalnie jak ruszysz jedno to sypnie sie wiecej - ja jestem w trakcie grzebania i ratowania blachy - jedna strona juz jest na finiszu. Gdyby nie to ze jestem ograniczony czasem to bylo by lepiej - ale i tak ciesze sie bo wszystko sam z kolega robimy a ja sie ucze co z czym sie je a to w terenie wiedza nie zastapiona. Jedno jest pewne - to jest czasopozeracz!! Ale frajda jest!!






U 93 - Prawie oryginał
Joanna Brodzik Edition 


Re: Total remont blacharki
A budę zdejmowałeś
zdejmij przednie błotniki bo tam na połączeniach jest rudej co niemiara i zdejmij budę odwróć ją do góry dnem bo na ramie wszystkiego nie zrobisz 


Re: Total remont blacharki
Piszesz z perspektywy osoby, która zleciła robotę komuś w warsztacie - płacisz i wymagasz na czas.Stang pisze:A budę zdejmowałeśzdejmij przednie błotniki bo tam na połączeniach jest rudej co niemiara i zdejmij budę odwróć ją do góry dnem bo na ramie wszystkiego nie zrobisz
Jak się robi samemu i ma ograniczony czas, to operacja "robienia budy luzem" może potrwać latami. A jeździć się chce

Dlatego albo kompromis z wyspawaniem tego do czego jest dojście, albo tak jak pisałem zakup drugiej budy i jej robienie na cacy w wolnych chwilach, podczas gdy jeździ się na starej/skorodowanej.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Total remont blacharki
Potwierdzam! Zdejmuj, zdejmuj - cała prawda wyjdzie na jaw 

Samurai Santana 93' - dawno i nieprawda
P11.144
P11.144
Re: Total remont blacharki
Kostuch pisze:Piszesz z perspektywy osoby, która zleciła robotę komuś w warsztacie - płacisz i wymagasz na czas.Stang pisze:A budę zdejmowałeśzdejmij przednie błotniki bo tam na połączeniach jest rudej co niemiara i zdejmij budę odwróć ją do góry dnem bo na ramie wszystkiego nie zrobisz
Jak się robi samemu i ma ograniczony czas, to operacja "robienia budy luzem" może potrwać latami. A jeździć się chce![]()
Dlatego albo kompromis z wyspawaniem tego do czego jest dojście, albo tak jak pisałem zakup drugiej budy i jej robienie na cacy w wolnych chwilach, podczas gdy jeździ się na starej/skorodowanej.
Tak się składa że robię sam z blacharzem i w wlonym czasie ale na warsztacie

Re: Total remont blacharki
Plączesz się w zeznaniachStang pisze:
Tak się składa że robię sam z blacharzem i w wlonym czasie ale na warsztacie

Stang pisze:Nie czasem coś tam dłubnę ale generalnie największy zakład blacharsko-lakierniczy w mieście mi to robi
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Total remont blacharki
No się wcale nie plączę robi to mój blacharz w moim warsztacie
A Ty musisz być szczegółowy i wyciągać tu wsio

A Ty musisz być szczegółowy i wyciągać tu wsio
Re: Total remont blacharki
Robie wszystko sam z kolega pierwszy raz w zyciu - przy stanie rdzy jaka zastalismy gdyby buda zeszla z ramy nie poskladal bym jej albo nie udalo by nam sie utrzymac wymiarow. nadkola jak widac podciete i wyciete, obspawane - uskoki za przednimi siedzeniami wyciete i zrobione od nowa - caly tyl tez bedzie robiony. wiekszosc profili jest pootwierana i rdza goniona - mysle ze bedzie dobrze. chcialem i tak mi sie marzylo zeby zdjac bude i wszystko wypiaskowac z rama i skaladac od nowa ale realia sa inne - robie amotorsko i sie ucze a jak na ten poziom to mysle ze nie jest najgorzej i kilka sezonow przetrzymam - blacha 0.8 wiec pociagnie dluzej niz oryginal!!
U 93 - Prawie oryginał
Joanna Brodzik Edition 


Re: Total remont blacharki
ale wczesniej resztki oryginału zostaną zaatakowane przez rudąmari pisze: blacha 0.8 wiec pociagnie dluzej niz oryginal!!

Jimny 

Re: Total remont blacharki
Jak już ktoś wspominał na forum, metoda dwóch bud na zamianę ma tą szczególną zaletę, że jak jedną zrobisz i zamienisz, to zanim przygotujesz "z doskoku" następną, poprzednia będzie się nadawała do wymiany. Regularnie, jak wylewami Nilu
Ja znalazłem taniego mechanika na wsi, co spawarką obgonił jak potrafił. Z zewnątrz sam w wolnym czasie staram się utrzymać rudą w ryzach. I tak gdzieś znowu wylezie.

Ja znalazłem taniego mechanika na wsi, co spawarką obgonił jak potrafił. Z zewnątrz sam w wolnym czasie staram się utrzymać rudą w ryzach. I tak gdzieś znowu wylezie.

SJ 1.3i '90 KAM+OME+windy do pocięcia
508 i C4 Picasso do wożenia gromadki
508 i C4 Picasso do wożenia gromadki
- fruzia86
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 10:45 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Total remont blacharki
Chodzą po 600-800, a my chcemy 500. Dalsze info na PWNumeR pisze: Jaki koszt tego
Kaśka
Re: Total remont blacharki
To bardzo bogato jak tak
Generalnie lepiej wydać 625 zeta za blaszany dobrze zakonserwować i cieszyć się nowymi błotnikami dłużej
1. mniej lepanki przy podcięciu
2. estetyka wykonania
3. jak blachę wgnieciesz to ją wyklepiesz wypchniesz itp a z żywicą zabawy będzie co nie miara bo się nie wgniecie tylko połamie
gdyby te błotniki były z jakiegoś poli - coś tam np jak owiewki na quadach to tak warte były by co najmniej tyle co blaszane
Jak dla mnie to koszt takich z żywicy powinien być w granicach 350 zeta

Generalnie lepiej wydać 625 zeta za blaszany dobrze zakonserwować i cieszyć się nowymi błotnikami dłużej

1. mniej lepanki przy podcięciu
2. estetyka wykonania
3. jak blachę wgnieciesz to ją wyklepiesz wypchniesz itp a z żywicą zabawy będzie co nie miara bo się nie wgniecie tylko połamie


Jak dla mnie to koszt takich z żywicy powinien być w granicach 350 zeta
- MarekSS
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 7:12 pm
- Lokalizacja: Więciorka/ małopolska
Re: Total remont blacharki
Siema
i ja się dołacze do tematu budy, samurajek 93, to juz norma że im nowszy tym szybciej leci blacha? Tak jak z maluchami te do 94 były o niebo lepsiejsze od nowszych
a tak do rzeczy, po oględzinach swojej budy stwierdziłem szkoda kasy i czasu na jej łatanie i naprawe
i rozglądam się za ,,nową" budą. I takie moje ot małe pytanko, rózniły się konstrukcyjnie budy w sj i samuraju? Głownei chodzi mi o mocowanie do ramy
A jak by miał ktos namiary na bude w miare dobra
to byłbym wdzięczny za info, patrze po alledrogo i innych tego typu stronach w pl i zagranica i mało jest tego a jak sa to albo pocięte albo totalny złom.





Niech BŁOTO będzie z Wami 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość