dyfer z vitki do samuraia

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 7:21 pm

reduktor w 2.0 v6 long to to samo co 1.6...chyba :)21
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: slaw211 » ndz paź 11, 2009 7:26 pm

Robsik pisze:reduktor w 2.0 v6 long to to samo co 1.6...chyba :)21
nie to samo :wink:
gg 6157522

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 7:29 pm

Ale środek, przełożenia też inne, tzn nie są zamienne :o ?
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 7:31 pm

W V6 wychodzi gruby wałek do reduktora a w 1.6 i 2.0 rzedowy cienki ja musiałem to przerabiac bo mam reduktor z 1.6 a skrzynie i silnik z 2.5 V6 i 2.0 V6 ma to samo :)21
Defender 110 :-)

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: slaw211 » ndz paź 11, 2009 7:33 pm

Robsik pisze:Ale środek, przełożenia też inne, tzn nie są zamienne :o ?
przełożenia ma te same ale jest inny
inna szerokosc trybów itp
gg 6157522

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 7:43 pm

To mnie cmykliście panowie :lol:

A co do wytrzymałości samcowego mostu, da rade 285/75/16 simexa pociągnąć?
Będzie miał te wzmocnienia na przegubach i w późniejszym terminie wzmacniane półosie, da radę?
Jak nie to bez ciśnienia założe 265/75/16 i też będzie dawała sobie rade w terenie :wink:
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: kozioU » ndz paź 11, 2009 7:47 pm

Don Corleone pisze:W V6 wychodzi gruby wałek do reduktora a w 1.6 i 2.0 rzedowy cienki ja musiałem to przerabiac bo mam reduktor z 1.6 a skrzynie i silnik z 2.5 V6 i 2.0 V6 ma to samo :)21
Znaczy skrzynia z 2.5 i 2.0 V6 jest taka sama?

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 7:48 pm

Robsik pisze:To mnie cmykliście panowie :lol:

A co do wytrzymałości samcowego mostu, da rade 285/75/16 simexa pociągnąć?
Będzie miał te wzmocnienia na przegubach i w późniejszym terminie wzmacniane półosie, da radę?
Jak nie to bez ciśnienia założe 265/75/16 i też będzie dawała sobie rade w terenie :wink:
Wazne zebyś odpuścił gaz jak przednie koła wybiją sie w powietrze, mnie juz znudziła wymiana półosi i dyferencjału i załozyłem mosty od GR-a

Obrazek
Defender 110 :-)

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 7:53 pm

Jeśli chodzi o latanie to nie praktykuje takiej jazdy, spokojnie aby do celu :wink:
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:01 pm

I jak cos zmien felgi na 15"
Defender 110 :-)

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: kozioU » ndz paź 11, 2009 8:04 pm

Jak zmienić felgi na 15? No i co z tą skrzynią 2.0 V6 taka sama jak 2.5 ??

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:11 pm

kozioU pisze:Jak zmienić felgi na 15? No i co z tą skrzynią 2.0 V6 taka sama jak 2.5 ??
Wyjscie na reduktor ma takie samo jak 2.5 V6 bo sam sprawdzałem czyli gruby wałek obudowa sprzęgła rózni sie troche ale jesli pomotasz tak jak ja mozna dołączyc reduktor od 1.6
Defender 110 :-)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:12 pm

Ale bede kombinowal teraz połaczyc skrzynie od Vitki z reduktorem od Patrola jak cos dam znac :)21
Defender 110 :-)

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 8:14 pm

Don Corleone pisze:I jak cos zmien felgi na 15"
Zmienić żeby mieć większy balon opony, most będzie mniej odczuwał kopniaki w tyłek?
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:20 pm

Robsik pisze:
Don Corleone pisze:I jak cos zmien felgi na 15"
Zmienić żeby mieć większy balon opony, most będzie mniej odczuwał kopniaki w tyłek?
Lepiej miec więcej gumy ja mam opony 39.5/13.5/15
Defender 110 :-)

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 8:30 pm

No Ty masz mosty patrola na które mnie nie stać :)21

Reasumując moje wątpliwości mam pytanie do kogoś kto juz jeździł na samurajowskich
nie wzmocnionych mostach z silnikiem ok. 140 km, czy wytrzyma most przedni 33"?
Dodam, że skrzynia automat. Jeśli nie, to co w nim będzie wybuchać, przeguby
czy nie wytrzymują frezy na półosiach?
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
ilek79
 
 
Posty: 169
Rejestracja: śr cze 13, 2007 11:41 am
Lokalizacja: Wałcz Turek Koło
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: ilek79 » ndz paź 11, 2009 8:39 pm

Z info ktore mozna znalez na forum mosty wytrzymuja 100km i opony 32cale.Mozna zmielic wszystko,duzo zalezy od kierownika i prawej nogi :D
suzuki sj 413 specjal 88r sprzedany

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:39 pm

Robsik pisze:No Ty masz mosty patrola na które mnie nie stać :)21

Reasumując moje wątpliwości mam pytanie do kogoś kto juz jeździł na samurajowskich
nie wzmocnionych mostach z silnikiem ok. 140 km, czy wytrzyma most przedni 33"?
Dodam, że skrzynia automat. Jeśli nie, to co w nim będzie wybuchać, przeguby
czy nie wytrzymują frezy na półosiach?
Ja kupiłem dwa mosty za 2500 zl tylni z blokadą mozna i taniej wyrwac a napewno są mocne znam kolege co Ci to zamontuje :)2
Defender 110 :-)

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » ndz paź 11, 2009 8:42 pm

Heh, dzięki ale suzuki to suzuki innej rasy mieszać nie będę :P

P.S jakie przełożenia ma patrol?
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz paź 11, 2009 8:52 pm

Robsik pisze:Heh, dzięki ale suzuki to suzuki innej rasy mieszać nie będę :P

P.S jakie przełożenia ma patrol?

Chyba takie jak w Vitce ja mam zalozone przełozenie 1:5.42 kupilem na rajdach
Defender 110 :-)

Awatar użytkownika
Kamil75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn mar 10, 2008 8:25 am
Lokalizacja: Mrozy koło Mińska Maz.

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Kamil75 » ndz lis 14, 2010 9:07 am

Witam.
Podsumowując temat...
To jakie te przełożenia do samuraja 1,3 by można tylko zmienić główki bez przerabiania?
Na pewno dwa przednie mosty. Tylko od jakiego silnika w końcu bo jak się doczytałem to nawet 1,6 miał różne przełożenia, a kupić dwa mosty nawet do 1,6 każdy z innym przełożeniem to chyba coś będzie nie tak. Tak mnie się myśli :D jako laikowi technicznemu.
Pozdrawiam
Kamil 75
Samurai 1,3 69PS, red 1000, 235/75/15 Simex, T-max 8500
www.fascynaci4x4.pl

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » ndz lis 14, 2010 10:31 am

Kamil75 pisze:Witam.
Podsumowując temat...
To jakie te przełożenia do samuraja 1,3 by można tylko zmienić główki bez przerabiania?
Na pewno dwa przednie mosty. Tylko od jakiego silnika w końcu bo jak się doczytałem to nawet 1,6 miał różne przełożenia, a kupić dwa mosty nawet do 1,6 każdy z innym przełożeniem to chyba coś będzie nie tak. Tak mnie się myśli :D jako laikowi technicznemu.
Pozdrawiam
Weż kup dwa taleze i dwa wałki z przedniego mostu od Vitki 1.6 8V tak z rocznika 89-92 to bedzie pewniej :)2
Policz zeby na kole i podziel przez ilośc zębów na wałku i wyjdzie Ci jakie ma przelożenie
Defender 110 :-)

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Robsik » pn lis 15, 2010 11:13 pm

Don Corleone Twoja Vitara jeździ? Jest jakiś filmik bo jeszcze w akcji nie widziałem? :D
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Don Corleone
Posty: 491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
Lokalizacja: Gdzieś w górach
Kontaktowanie:

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Don Corleone » wt lis 16, 2010 8:08 am

Robsik pisze:Don Corleone Twoja Vitara jeździ? Jest jakiś filmik bo jeszcze w akcji nie widziałem? :D
Jezdzi , jezdzi czasami na lawecie :)21
W sumie dużo nie zostało bo tylko wały i trochę kable poupychać ale jakoś już mi chęci brakło :D
Dużo pracy czasu mniej.....
Pozdrowionka
Defender 110 :-)

Awatar użytkownika
Kamil75
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn mar 10, 2008 8:25 am
Lokalizacja: Mrozy koło Mińska Maz.

Re: dyfer z vitki do samuraia

Post autor: Kamil75 » ndz lis 21, 2010 9:31 am

Don Corleone pisze:
Kamil75 pisze:Witam.
Podsumowując temat...
To jakie te przełożenia do samuraja 1,3 by można tylko zmienić główki bez przerabiania?
Na pewno dwa przednie mosty. Tylko od jakiego silnika w końcu bo jak się doczytałem to nawet 1,6 miał różne przełożenia, a kupić dwa mosty nawet do 1,6 każdy z innym przełożeniem to chyba coś będzie nie tak. Tak mnie się myśli :D jako laikowi technicznemu.
Pozdrawiam
Weż kup dwa taleze i dwa wałki z przedniego mostu od Vitki 1.6 8V tak z rocznika 89-92 to bedzie pewniej :)2
Policz zeby na kole i podziel przez ilośc zębów na wałku i wyjdzie Ci jakie ma przelożenie

W sumie to chętnie bym kupił... ale albo nie umiem szukać albo na alledrogo tylko kompletne mosty są.
Pozdrawiam
Kamil 75
Samurai 1,3 69PS, red 1000, 235/75/15 Simex, T-max 8500
www.fascynaci4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości