Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Ivul

- Posty: 1526
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
- Lokalizacja: z nienacka
Post
autor: Ivul » śr gru 16, 2009 8:10 pm
Cześć i czołem.
Mam zapotrzebowanie na sklepanie jednego.. resora
Możecie polecić jakiś dobry zakład w Bielsku lub na śląsku, w którym dobrze się nim zaopiekują

-
Alpigo

- Posty: 524
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 3:09 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alpigo » pn gru 21, 2009 7:50 pm
dokładnie tak jak koledzy mówią
powinno być OK
ale zrobisz jak uważasz

gekon off-road team
-
yarek
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: ndz lip 31, 2005 5:57 pm
Post
autor: yarek » wt gru 22, 2009 9:43 am
Witam
W Bytomiu przy rynku jest gość, który się zajmuje kuciem resorów.
Polecam
-
zucks
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 8:50 pm
Post
autor: zucks » wt gru 22, 2009 5:56 pm
Jak by ktoś leciał na Jędrzejów to zapraszam na klepanie (na maszynie) po 90zl za resor.
-
Ivul

- Posty: 1526
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 1:35 pm
- Lokalizacja: z nienacka
Post
autor: Ivul » śr gru 23, 2009 11:27 am
-
lesnik01
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: pt cze 13, 2008 6:07 pm
Post
autor: lesnik01 » czw gru 24, 2009 8:14 am
Ja robiłem swoje w Bytomiu, o ile dobrze pamietam przy ul Piekarskiej. Polecam
-
zacho
-

- Posty: 186
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 4:20 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: zacho » wt maja 18, 2010 2:31 pm
A jakie są koszty klepania resorów ? tak mniej lub więcej ?
Suzuki Samurai ofcourse

-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » wt maja 18, 2010 3:45 pm
nie widzicie że kolega chce
sklepać resor czyli pewnie zbyt wysoko stoi auto

Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » wt maja 18, 2010 11:41 pm
+/- 2 stówki za komplet, ale z klepaniem resorów to jest tak jak z klepaniem konia, niby fajnie ale to jednak nie to i na krótką metę

Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
zacho
-

- Posty: 186
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 4:20 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: zacho » śr maja 19, 2010 8:43 am
slavok pisze:+/- 2 stówki za komplet, ale z klepaniem resorów to jest tak jak z klepaniem konia, niby fajnie ale to jednak nie to i na krótką metę

JAk sie nie ma co się lubi to się lubi to co się ma

Ale na ile starczą takie wyklepane ?Przy dość intensywnej jezdzie w terenie

Suzuki Samurai ofcourse

-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » śr maja 19, 2010 8:44 am
jeden wyjazd
i jak dobrze pojezdzisz to polamiesz

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
KSikorski

- Posty: 2020
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
- Lokalizacja: Kielno
Post
autor: KSikorski » śr maja 19, 2010 7:30 pm
Ehh... mam teraz przód dociążony silnikiem łącznie ze wszystkim jakieś 50kg cięższym od serii, przód wyraźnie usiadł. Pieniądze na zrobienie porządnego zawieszenia będę miał dopiero na jesieni, teraz chcę zrobić jakiś taki półśrodek... byleby wytrzymało do listopada. Hamrować i dołożyć po jednym piórze? Czy może tylko hamrować?
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » śr maja 19, 2010 9:30 pm
jak dołożysz po piórku to powinno być ok, no po za komfortem, bo furak jest wyraźnie twardszy...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr maja 19, 2010 9:56 pm
KSikorski pisze:Ehh... mam teraz przód dociążony silnikiem łącznie ze wszystkim jakieś 50kg cięższym od serii, przód wyraźnie usiadł. Pieniądze na zrobienie porządnego zawieszenia będę miał dopiero na jesieni, teraz chcę zrobić jakiś taki półśrodek... byleby wytrzymało do listopada. Hamrować i dołożyć po jednym piórze? Czy może tylko hamrować?
Nie klepać, a tylko dołożyć pióro.
-
corny

- Posty: 445
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:21 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
Post
autor: corny » śr maja 19, 2010 11:54 pm
zucks pisze:Jak by ktoś leciał na Jędrzejów to zapraszam na klepanie (na maszynie) po 90zl za resor.
chyba walcowanie a nie klepanie i cena za kpl
-
zacho
-

- Posty: 186
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 4:20 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: zacho » czw maja 20, 2010 12:02 pm
hamrowanie resorów to w końcu warto czy nie ?
Suzuki Samurai ofcourse

-
RadziO413
-

- Posty: 282
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: RadziO413 » czw maja 20, 2010 4:29 pm
zacho pisze:hamrowanie resorów to w końcu warto czy nie ?
Nie,jak seryjne są to i tak siadają

Sj 413 89' [S]pecial werszyn
-
okino

- Posty: 576
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:11 pm
- Lokalizacja: gdzieś koło Żywca
Post
autor: okino » czw maja 20, 2010 5:25 pm
slavok pisze:jak dołożysz po piórku to powinno być ok, no po za komfortem, bo furak jest wyraźnie twardszy...
Hamrowałem wszystkie resory i dokładałem po jednym piórze - auto się podniosło ale wykrzyż fatalny.
Usunąłem dodatkowe pióra z tyłu i wykrzyż się poprawił. Tak jeżdżę drugi rok - do lasu po drzewo albo rekreacyjnie, bez ciśnienia.
To tani półśrodek ale w niektórych przypadkach zdaje egzamin.
Samurai 89 1.3 nie motany Sahara 205/70/15
-
cinekline
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 10:51 pm
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Post
autor: cinekline » czw maja 20, 2010 7:41 pm
Ja klepałem we wrześniu 2009 i po zimie trochę siadły a w ostatni weekend złamało się główne pióro na prawym tyle

więc nie polecam klepania bo szybko siadają, tym bardziej że jeżdżę turystycznie i nie katuję samiego.
SJ 410
-
szerokimost

- Posty: 493
- Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Wawa/Łomianki
Post
autor: szerokimost » pt maja 21, 2010 12:49 pm
KSikorski pisze:Ehh... mam teraz przód dociążony silnikiem łącznie ze wszystkim jakieś 50kg cięższym od serii, przód wyraźnie usiadł. Pieniądze na zrobienie porządnego zawieszenia będę miał dopiero na jesieni, teraz chcę zrobić jakiś taki półśrodek... byleby wytrzymało do listopada. Hamrować i dołożyć po jednym piórze? Czy może tylko hamrować?
Prawdopodobnie to co masz teraz dotrwa do listopada bez problemu

po co ładować kasę w jakieś półśrodki .
Samiec
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » sob maja 22, 2010 4:00 pm
cinekline pisze:Ja klepałem we wrześniu 2009 i po zimie trochę siadły a w ostatni weekend złamało się główne pióro na prawym tyle

więc nie polecam klepania bo szybko siadają, tym bardziej że jeżdżę turystycznie i nie katuję samiego.
...klepanie udaje się i ma sens w ok 10% przypadków
-
KODŻI

- Posty: 573
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 8:17 pm
- Lokalizacja: Poznań / Polska Południowa
Post
autor: KODŻI » wt maja 25, 2010 2:32 pm
Mazur pisze:cinekline pisze:Ja klepałem we wrześniu 2009 i po zimie trochę siadły a w ostatni weekend złamało się główne pióro na prawym tyle

więc nie polecam klepania bo szybko siadają, tym bardziej że jeżdżę turystycznie i nie katuję samiego.
...klepanie udaje się i ma sens w ok 10% przypadków
Mnie się udało. Zależy kto klepie. Kręgosłup i wiązadła brzuszne ok.

EKIPA 4X4 KARKONOSZE
Sammi 1,3i
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » czw maja 27, 2010 9:02 am
KODŻI pisze: Zależy kto klepie
1. 100% j.w.
2. stan "materiału wyjściowego" (ogólnie stopień zmęczenia materiału)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość