Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
matchbox

- Posty: 1746
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: matchbox » czw cze 03, 2010 5:39 pm
Z tym Roburem to była zwykła nawijka, żart, łacha ciągnąłem i tyle
Zmien mechanika co ci te reduktory regeneruje raz za razem, bo Ci kit wciska i tyle.
Zaczniesz zmieniać reduktor to zaraz zaczną lecieć mosty i też będziesz zmieniał. Ta historia nie ma szczęśliwego zakończenia

Kto Ci później kupi taką zmotę

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » czw cze 03, 2010 6:00 pm
l2772252 pisze:chyba wszystkie poza roburem są montowane bezpośrednio do skrzyni...
chyba nie
chyba że rozumujesz bezpośrednio do skrzynia za pomocą wałka

NO I JEST RZOPA
-
Myszono
-

- Posty: 200
- Rejestracja: wt maja 19, 2009 11:27 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Myszono » czw cze 03, 2010 7:20 pm
l2772252 pisze:no dobrze panowie ale reduktor składany jest na pewno dobrze, na początku wszystko chodzi elegancko ale po trudniejszym rajdzie za każdym razem zdycha wiec musi być zasłaby i tyle... wcześniej nie miałem takich problemów, dopiero teraz jak go przebudowałem ale w ramie zmieniło sie tylko to ze zawiecha jest na sprężynach... mosty oczywiście wzmacniane pół osie też bardzo mocne, opony simex 31 cali.... macie jeszcze jakieś propozycje innych reduktorów poza roburem,pajero, toyota i deff?
Tak. Zgłoś sie do NASA - dział pojazdy kosmiczne.
-
l2772252
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: l2772252 » pt cze 04, 2010 10:55 am
widze że nic się nie orientujecie....
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 10:58 am przez
l2772252, łącznie zmieniany 1 raz.
PREZES
-
l2772252
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: l2772252 » pt cze 04, 2010 10:57 am
Myszono pisze:l2772252 pisze:no dobrze panowie ale reduktor składany jest na pewno dobrze, na początku wszystko chodzi elegancko ale po trudniejszym rajdzie za każdym razem zdycha wiec musi być zasłaby i tyle... wcześniej nie miałem takich problemów, dopiero teraz jak go przebudowałem ale w ramie zmieniło sie tylko to ze zawiecha jest na sprężynach... mosty oczywiście wzmacniane pół osie też bardzo mocne, opony simex 31 cali.... macie jeszcze jakieś propozycje innych reduktorów poza roburem,pajero, toyota i deff?
Tak. Zgłoś sie do NASA - dział pojazdy kosmiczne.
masz takie pierdoły pisać to lepiej nie pisz!!
PREZES
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt cze 04, 2010 12:49 pm
l2772252 pisze:widze że nic się nie orientujecie....
skoro red wytrzymuje u innych mosty z uaza lub toyoty i silniki 2.0 z omegi lub sierry i opony często 33 cale(znajomi tak mają i bangla) to sorki ale coś tu nie pasi. Wszyscy Ci mówią że musi być coś nie halo a Ty się rzucasz że się nie znają i Sam wiesz najlepiej więc po co wogóle się pytasz kogo kolwiek o zdanie??

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
matchbox

- Posty: 1746
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: matchbox » pt cze 04, 2010 1:56 pm
l2772252 pisze:widze że nic się nie orientujecie....
Czyli jednak trafiłem z tym Roburem

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza

-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » pt cze 04, 2010 2:15 pm
Reduktor od Samuraja, w prawdzie nie przerabiany na 4.16, wytrzymuje palenie gumy wszystkich 33 calowych kół założonych na mosty od Patrola K160. Kręcił tym silnik z Opla Omegi 2.0.
Tak wolnego reduktora (o 4.16 mowa) niestety łatwo nie znajdziesz. Blisko tych przełożeń będzie red. z Range Rover/Land Rover. Ale jest łączony ze skrzynią i po przeróbce wyjdzie długi. Inne popularne reduktory zazwyczaj nie zwalniają więcej jak 2x.
Oddzielne reduktory można wyliczyć na palcach jednej ręki - Gaz69, Robur (ciężki klamot), Mercedes (kręci się w "złą" stronę?), Samurai, Gaz66 i podobne (wyjście na przedni most z lewej strony), Tarpan (wyjście na przedni most z lewej strony). Coś pominąłem?
pzdr, W
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt cze 04, 2010 4:51 pm
zawsze możesz dać 5.83 w mosty i zostwić standardowy reduktor lub 410

NO I JEST RZOPA
-
l2772252
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: l2772252 » pt cze 04, 2010 6:17 pm
Wilku pisze:Reduktor od Samuraja, w prawdzie nie przerabiany na 4.16, wytrzymuje palenie gumy wszystkich 33 calowych kół założonych na mosty od Patrola K160. Kręcił tym silnik z Opla Omegi 2.0.
Tak wolnego reduktora (o 4.16 mowa) niestety łatwo nie znajdziesz. Blisko tych przełożeń będzie red. z Range Rover/Land Rover. Ale jest łączony ze skrzynią i po przeróbce wyjdzie długi. Inne popularne reduktory zazwyczaj nie zwalniają więcej jak 2x.
Oddzielne reduktory można wyliczyć na palcach jednej ręki - Gaz69, Robur (ciężki klamot), Mercedes (kręci się w "złą" stronę?), Samurai, Gaz66 i podobne (wyjście na przedni most z lewej strony), Tarpan (wyjście na przedni most z lewej strony). Coś pominąłem?
pzdr, W
wreszcie ktoś konkretny...

no to sam nie wiem wszytkie te reduktory chyba są dość ciężkie, a za bardzo nie chce kombinować w stylu dorabiania dekla do reduktora łączonego ze skrzynią bo to się może tylko psuć a autko ma być przecież w miarę nie zawodne :/ a żeby było coś źle składane to chyba nie jest możliwe, cała rama była sprawdzana wraz z przerabianiem na sprężyny w profesjonalnym warsztacie w Bielsku Białej.
PREZES
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » pt cze 04, 2010 9:53 pm
wystarczy milimetrowe odchylenie od normy/ nieosiowe ustawienie wałka itp. i już będzie lipa... a próbowałeś np. podmienić na inny reduktor samuraiowy ? a może wał któryś bije i reduktor dostaje po dupie, bardzo dziwna sprawa bo tak jak piszą koledzy te reduktory wytrzymują naprawdę sporo, hamerykańce pakują 4ro litrowe jednostki zwolnienia 6,5 :1 i jakoś to jeździ.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Michal_R

- Posty: 353
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
- Lokalizacja: ze stodoły
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michal_R » pt cze 04, 2010 11:14 pm
slavok pisze:wystarczy milimetrowe odchylenie od normy/ nieosiowe ustawienie wałka itp. i już będzie lipa... a próbowałeś np. podmienić na inny reduktor samuraiowy ? a może wał któryś bije i reduktor dostaje po dupie, bardzo dziwna sprawa bo tak jak piszą koledzy te reduktory wytrzymują naprawdę sporo, hamerykańce pakują 4ro litrowe jednostki zwolnienia 6,5 :1 i jakoś to jeździ.
tyle że telepiący się wał może co najwyżej dawać po dupie łożyskom, wałków nie da sie założyć nieosiowo, chyba że obudowa jest skręcona, ale ta raczej pęka niż się krzywi. Coś musi być zesrane, bo reduktor w srajtku jest zajebisty

-
corny

- Posty: 445
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:21 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
Post
autor: corny » sob cze 05, 2010 9:21 am
pzdr, W[/quote]
wreszcie ktoś konkretny...

no to sam nie wiem wszytkie te reduktory chyba są dość ciężkie, a za bardzo nie chce kombinować w stylu dorabiania dekla do reduktora łączonego ze skrzynią bo to się może tylko psuć a autko ma być przecież w miarę nie zawodne :/ a żeby było coś źle składane to chyba nie jest możliwe, cała rama była sprawdzana wraz z przerabianiem na sprężyny w profesjonalnym warsztacie w Bielsku Białej.[/quote]
widze ze wychodzisz z zalozenia ze chlopy z bielska nie moga miec slabego dnia .... a moze jednak cos zjebali jak tylu Ci pisze ze to rzecz prawie pancerna w suzi ... a moze sa przereklamowani

!!
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » sob cze 05, 2010 2:53 pm
dokładnie ma identyczny przypadek że muusze poprawiać po fachowcach

NO I JEST RZOPA
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » sob cze 05, 2010 8:31 pm
l2772252 pisze:... w profesjonalnym warsztacie w Bielsku Białej.
Nazwa zaczyna się na E ?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » sob cze 05, 2010 9:33 pm
wreszcie ktoś konkretny...

no to sam nie wiem wszytkie te reduktory chyba są dość ciężkie, a za bardzo nie chce kombinować w stylu dorabiania dekla do reduktora łączonego ze skrzynią bo to się może tylko psuć a autko ma być przecież w miarę nie zawodne :/ a żeby było coś źle składane to chyba nie jest możliwe, cała rama była sprawdzana wraz z przerabianiem na sprężyny w profesjonalnym warsztacie w Bielsku Białej.
samurai-service ?
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 9:41 pm przez
slavok, łącznie zmieniany 2 razy.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » sob cze 05, 2010 9:35 pm
hehe tak samurai serwis na E
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » sob cze 05, 2010 9:40 pm
źle zrozumiałeś

pytanie było do autora.
e-samurai-service 
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » śr cze 09, 2010 9:11 am
A może masz za długie wały i dlatego reduktor dostaje po dupie
Reduktor to chyba najmocniejsza część Samuraia
Fascynaci 4x4
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr cze 09, 2010 10:03 am
Jedno pytanie - czy mocowania reduktora zostały wzmocnione?
Bo jeśli zaczęło się to po zmianie zawieszenia na sprężyny to wskazuje to na to że rama mocno pracuje i być może ona wymaga wzmocnienia.

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » śr cze 09, 2010 3:56 pm
to by wtedy raczej obudowa pękała a nie padał środek reduktora

(odnośnie ramy)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr cze 09, 2010 6:13 pm
Każdy metal do pewnego momentu się ugina.
Dochodzi jeszcze kwestia jakości montażu reduktora.

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » śr cze 09, 2010 7:01 pm
alu niestety jest dość kruche
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Michal_R

- Posty: 353
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
- Lokalizacja: ze stodoły
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michal_R » śr cze 09, 2010 9:10 pm
Adam.Ż pisze:alu niestety jest dość kruche
W niektorych autach badziewne aluminiowe obudowy girboksów, potrafią się skręcic do tego stopnia że skrzynia zaczyna kleszczyć i sie rozlata

, ale badziewna krzynka to nie to samo co srajtkowy reduktor

-
Samaeli
-

- Posty: 220
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Samaeli » pt cze 11, 2010 8:46 pm
Moze byc jeszcze tak ze most za bardzo opada i krzyzaki nie daja rady i lamia reduktor( patrz krzywia walek, dostaje lozysko igielkowe) po czym wszystko sie rozlatuje. Sporbuj wykrzyzowac auto lub podniesc za rame tak aby most mial calkowity zwis( np. podnosnik) i zobacz jak sie zachowuje krzyzak.
Sorry za bledy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość