Jimny jakość blachy

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Jimny jakość blachy

Post autor: Bartex » śr gru 15, 2010 7:59 pm

Hej
Jamnika szukam i pytanie mam do tych co stycznośc mają z tymi starszymi.
Jak tam blacha w takich rocznikach 1999-2003?
A jak by ktoś jeszcze powiedział w którym roku napędy i reduktor zaczęły być na guzikach bo tego chce uniknąć ;)
Bartek

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: TadeuszK » śr gru 15, 2010 8:07 pm

guziki weszły po 2005r - jak się nie mylę ... roczne blachy nie noszą śladów korozji :)21

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Salata123 » czw gru 16, 2010 1:39 am

2005

blachy na razie ok

rama miejscami pokryta lekkim, na razie powierzchownym nalotem :)

ale np. tłumik końcowy mocno zjedzony :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: alfik » czw gru 16, 2010 10:52 am

Bartex pisze:Hej
Jamnika szukam i pytanie mam do tych co stycznośc mają z tymi starszymi.
Jak tam blacha w takich rocznikach 1999-2003?
A jak by ktoś jeszcze powiedział w którym roku napędy i reduktor zaczęły być na guzikach bo tego chce uniknąć ;)
Reduktor na gozikach jest wolniejszy i to duża zaleta, zaś nawet "wajcha" wykorzystuje podciśnieniowo dołączane piasty, więc guzik już tak dużo nie psuje.

(Ale przyznam szczerze, w Kyronie mam reduktor na prztyczek i uważam, że prawdziwe terenówki musza mieć wajchję)
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

bst
Posty: 431
Rejestracja: wt gru 03, 2002 4:42 pm
Lokalizacja: Parole/Warszawa

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: bst » pt gru 17, 2010 3:23 pm

guzik nie przeszkadza, bo tam jest i tak silownik ktory robi to samo.
O blachy sie nie martw, jak nie bedzie bity to nie bedzie gnil.
Tylko ze ciezko Ci bedzie znalezc nie bitego, bo z racji specyficznej grupy odbiorcow, malo kto sprzedaje ten samochod jezeli nie mial duzego dzwona
Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T

Awatar użytkownika
RagnarTheRed
 
 
Posty: 116
Rejestracja: sob lip 14, 2007 3:29 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: RagnarTheRed » pt gru 17, 2010 10:57 pm

"Japończyk" z października 99. Ruda pod tylnymi fotelami przy nadkolach, w okolicy wlewu paliwa no i z przodu w okolicach chłodnicy, ale to ostatnie wygląda na skutki jakiegoś dzwonka.
Suzuki Jimny 1.3KAT

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: gebels » pt gru 17, 2010 11:00 pm

Bartex pisze:Hej
Jamnika szukam i pytanie mam do tych co stycznośc mają z tymi starszymi.
Jak tam blacha w takich rocznikach 1999-2003?
A jak by ktoś jeszcze powiedział w którym roku napędy i reduktor zaczęły być na guzikach bo tego chce uniknąć ;)
kup babie karte MPK taniej wyjdzie :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Bartex » sob gru 18, 2010 8:42 am

gebels pisze:
Bartex pisze:kup babie karte MPK taniej wyjdzie :)21
Twojej kupie jak sie wyprowadzicie na ranczo :P
RagnarTheRed pisze:"Japończyk" z października 99. Ruda pod tylnymi fotelami przy nadkolach, w okolicy wlewu paliwa no i z przodu w okolicach chłodnicy, ale to ostatnie wygląda na skutki jakiegoś dzwonka.
To jeszcze by sie przydało jak rozpoznać Hiszpana i Japońca? Jakaś różnica w VIN?
Bartek

Awatar użytkownika
blizzard
Posty: 466
Rejestracja: śr lis 01, 2006 11:16 pm
Lokalizacja: Pruszków/Konstancin
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: blizzard » ndz gru 19, 2010 9:50 pm

Litera J :D
był Jimny, jest KZJ95
KLUB SUZUKI

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Bartex » pn gru 20, 2010 7:34 am

blizzard pisze:Litera J :D
i wszystko jasne :) :)2
Bartek

Awatar użytkownika
whiterider
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 8:26 pm
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: whiterider » ndz gru 26, 2010 5:18 pm

czy ktoś ma w suzuce 86 konny disel? przymieram się do takiego i chętnie dowiem się jak to chodzi???
"Pustynny Potwór" = Syncro T3 1.9TD
"Łoffrołd Bestia" = Syncro T3 2.1DJ

bst
Posty: 431
Rejestracja: wt gru 03, 2002 4:42 pm
Lokalizacja: Parole/Warszawa

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: bst » pn gru 27, 2010 11:02 am

Chodzi bardzo dobrze, mocy zdecydowanie nie brakuje ale przydal by sie 6 bieg, wtedy auto bylo by na pewno bardziej ekonomiczne. Spalanie oscyluje w granicach 7.8-8.8 przy jedzie mieszanej. W zime lub w terenie oczywiscie wiecej.
Kultura pracy srednia, dosyc mocno trzesie buda, wiele osob narzeka tez na awarie CR (wtryski i pompa).
Vitara 30''
Jimny DDIS
GV 2.0 HDI A/T

Awatar użytkownika
whiterider
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 8:26 pm
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: whiterider » pn gru 27, 2010 5:50 pm

dzieki bst, więc benzynka czy diselek oto jest pytanie???
ekonomika faktycznie średnia jak na małe auto o tej mocy, a jak benzynka wypada w porównaniu??
"Pustynny Potwór" = Syncro T3 1.9TD
"Łoffrołd Bestia" = Syncro T3 2.1DJ

TadeuszK
Posty: 389
Rejestracja: sob lut 16, 2008 9:32 am
Lokalizacja: Lublin

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: TadeuszK » pn gru 27, 2010 6:11 pm

benzyna silnik na "łańcuchu", opony fabryczne w standardowym rozmiarze:
w trasie, (zapakowany 2+2; + bagaż :)21) bez większych scen i wyrzeczeń można zejść do 7 - 7,5l/100km; w mieście różnie - powiedzmy, że 9-10l/100km, chociaż czasami wychodzi poniżej 9,
na 4x4 po nieodśnieżonym mieście ca. 13l/100km; w terenie spala tyle ile wlejesz :)21

Awatar użytkownika
Zonk
 
 
Posty: 226
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
Lokalizacja: wrocław

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Zonk » pn gru 27, 2010 6:15 pm


Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Bartex » pn gru 27, 2010 6:33 pm

TadeuszK pisze:benzyna silnik na "łańcuchu"
Silnik G13BB pierwsze tankowanie po zakupie więc niewymierne
200km trasy, 10km reduktor w kopnym śniegu, 90km miasto no i zima - wyszło 7,4

Tez zastanawiałem sie nad klekotem ale benzynowy sporo tańszy, a do tego opcja LPG.
Butle planuje upchać w miejscu zbiornika a obok z kwasówki ~15l zbiornik na benzynę
Bartek

Awatar użytkownika
whiterider
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 31, 2010 8:26 pm
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: whiterider » wt gru 28, 2010 1:47 am

dzięki, nie wiedziałem że franca tam siedzi :-?
jednak benzynka będzie.
i teraz nasuwa mi się kolejne pytanie czy po 2007 roku są niespodziewajki w benzynowych jednostkach?
i czy po 2007roku tylko hiszpany wychodziły czy nada trafić japonię
"Pustynny Potwór" = Syncro T3 1.9TD
"Łoffrołd Bestia" = Syncro T3 2.1DJ

Awatar użytkownika
Gorg
Posty: 732
Rejestracja: sob sty 29, 2005 11:08 pm
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: Gorg » pn sty 03, 2011 6:46 am

Jeszcze co do spalania Jimny w benzynie to u mnie w roczniku 2004 wygląda to następująco:
1. Na co dzień Żona odpala go, przejeżdża po miescie 7 km i gasi. Popołudniu spowrotem. Spalanie latem 10 litrów, zimą przy napędzie 4x4 max 12 litrów
2. Ja dojeżdżam do pracy dziennie 30 km po trasie. Wtedy spalanie minimalne 6,5 litra - ale to bez radości jazdy :(
Suzuki Grand Vitara / Suzuki Jimny
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/

bIp
 
 
Posty: 831
Rejestracja: pn gru 07, 2009 7:26 pm
Lokalizacja: zachpom.

Re: Jimny jakość blachy

Post autor: bIp » pn sty 03, 2011 6:48 pm

bst pisze:Chodzi bardzo dobrze, mocy zdecydowanie nie brakuje ale przydal by sie 6 bieg, wtedy auto bylo by na pewno bardziej ekonomiczne. Spalanie oscyluje w granicach 7.8-8.8 przy jedzie mieszanej. W zime lub w terenie oczywiscie wiecej.
Kultura pracy srednia, dosyc mocno trzesie buda, wiele osob narzeka tez na awarie CR (wtryski i pompa).
Diesel 65KM w cyklu 75% trasa + 25% leśne drogi, około 10-15 rozruchów dziennie 6,2-6,7/100
Zimą równy litr więcej (4wd). Opony seryjne, reduktor sporadycznie.
Kultura, potwierdzam, średnia. Jak na diesla nie ma w ogóle elastyczności. Budą mi nie trzęsie, lub nie odczuwam tego.
Blacha fatalna 2004r, dużo rudego w zgrzewach blach, spawy ramy też obłaziły, amortyzatory nieodkręcalne przy przebiegu 80 tkm. Wymiana tylnej kanapy też trochę trwała, śruby rude. Sprowadzony z Niemiec, z gór. Soli na drogi nie żałowali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości