z mazdy był silnik 1997ccm w takim razie z czego był silnik 1905ccm?????daro 16v pisze:chyba sie mylisz silnik o ktorym piszesz pojawial sie w samuraiu ,w vitarze byl 2.0 z mazdy,nie biorac pod uwage pozniejszych hdiPIOTRek NIVA pisze:nie prościej 1.9d PSA z tego co się orientuję to w wersji td były montowane fabrycznie w Vitkach. Za wersją nieuturbioną przemawia dostępność dawców w postaci FSO Polonez.
POZDRO
Vitara z dieslem 1.6 Vw
Moderator: Albert_N
- PIOTRek NIVA
-
- Posty: 185
- Rejestracja: ndz mar 28, 2010 4:33 pm
- Lokalizacja: sosnowiec / UK
Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
Niva 1,6 '82
GV 1600 '03
MB W210 '01
to już historia
C4 Picasso '07
jeździ
Transit '02
dla chleba
GV 1600 '03
MB W210 '01
to już historia
C4 Picasso '07
jeździ
Transit '02
dla chleba
Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
to silnik XUD9 czyli popularny poldek montowany w samcach ale widocznie byl montowany do vitar 1genPIOTRek NIVA pisze:z mazdy był silnik 1997ccm w takim razie z czego był silnik 1905ccm?????daro 16v pisze:chyba sie mylisz silnik o ktorym piszesz pojawial sie w samuraiu ,w vitarze byl 2.0 z mazdy,nie biorac pod uwage pozniejszych hdiPIOTRek NIVA pisze:nie prościej 1.9d PSA z tego co się orientuję to w wersji td były montowane fabrycznie w Vitkach. Za wersją nieuturbioną przemawia dostępność dawców w postaci FSO Polonez.
POZDRO
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
Nie sądziłem, że coś takiego odnajdę odnośnie mojej i Twojej flanszy na forum:) skoro jest wszystko ok to jestem bardzo miło zaskoczonyFaja pisze:Jestem jednym ze szczęśliwych posiadaczy tych flansz. Vitara odżyła po przeszczepie na tdi...




Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
Z tego co wiem to kolega z Koszalina też jest zadowolony z flanszy. On przeszczepił 1,6td ale mocowanie jest takie samo.
Różne diesle teraz vitara tdi.
Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
Nie chcę komentować powyższych wątków bo narobię sobie wrogów
W SAMURAIU silnik i skrzynia stanowi całość i idzie krótki wałek do reduktora. Z reduktora idzie rozdzielenie dalej w świat..
W VITARZE skrzynia biegów i reduktor jest razem.
I teraz w samuraju łatwiej jest włożyć w/w silnik PSA z poldka z tego względu, że z poloneza wyciągamy całość czyli silnik ze skrzynią i wkładamy do samurajka i "łączymy" wałkiem z reduktorem i po sprawie. Nie potrzebujemy tych "słynnych" flansz. Mało tego możemy zaadoptować dowolnie inny silnik z auta który ma napęd na tył i silnik wzdłużnie np BMW. Historia jest taka sama- wyciągamy silnik ze skrzynią i "wkładamy" do samca. Oczywiście "włożenie" to nie jest takie proste:)
W VITARZE natomiast mamy ten minus, że skrzynia i reduktor stanowią jedną całość i chcąc czy nie chcąc wkładając obojętnie jaki inny silnik to trzeba to wszystko połączyć flanszą..

W SAMURAIU silnik i skrzynia stanowi całość i idzie krótki wałek do reduktora. Z reduktora idzie rozdzielenie dalej w świat..
W VITARZE skrzynia biegów i reduktor jest razem.
I teraz w samuraju łatwiej jest włożyć w/w silnik PSA z poldka z tego względu, że z poloneza wyciągamy całość czyli silnik ze skrzynią i wkładamy do samurajka i "łączymy" wałkiem z reduktorem i po sprawie. Nie potrzebujemy tych "słynnych" flansz. Mało tego możemy zaadoptować dowolnie inny silnik z auta który ma napęd na tył i silnik wzdłużnie np BMW. Historia jest taka sama- wyciągamy silnik ze skrzynią i "wkładamy" do samca. Oczywiście "włożenie" to nie jest takie proste:)
W VITARZE natomiast mamy ten minus, że skrzynia i reduktor stanowią jedną całość i chcąc czy nie chcąc wkładając obojętnie jaki inny silnik to trzeba to wszystko połączyć flanszą..
Ostatnio zmieniony pt wrz 16, 2011 9:34 pm przez wojtassj, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Vitara z dieslem 1.6 Vw
Jak zaszczepiasz do vitary inny silnik ze skrzynią, to co za problem zmienić dodatkowo reduktor na samuraiowy?wojtassj pisze:Nie chcę komentować powyższych wątków bo narobię sobie wrogów![]()
W SAMURAIU silnik i skrzynia stanowi całość i idzie krótki wałek do reduktora. Z reduktora idzie rozdzielenie dalej w świat..
W VITARZE skrzynia biegów i reduktor jest razem.
...
W VITARZE natomiast mamy ten minus, że skrzynia i reduktor stanowią jedną całość i chcąc czy nie chcąc wkładając obojętnie jakiś inny silnik to trzeba to wszystko połączyć flanszą..
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość