Remont generalny

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: Remont generalny

Post autor: cordoba_2004 » pn wrz 12, 2011 9:39 am

bardzo dobra robota , godna naśladowania, naprawdę wspaniała rzecz.
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Re: Remont generalny

Post autor: milas » pn wrz 12, 2011 11:20 am

Kostuch pisze:
milas pisze:auto rozebrane , silnik wisi
pojawila sie wizja ,ze jednak łatwiej reduktor z samuraja sie z tym zepnie

co zyskam a co strace ?
zostawic vitare szybsza ale w terenie slabiej
wsadzic z 1,3
wsadzic z 1.0

najbardziej mysle 1,3 bo on chyba taki zloty srodek i niekosztuje masakrycznej kasy
A jak się spina skrzynię vitarową z reduktorem samuraia?
Wywalasz zintegrowany reduktor czy wsadzasz skrzynię tylnionapędowej vitary?

Apropos,
Ktoś coś wie o takich skrzyniach z vitary 4x2?

ale tam zostje skrzynia z bmw
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
Art_ZGL
 
 
Posty: 187
Rejestracja: sob sty 19, 2008 12:07 pm
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin

Re: Remont generalny

Post autor: Art_ZGL » pn wrz 12, 2011 1:15 pm

Kostuch pisze:A jak się spina skrzynię vitarową z reduktorem samuraia?
Apropos,
Ktoś coś wie o takich skrzyniach z vitary 4x2?
Porozmawiaj z OKU (Robert) z forum suzuki przerabial temat reduktora z samuraia. Tylko dzwon do niego bo chlopak zajety wiecznie. Namiary znajdziesz na forum.
Skrzynia z tylnonapedowki to towar deficytowy, aczkolwiek do dodostania.
Vitara1.6 8v 90r.Zawiecha +4", bodylift +2", KL-71 31", 4.24, LockRight-tyl, cdn.

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Remont generalny

Post autor: Kwadrat » wt wrz 13, 2011 3:12 pm

Kostuch pisze:
milas pisze:auto rozebrane , silnik wisi
pojawila sie wizja ,ze jednak łatwiej reduktor z samuraja sie z tym zepnie

co zyskam a co strace ?
zostawic vitare szybsza ale w terenie slabiej
wsadzic z 1,3
wsadzic z 1.0

najbardziej mysle 1,3 bo on chyba taki zloty srodek i niekosztuje masakrycznej kasy
A jak się spina skrzynię vitarową z reduktorem samuraia?
Wywalasz zintegrowany reduktor czy wsadzasz skrzynię tylnionapędowej vitary?

Apropos,
Ktoś coś wie o takich skrzyniach z vitary 4x2?

Ja wiem :) dopiero co kupiłem taką do siebie :)

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Remont generalny

Post autor: Kostuch » wt wrz 13, 2011 3:32 pm

Kwadrat pisze: Ja wiem :) dopiero co kupiłem taką do siebie :)
A gdzie i po ile takie dają? :)21
Może być PW.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Remont generalny

Post autor: kozioU » wt wrz 13, 2011 3:33 pm

Kostuch pisze:
milas pisze:auto rozebrane , silnik wisi
pojawila sie wizja ,ze jednak łatwiej reduktor z samuraja sie z tym zepnie

co zyskam a co strace ?
zostawic vitare szybsza ale w terenie slabiej
wsadzic z 1,3
wsadzic z 1.0

najbardziej mysle 1,3 bo on chyba taki zloty srodek i niekosztuje masakrycznej kasy
A jak się spina skrzynię vitarową z reduktorem samuraia?
Wywalasz zintegrowany reduktor czy wsadzasz skrzynię tylnionapędowej vitary?

Apropos,
Ktoś coś wie o takich skrzyniach z vitary 4x2?

http://suzuki.a-ng.eu/?t=7;&a=27

Awatar użytkownika
Jareczek
 
 
Posty: 193
Rejestracja: sob lip 26, 2008 8:12 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Remont generalny

Post autor: Jareczek » wt wrz 13, 2011 9:00 pm

Może w gestii wyjaśnienia.Silnik mam włożony wraz ze skrzynią biegów od BMW .Nie za bardzo wiem po co wkładać do takiej przeróbki reduktor od Samuraja .Owszem on jest przydatny jeżeli jest słaby silnik i powiedzmy z przymrużeniem oka mogą być problemy w terenie.Ale przy mocy w granicach 150KM to chyba tylko dla szpanu .A awaryjność ?--jak wszystkie inne części ale puki co to już parę ładnych lat i jeszcze z reduktorem nie miałem kłopotów
Chevrolet Geo Tracker konkretnie zmodyfikowany
Tel w razie czego 501-372-508

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Remont generalny

Post autor: Kwadrat » śr wrz 14, 2011 7:29 am

Jareczek pisze:Może w gestii wyjaśnienia.Silnik mam włożony wraz ze skrzynią biegów od BMW .Nie za bardzo wiem po co wkładać do takiej przeróbki reduktor od Samuraja .Owszem on jest przydatny jeżeli jest słaby silnik i powiedzmy z przymrużeniem oka mogą być problemy w terenie.Ale przy mocy w granicach 150KM to chyba tylko dla szpanu .A awaryjność ?--jak wszystkie inne części ale puki co to już parę ładnych lat i jeszcze z reduktorem nie miałem kłopotów

Jak wsadzisz koła ok 33 cali bedziesz wiedział po co zmienia sie reduktor :)
U mnie przy 120 km i 1270 kg masy czwórka jest do utrzymania predkości a piątki sie nie używa bo zwalnia :)
A przede wszystkim zależy co będziesz robił tym autem . Wg mnie reduktor vitary jest za szybki , a zmiana przełożeń na jedyne dostępne 5,24 Calmini nie zwalnia biegów szosowych :(

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Re: Remont generalny

Post autor: milas » śr wrz 14, 2011 8:56 am

Ale chyba nie czytasz calosci
33 cale to przy 150 km tez da rade
jesli przy 30 calach zwykle zdechniete 70 daje
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Remont generalny

Post autor: Kwadrat » śr wrz 14, 2011 9:56 am

skoro tak twierdzisz :)

Ale znam ludzi którzy wkładali motor vitary 2,5 v6 ze skrzynią i dopiero na reduktorze samuraja zaczęło to jakoś normalnie jezdzić, Koła mają 33x12,5 :)

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Re: Remont generalny

Post autor: milas » śr wrz 14, 2011 8:08 pm

nieno wlasnie mysle jaki reduktor wsadzic
coby niestarcic na szybkosci na szosowych biegach a mimowszytko miec moc w terenie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
Kwadrat
 
 
Posty: 851
Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Remont generalny

Post autor: Kwadrat » czw wrz 15, 2011 9:20 am

Ja również kombinuje z innym reduktorem :) bedzie albo samurai albo jakis land rover .

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Re: Remont generalny

Post autor: milas » czw wrz 15, 2011 10:20 am

dostepnosc reduktorow samuraja jest 0 wa na aledrogo
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
kfs
Posty: 638
Rejestracja: czw sty 17, 2008 10:13 am
Lokalizacja: Żmigród

Re: Remont generalny

Post autor: kfs » czw wrz 15, 2011 10:23 am

Może nie ma aukcji tylko na reduktor. Najczęściej bywało jednak tak, że u ludzi, którzy piszą o częściach z rozbiórek prawie wszystko się znajdowało - mimo, że teoretycznie nie było wystawione.
Samurai Santana 93' - dawno i nieprawda
P11.144

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość