Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz cze 12, 2011 10:48 pm
Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Witam,
czy ktoś spotkał się z problemem rozwalających się obudów przedniego mechanizmu różnicowego w Vitarach? W mojej Vitarce już druga obudowa rozwaliła przy sporym obciążeniu na piasku.
Pzdr,
Michał
czy ktoś spotkał się z problemem rozwalających się obudów przedniego mechanizmu różnicowego w Vitarach? W mojej Vitarce już druga obudowa rozwaliła przy sporym obciążeniu na piasku.
Pzdr,
Michał
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Równie dobrze mógłby zapytać się czy ktoś na tym forum miał kiedyś styczność z rdzą
http://suzuki.a-ng.eu/forum/
Zapraszam do lektury - jeśli poświęcisz odpowiednio dużo czasu na lekturę, to poznasz kilka sposobów jak sobie radzić z wybuchającymi mostami.

http://suzuki.a-ng.eu/forum/
Zapraszam do lektury - jeśli poświęcisz odpowiednio dużo czasu na lekturę, to poznasz kilka sposobów jak sobie radzić z wybuchającymi mostami.
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Ja miałem na to złoty środek
wymieniałem po zakupie
[ chyba ze 6 było wszystkich - przód/tył ]
wymieniałem po zakupie
[ chyba ze 6 było wszystkich - przód/tył ]
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
rozwalilem 3 potym przyszedl czas na sztywny 

Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
kompletny stalowy od GV też daje radę 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz cze 12, 2011 10:48 pm
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Dzięki za podpowiedzi. Czy od GV pasuje do 1.6 16V? Czy tylko obudowę się bierze, a flaki ze starego mostu?
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
obudowa
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Michalisko pisze:Witam,
czy ktoś spotkał się z problemem rozwalających się obudów przedniego mechanizmu różnicowego w Vitarach? W mojej Vitarce już druga obudowa rozwaliła przy sporym obciążeniu na piasku.
Pzdr,
Michał
Nie możliwe


Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Jest kilka opcji, w zależności od tego jak daleko chcesz pójść. Ja mam kosz z przełożeniami od 1,6 resztę - czyli półosie zewnętrze, wewnętrzne, przeguby i obudowę od GV. Obudowa oczywiście obniżona.Michalisko pisze:Dzięki za podpowiedzi. Czy od GV pasuje do 1.6 16V? Czy tylko obudowę się bierze, a flaki ze starego mostu?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 1:20 pm
- Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
na innym forum doczytałem, że kosz szybko szlak trafi i ktoś wsadził od samuraia, przełożenia te same?
za przedni most, biorę się jeszcze w tym miesiącu, zaraz po klatce...
ps, jak zmieściłeś półosie od gv? tzn szersze/dłuższe
za przedni most, biorę się jeszcze w tym miesiącu, zaraz po klatce...
ps, jak zmieściłeś półosie od gv? tzn szersze/dłuższe
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Mam dłuższe wahacze, więc półosie się zmieściły, ale trzeba było zrobić dwie półosie z trzech. Koła koronkowe są z tylnego mostu vitary. Samuraiowe kosze też niektórzy wkładają z tego co wiem, bo są cztero-satelitowe. Przełożenia są jednak inne. U mnie standard się sprawdza przy całkiem sporym kole. Ogólnie jest to kombinacja z kilku mostów - trochę główkowania jest. Odrębnym tematem są półosie z Pajero - pancerne i ponoć nie do zaj...nia.
Inna droga to sztywniak, ale tracisz prześwit, zwrotność i masz znacznie więcej roboty. Ja zdecydowałem się na stalowy, bo jest to bardziej "seryjne" rozwiązanie i odwracalna operacja. Na sztywny zawsze można przejść - powrotu już za bardzo nie ma.
Inna droga to sztywniak, ale tracisz prześwit, zwrotność i masz znacznie więcej roboty. Ja zdecydowałem się na stalowy, bo jest to bardziej "seryjne" rozwiązanie i odwracalna operacja. Na sztywny zawsze można przejść - powrotu już za bardzo nie ma.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 1:20 pm
- Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
sztywnego również nie chcę, głownie z powodu prześwitu.
masz polcamini, więc się zmieściło, rozumiem
dla mnie jednak cena z deka za wysoka, więc prędzej będę poszerzał obecne.
"Koła koronkowe są z tylnego mostu vitary" - czym to jest spowodowane?
masz polcamini, więc się zmieściło, rozumiem

"Koła koronkowe są z tylnego mostu vitary" - czym to jest spowodowane?
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Półoś od 2,5 v6 ma więcej frezów i jest grubsza na wejściu do mostu. To samo z wewnętrzną półosią od v6 (tą w moście).
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Co wam z tego prześwitu z przodu jak z tyłu macie sztywny most.


Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
tylny przeciągniesz jak przedni przejdzie... sprawdzone 

Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
Przeważnie tak właśnie jest 

Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
ojtam ojtam
dlamnie jedynym minusem sztywnego jest zwrotnosc
nastepna jak bede kiedys robil to beda z toyoty i mocowane wahacze po wew stronie ramy i niema problemu
dlamnie jedynym minusem sztywnego jest zwrotnosc
nastepna jak bede kiedys robil to beda z toyoty i mocowane wahacze po wew stronie ramy i niema problemu
Re: Padający przedni dyferencjał w Vitarze
wiem że to hienowanie ale chętnie zamienię obudowę alu za wałek ataku od 1.6 8v 

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość