Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lis 30, 2011 11:31 am
Wiarus pisze:Nic nie napisałeś o aucie a masz pretensje,że na tacy Ci nikt klocków nie dał.
Czytasz nieuważnie.
Przecież w podpisie ma "samuraj na rolnikach".
Czyli z jakiegoś ursusa powinny pasować.

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
lukassos
-

- Posty: 835
- Rejestracja: wt sty 18, 2011 11:52 pm
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: lukassos » śr lis 30, 2011 11:42 am
Janekxlv pisze:Pewno śmieszne pytanie, ale próbować warto... Po zdjęciu budy w moim samuraiu okazało się że mam sito. Jeśli ma ktoś na podwórku budę lepszą niż moja to proszę o odpowiedź.
Spróbuj tutaj 885757355. Okolice Wielunia. Ja kupowałem do siebie i jestem zadowolony.
-
Janekxlv
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:49 pm
- Lokalizacja: Jedlicze
Post
autor: Janekxlv » śr lis 30, 2011 8:00 pm
lukassos pisze:Janekxlv pisze:Pewno śmieszne pytanie, ale próbować warto... Po zdjęciu budy w moim samuraiu okazało się że mam sito. Jeśli ma ktoś na podwórku budę lepszą niż moja to proszę o odpowiedź.
Spróbuj tutaj 885757355. Okolice Wielunia. Ja kupowałem do siebie i jestem zadowolony.[/quot
Trochę daleko bo jestem z okolic Krosna ( podkarpackie ), mimo to dziękuję za informacje.
Samurai 1.6 td
Garbus
Transalp 650
VTR 1000f
-
lukassos
-

- Posty: 835
- Rejestracja: wt sty 18, 2011 11:52 pm
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: lukassos » czw gru 01, 2011 12:10 pm
Niedawno była jakaś buda w Przemyślu. Tylko teraz nie mogę namierzyć żadnego kontaktu.
Jeszcze kojarzę budę przy stacji benzynowej w okolicach Łącka.
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » sob gru 03, 2011 4:05 pm
czy korek wlewu paliwa pasuje z diesla do benzyny?
dziś zgubiłem swój
i musze coś na szybko znaleźć bo szmata nie jest zbyt szczelna
chyba że ktoś ma

za butelke rudej

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » sob gru 03, 2011 4:52 pm
jak na szybko to kup sobie na stacji taki plastikowy za 5 PLN.. działa..

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » sob gru 03, 2011 10:16 pm
taaaa działa tyle że deszcz nie kapie do wlewu
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » ndz gru 04, 2011 12:33 am
takiegi nie chce
moze ktos bedzie mial
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » ndz gru 04, 2011 4:18 pm
Potrzebuje znac srednice i wage seryjnego kola zamachowego od 1,3 srednica razem z wiencem zebatym, odwdziecze sie jakims piwem
Pozdrawiam
sj 425 606468554
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » ndz gru 04, 2011 5:38 pm
meenia pisze:Potrzebuje znac srednice i wage seryjnego kola zamachowego od 1,3 srednica razem z wiencem zebatym, odwdziecze sie jakims piwem
Pozdrawiam
Ciekawe, czy jest coś takiego, jak "seryjne koło zamachowe"
Ostatnio wybierałem docisk z pośród wygrzebanych używek - różnica w wadze samego docisku między najlżejszym i najcięższym to 0,25kg

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » ndz gru 04, 2011 5:59 pm
Kostuch pisze:meenia pisze:Potrzebuje znac srednice i wage seryjnego kola zamachowego od 1,3 srednica razem z wiencem zebatym, odwdziecze sie jakims piwem
Pozdrawiam
Ciekawe, czy jest coś takiego, jak "seryjne koło zamachowe"
Ostatnio wybierałem docisk z pośród wygrzebanych używek - różnica w wadze samego docisku między najlżejszym i najcięższym to 0,25kg

Zwykle kolo zamachowe, takie jak montowala fabryka,mam od swifta 1,3 w vitarowym 1,6 i troche brakuje momentu obrotowego. Chce porownac wage swojego kola z samurajowym i jak wyjdzie jakas roznica to zamontowac jakies ciezsze np przetoczone od vitary czy czegokolwiek innego co wlezie i bedzie wagowo zblizone do tego z vitki.
Pozdrawiam
sj 425 606468554
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » ndz gru 04, 2011 6:04 pm
Z tego co piszesz to zwiększenie wagi koła ma zwiększyć moment ? Żeby się lepiej wkręcał to koło zamachowe bym odchudził.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » ndz gru 04, 2011 6:13 pm
Wiarus pisze:Z tego co piszesz to zwiększenie wagi koła ma zwiększyć moment ? Żeby się lepiej wkręcał to koło zamachowe bym odchudził.
Mozesz odchudzac jak masz ochote,albo zupelnie zdemontowac

jezdzilem vitara z tym silnikiem i jezdze teraz na nim w samuraju roznica jest kolosalna, silnik wkreca sie lepiej ale i duzo szybciej spada z obrotow, zreszta kazdy kto ma 1,6 w samim powinien znac temat.
sj 425 606468554
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » ndz gru 04, 2011 6:57 pm
meenia pisze:Kostuch pisze:meenia pisze:Potrzebuje znac srednice i wage seryjnego kola zamachowego od 1,3 srednica razem z wiencem zebatym, odwdziecze sie jakims piwem
Pozdrawiam
Ciekawe, czy jest coś takiego, jak "seryjne koło zamachowe"
Ostatnio wybierałem docisk z pośród wygrzebanych używek - różnica w wadze samego docisku między najlżejszym i najcięższym to 0,25kg

Zwykle kolo zamachowe, takie jak montowala fabryka,mam od swifta 1,3 w vitarowym 1,6 i troche brakuje momentu obrotowego. Chce porownac wage swojego kola z samurajowym i jak wyjdzie jakas roznica to zamontowac jakies ciezsze np przetoczone od vitary czy czegokolwiek innego co wlezie i bedzie wagowo zblizone do tego z vitki.
Pozdrawiam
Chciałem ci tylko napisać, że fabryczne koło zamachowe może mieć dosyć spory rozrzut w wadze.
Mam wyjęty 1,3 z samuraia to zmierzę/zważę w tygodniu.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » ndz gru 04, 2011 7:30 pm
Chciałem ci tylko napisać, że fabryczne koło zamachowe może mieć dosyć spory rozrzut w wadze.
Mam wyjęty 1,3 z samuraia to zmierzę/zważę w tygodniu.[/quote]
Dzieki wielkie, bede czekal
Pozdrawiam
sj 425 606468554
-
KSikorski

- Posty: 2020
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
- Lokalizacja: Kielno
Post
autor: KSikorski » pn gru 05, 2011 11:14 am
Uszczelniacz o średnicy wewnętrznej 26 będzie banglał z wałkiem fi27? Zaznaczając, że najpierw muszę przezeń przeciągnąć pozostałą część półosi która ma jakoś 27,3 mm.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
-
szerokimost

- Posty: 493
- Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Wawa/Łomianki
Post
autor: szerokimost » pn gru 05, 2011 11:30 am
KSikorski pisze:Uszczelniacz o średnicy wewnętrznej 26 będzie banglał z wałkiem fi27? Zaznaczając, że najpierw muszę przezeń przeciągnąć pozostałą część półosi która ma jakoś 27,3 mm.
powinien bez problemu ale wiesz jak jest w motaniu

Samiec
-
gienio79
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 6:56 pm
Post
autor: gienio79 » pn gru 05, 2011 12:36 pm
witam
mam pytanie : poszukuje w okolicy warszawy warsztat który zrobi mi lifta

w vitarze z 1998r 3d i jaki koszt takiego podniesienia??
-
kamilooo
-

- Posty: 131
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 7:32 pm
Post
autor: kamilooo » pn gru 05, 2011 12:46 pm
Szyba przednia samurai a SJ413 jest taka sama/.?
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » pn gru 05, 2011 12:49 pm
hehehe widzę ,że straty spore, tak taka sama, pomyśl o klatce bezpieczeństwa.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
szympro

- Posty: 660
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
- Lokalizacja: Kujawy
Post
autor: szympro » pn gru 05, 2011 12:51 pm
kamilooo pisze:Szyba przednia samurai a SJ413 jest taka sama/.?
Tak.
Miejsce na Twoją reklamę.
-
kamilooo
-

- Posty: 131
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 7:32 pm
Post
autor: kamilooo » pn gru 05, 2011 12:59 pm
dzieki chłopaki:)
straty spore jak spore ważne ze czesci tanie

:) haha szyba 140 nowa drzwi 90pln snorkela pokleje zywicą:)
Klatka spawa sie już od rana haha:):) a szyby dopiero teraz szukam wiec szybko mnie nauczyło że klata MUSI BYC:)
-
lukassos
-

- Posty: 835
- Rejestracja: wt sty 18, 2011 11:52 pm
- Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: lukassos » pn gru 05, 2011 1:40 pm
meenia pisze:Chciałem ci tylko napisać, że fabryczne koło zamachowe może mieć dosyć spory rozrzut w wadze.
Mam wyjęty 1,3 z samuraia to zmierzę/zważę w tygodniu.
Ze strony Daniela: koło zamachowe Swift/Samurai/Vitara - 6kg/7,5kg/12kg
-
Fredny
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 12:50 pm
- Lokalizacja: Skierniewice
Post
autor: Fredny » pn gru 05, 2011 5:45 pm
Po zmianie resorów z prostych na uśmiechnięte, kierownica już nie trzyma się prosto, tylko jest przekręcona w lewo - i jest to teraz jej pozycja standardowa (czyt. auto jedzie prosto). Natomiast problem pojawił się z kierunkami...zwłaszcza z prawym - zbyt szybko odbija, albo nie chce załączyć...
Czy ktoś wie, co może być przyczyną?
SJ 413 '87
-
punix
-

- Posty: 224
- Rejestracja: sob paź 25, 2008 6:49 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: punix » pn gru 05, 2011 5:54 pm
Co do kierownicy miałem ten sam problem u siebie - wystarczy przestawić na wieloklinie i problem znika.
Natomiast jeśli chodzi o kierunki, to taki problem u mnie się nie pojawił.
'95 Samurai 1,3
235/75r15
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość